SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dobry trening na mase ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2085

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10624 Napisanych postów 43726 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Pare tygodni temu zaloazylem temat ze cwicze i nie widze efekytow (przybytku masy). Pare osob zaproponowalo mi trening na super mase i super sile Waidera, lecz zabiera on za duzo czasu. Pewna osoba znajaca sie na tym rozpisala mi trening i chcialem sie was zapytac czy wy go rowniez "zatwierdzacie" ze ejst on dla mnie dobry. Mam 17 lat 185cm wzrostu i 62 kb, cwicze 5 miesiecy (i przybylo mi tylko 2-3 kg)
oto trening:

WTOREK: KLATKA/TRICEPS

1-klatka
pozioma 3x8
skośna 3x8
rozpietki 3x10
2-triceps
wyciskanie francuskie oburacz siedzac 3x10
wyciskanie waskim chwytem 3x8

CZWARTEK: PLECY/BICEPS

1-plecy
drązek szeroki chwyt 3xmax
podciąganie sztangi w opadzie 3x8
martwy ciąg 3x8
2-biceps
sztanga 3x8
modlitewnik sztanga łamana 3x10

SOBOTA: BARKI/UDA
1-barki
unoszenie sztangielek w opadzie 3x10
wyciskanie zza karku 3x8
unoszenie bokiem 3x10
2-uda
przysiady ze sztanga 4x8
przysiady na hackmaszynie 3x10
zginanie lezac 3x10
wspięcia stojąc 3x12-15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2060 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 57850
No trening dobry, dodaj jeszcze 1-2 serie do dużych grup i po 1 do małych. Chudy jesteś, pamiętaj o dietce. Jedno z ćwiczeń na bic zamień na hantelki. Robisz regeneracje? Może zastosowałbyś progresję?

Kreuj swoje ciało i umysł, masz taką możliwość.
Trenuj i żyj zdrowo.
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
klata dodaj koniecznie 1 serie przynajmniej do wyciskania.. rozpietki moga zostac bo to kontuzjogenne cwiczenie

bic dodaj jeszcze 1 cwiczenie -- uginanie młotkowe 3 x 8-10

barki wycisk rób z 4 seriami (bo robisz mase a to jest najlepsze na mase barkow)
rób cos na 4boczne... szrugsy 3 serie max.

Dzięky Ci Boże za rykoszet
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17160 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 56753
WTOREK: grzbiet, biceps
1-plecy
1.drązek szeroki chwyt 4 xmax
2.podciąganie sztangi w opadzie 4 x 12,10,8,8
3.martwy ciąg 4 12,10,8,8
4.unoszenie bokiem w opadzie tułowia 3 x 10-12
2-biceps
sztanga 3 x 10-12
modlitewnik sztanga łamana x 3 10-12


CZWARTEK: Klatka, triceps, brzuch
1-klatka
pozioma x 4 12,10,8,8
skośna x 4 12,10,8,8 - sztangielki
rozpietki 3 x 10
2-triceps
1.wyprosty na wyciągu x 3 10-12
2.wyciskanie francuskie leżąc x 3 10-12

SOBOTA: BARKI/UDA
1-barki
1.unoszenie sztangielek bokiem 3 x 10-12
2.wyciskanie zza karku x 4 12,10,8,8
4.sztrugsy x 3 15,12,10
2-uda
1. wyprosty ud na maszynie x 3 10-12
2.przysiady ze sztanga 4x 20,15,12,10 - nogi potrzebują większej ilości powtórzeń
3.uginanie ud lezac 3x 10-12
4.wspięcia stojąc 3x 12-15

****masterze - Po grzbiecie nie trzeba więcej niż dwóch ćwiczeń, szczególnie jeżeli robisz dwa bardzo ciężkie ćwiczenia ze sztangą


Leniwy Kafiozo Kruszek
"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
ale 'mlotki' obciazaja bardziej miesien ramienny niz sztanga łamana np.,nie
a cos na ramienny by sie przydalo... chyba ze podciaganie wystarcza

Dzięky Ci Boże za rykoszet
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 17160 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 56753
To może uginanie przedramion ze sztangielkami z rotacją nadgarstków zamiast uginania przedramion ze sztangą? - sam to stosowałem

Leniwy Kafiozo Kruszek
"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Nie ma nic na tylne aktony naramiennych a Wy tu o ramiennym...

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
jak nie ma jak jest... looknijna plan autora .. u kruszka fakt nie ma..

Dzięky Ci Boże za rykoszet
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Mówię o tym ostatnim.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
w koncu "leniwy kafijozo" nie chciało mu sie pisać

Dzięky Ci Boże za rykoszet
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090


Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WIELKIE BICHO w niedługim czasie-warto

Następny temat

Mam chorobe Scheurmanna czyt.Szejermana ,prosze o pomoc !

Rolada żyrafa Rolada żyrafa Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać?  Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Trening siłowy oraz TABATA – jak to połączyć? Trening siłowy oraz TABATA – jak to połączyć?