SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

do oceny

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2275

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 18 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 309
cześć :) piszę bo mam problem a wy jako specjaliści mam nadzieję że poukładacie mi w głowie.
Jestem początkującą osobą, która chce wziąć się za siebie. Zależy mi na sylwetce fit, chcę zredukować tkankę tłuszczową z 25% do 20%, w związku z tym zapisałam się na treningi fitness 3-4 x tyg o go 9 bądź w południe po godzinie. Do tego dochodzi orbitrek 2 x tyg pół godziny. A dieta? A no właśnie i tutaj jest problem. Rozpisałam sobie dietę na 1400 kcal, metabolizm spoczynkowy 1250 kcal, wzrost 165 lat 26, waga 53kg. Praca codzienne siedząca. Rozpisałam sobie również odpowiednie makro ale nie wiem czy dobrze. Białko 106g, węglowodany 135g, tłuszcze 48g. W związku z dietą mam pytanie, czy owoce są dla mnie dozwolone? Wydaje się że osoby ćwiczące powinny jeść ale czy nie powinnam uważać na cukier skoro chce zredukować? I czy śniadanie białkowo-tłuszczowe zdaje egzamin czy lepiej węgle od rana a kolacja białkowo-tłuszczowa?Węglowodany powinny być równomierne rozłożone w posiłkach? Mam zaburzenia hormonlane i TSH wartości 2,6 co świadczy o zaburzonym metabolizmie więc na co powinnam zwrócić uwagę aby były efekty?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 164 Napisanych postów 675 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12186