logo
zamknij zamknij

dobry trening na mase/??

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 994

0 5 0
napisał(a)
ziomek710
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1068
Mam pytanie,czy to jest dobry trening na mase??mam 19 lat cwicze 2.5 roku,ćwicze z panem od sks-ów z siłowni i teraz dął mi nowy trening,mianowićie łącze ćwiczenia,klatka prosta sztanga 10 róchów po tym odrazu rozpietki 10 róchów i odrazu wyciskanie hantelek, tak samo ze skosem.triceps też że robie jedno ćwiczenie i po nim inne odrazu.3 razy w tygodniu trening jedna partia mieśni raz w tygodniu.każda partia ma takie cwiczenia łaczone z innym.niewiemc zy to n dobre wyjdzie.dzieki z góry za odp
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
sooo
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3443 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54581
moglbys to rozpisac normalnie bo nie za bradzo wiem o co ci chodzi
napisał(a)
Mazuro13
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2566 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10268
Rozpisz to wszystko po kolei bo nie idzie zrozumieć.
napisał(a)
ziomek710
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1068
wiec tak każde ćwiczenie po 3 serie:(kazdy"-"to jedno ćwiczenie,to są 3 ćwiczenia w jednym i są wykonywane odrazu po sobie,takie pompowanie,super seria jak kto woli)
WTOREK-
Klatka:-ławeczka prosta sztanga (10ruchów)po tym odrazu rozpietki na prostej(10róchów) i odrazu wyciskanie hantelek(takze 10 róchów)
-ławeczka skosna sztanga (10)rozpietki na skosie(10) i wyciskanie na skosie(10)
-no i brama na linkach na koniec (10)
Triceps;-sciaganie linki do dołu oburącz(10)odrazu jednarącz podchwytem(10) i po tym nachwytem(10)
-w opadzie tułowia jednorącz podnoszenie hantelka(10) i po tym odrazu to samo tylko z przekrceniem ręki(10róchów)
-i porecze(10)
CZWARTEK:
Plecy:wisołowanie na maszynie(10)piłownianie hantlem(10)
-wyciag do klatki(10)odrazu przechodze na sztange w opadzie(10)
Biceps:-łamana(10)naprzemian hantlami(10)i modlitewnik(10)
-oparty na kolanie hantlem(10) i linką po tym ściąganie(10)
MYśle że dalej nie musze pisać bedziecie wiedzieć o co chodzi:)
są to potrójne seria albo podwójne zależy,dzieki z góry
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rowerek

Następny temat

pytanko:P

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka