SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta redukcyjna 55 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 508

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

kobieta

Cel

redukcja

Waga

55

Wzrost

158

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

26

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

niska aktywnoćc, przeważnie tryb siedzący

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 x w tygodniu cardio, sporadycznie ćwiczenia siłowe

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

eliminacja niezdrowych produktów, bez liczenia kcl

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowa

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 39 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1839
Witam, proszę o pomoc w ocenie diety. Głównie chodzi mi o rozkład makro i kaloryczność.





Zmieniony przez - darkquenn w dniu 2017-02-11 19:03:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6206 Napisanych postów 100563 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 961958
Robiłaś jakieś wyliczenia swego zapotrzebowania np z tego tematu http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Czy tak na oko strzeliłaś ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Wylicz zapotrzebowanie według wzoru, ale wrzuć też sylwetkę do wglądu.
Zamierzasz ćwiczysz siłowo mówię tutaj o rzetelnym treningu, nie od czasu do czasu.
Cardio jako baza to kiepskie wyjście.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 39 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1839
Wyliczałam i odjęłam okolo 200 ale nie wiem czy makro wyglada ok




napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6206 Napisanych postów 100563 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 961958
w przeliczeniu na kg masy masz ok 2g b i 1g tłuszczy więc może tak być.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15524 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140818
Też mi się wydaje, że makro na początek ok, poobserwuj się 2 tygodnie, zobaczysz jak reagujesz.
Majonez bym wywaliła, ketchup od czasu do czasu, koperku nie wrzucaj w bilans szkoda czasu na ważenie tego
Warzyw sobie nie żałuj, wliczaj w bilans korzeniowe, bulwy, strączki, ziemniaki.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 39 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1839
okej , dziękuje :) A co do treningu.. Czy 5 dni a tygodniu to dobre rozwiązanie? powiedzmy 3 dni siłowe i cardio jakieś
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6206 Napisanych postów 100563 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 961958
3 siłowe i 2 x aeroby w zupełności wystarczą. lub jak zaczynasz to dać siłowe i wraz z postępem np zamiast ciąć kalorie dodać aeroby.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 86kg

Następny temat

Zapotrzebowanie kaloryczne

Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Co to jest próg leucynowy? Co to jest próg leucynowy? Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija?