Temat został odczytany 237 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 23
    Płeć: kobieta
    Cel: redukcja
    Waga: 55
    Wzrost: 158
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 26
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : niska aktywnoćc, przeważnie tryb siedzący
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): 3 x w tygodniu cardio, sporadycznie ćwiczenia siłowe
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: eliminacja niezdrowych produktów, bez liczenia kcl
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): zdrowa
    Stosowana lub planowana suplementacja: brak

dieta redukcyjna 55 kg

zgłoś naruszenie
  • darkquenn
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 568
Witam, proszę o pomoc w ocenie diety. Głównie chodzi mi o rozkład makro i kaloryczność.





Zmieniony przez - darkquenn w dniu 2017-02-11 19:03:37

1486835422000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 86528
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 414275
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
Robiłaś jakieś wyliczenia swego zapotrzebowania np z tego tematu http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82._prod._%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html 

Czy tak na oko strzeliłaś ?
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1487016446000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11234
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 63232
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: już trochę ; )
Wylicz zapotrzebowanie według wzoru, ale wrzuć też sylwetkę do wglądu.
Zamierzasz ćwiczysz siłowo mówię tutaj o rzetelnym treningu, nie od czasu do czasu.
Cardio jako baza to kiepskie wyjście.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1487021599000
zgłoś naruszenie
  • darkquenn
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 568
Wyliczałam i odjęłam okolo 200 ale nie wiem czy makro wyglada ok





1487036138000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 86528
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 414275
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
w przeliczeniu na kg masy masz ok 2g b i 1g tłuszczy więc może tak być.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1
1487054702000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11234
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 63232
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: już trochę ; )
Też mi się wydaje, że makro na początek ok, poobserwuj się 2 tygodnie, zobaczysz jak reagujesz.
Majonez bym wywaliła, ketchup od czasu do czasu, koperku nie wrzucaj w bilans szkoda czasu na ważenie tego
Warzyw sobie nie żałuj, wliczaj w bilans korzeniowe, bulwy, strączki, ziemniaki.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1
1487068341000
zgłoś naruszenie
  • darkquenn
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 12
  • Wiek: 23 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 568
okej , dziękuje :) A co do treningu.. Czy 5 dni a tygodniu to dobre rozwiązanie? powiedzmy 3 dni siłowe i cardio jakieś
1487070090000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 86528
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 414275
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
3 siłowe i 2 x aeroby w zupełności wystarczą. lub jak zaczynasz to dać siłowe i wraz z postępem np zamiast ciąć kalorie dodać aeroby.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1487073284000