logo
zamknij zamknij

dieta redukcyjna 55 kg

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 301

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

kobieta

Cel

redukcja

Waga

55

Wzrost

158

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

26

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

niska aktywnoćc, przeważnie tryb siedzący

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 x w tygodniu cardio, sporadycznie ćwiczenia siłowe

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

eliminacja niezdrowych produktów, bez liczenia kcl

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowa

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
darkquenn
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 988
Witam, proszę o pomoc w ocenie diety. Głównie chodzi mi o rozkład makro i kaloryczność.





Zmieniony przez - darkquenn w dniu 2017-02-11 19:03:37
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3846 Napisanych postów 88816 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426743
Robiłaś jakieś wyliczenia swego zapotrzebowania np z tego tematu http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Czy tak na oko strzeliłaś ?

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1944 Napisanych postów 12043 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67471
Wylicz zapotrzebowanie według wzoru, ale wrzuć też sylwetkę do wglądu.
Zamierzasz ćwiczysz siłowo mówię tutaj o rzetelnym treningu, nie od czasu do czasu.
Cardio jako baza to kiepskie wyjście.

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

napisał(a)
darkquenn
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 988
Wyliczałam i odjęłam okolo 200 ale nie wiem czy makro wyglada ok




napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3846 Napisanych postów 88816 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426743
w przeliczeniu na kg masy masz ok 2g b i 1g tłuszczy więc może tak być.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1944 Napisanych postów 12043 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67471
Też mi się wydaje, że makro na początek ok, poobserwuj się 2 tygodnie, zobaczysz jak reagujesz.
Majonez bym wywaliła, ketchup od czasu do czasu, koperku nie wrzucaj w bilans szkoda czasu na ważenie tego
Warzyw sobie nie żałuj, wliczaj w bilans korzeniowe, bulwy, strączki, ziemniaki.

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

1
napisał(a)
darkquenn
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 988
okej , dziękuje :) A co do treningu.. Czy 5 dni a tygodniu to dobre rozwiązanie? powiedzmy 3 dni siłowe i cardio jakieś
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3846 Napisanych postów 88816 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426743
3 siłowe i 2 x aeroby w zupełności wystarczą. lub jak zaczynasz to dać siłowe i wraz z postępem np zamiast ciąć kalorie dodać aeroby.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 86kg

Następny temat

Zapotrzebowanie kaloryczne