SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 465

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 943
Witam mam 17 lat , wzrost ok 170cm ob.pasa 88cm . Mój staż na siłowni to ok 1.5 roku obecny trening to push&pull . Chce sobie ułożyć dietę i nie wiem jak ja urozmaicić bo moje zapotrzebowanie wynosi 2996.86 kcal a z moich wyliczeń wychodzi 2239 kcal prosze o pomoc z dieta z góry dzieki :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
Cześć , na wstępie jaki masz cel masa czy rzeźba czy ogólnorozwojowy trening . mało białka, węgle ok, mało tłuszczu, najważniejsze jest śniadanie i posiłki okołotreningowe, jeżeli masz blender to zmiksuj sobie te płatki rano z mlekiem dodaj banana i 125g (pół kostki) chudego białego sera, posiłek 2 dodaj pare plasterków wędliny chuda szynka czy coś , reszta posiłków urozmaić , gdzie ryba tuńczyk , filet itp , kasza i ziemniaki są b dobrym źródłem weglowodanów, błonnik warzywa , owoce, zresztą zajrzyj na moją diete to może da ci jakiś pomysł ja robie masę w tym momencie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
to przykładowe tylko dzień treningowy i dzień wolny




napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 943
moim głównym celem jest masa tylko z tego co obliczyłem na kalkulatorze po treningu mam 22 % procent tluszczu i chcialbym to zgubić , oczywiście ze ryż bedzie sie zmieniał z ziemniakami itp tak samo kurczak z rybami itp
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 943
i mam jeszcze takie pytanie jesli moje zapotrzebowanie wynosi 2996 kcal to ile powinno ich byc zeby masa rosła ?:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
postaraj sie w każdym co 3 godzinnym posilku zjaść min 30g białka kilka dni i wejdzie ci to w taki nawyk że na słodycze lub smalec to nawet nie spojrzysz, jeżeli masz problem z produktami białkowymi kup sobie odżywkę białkową żadnych gainerów bo to głównie cukry, ja sobie gotuję na zapas dzień przed pracą mam przygotowane wszystko w lodówce rano złapie co trzeba i wychodze bez zbędnych pierdół , jedz dużo gotowanych jaj na twardo to z tym złym cholesterolem to mit.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
+ 200 do 600 czasem 800 kcal więcej zależy od tego co robisz za dnia, jak intensywna aktywność
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
a i jeszcze jedno postaraj się zamienić ten chleb zwykły na jakiś pełnoziarnisty zamienić słonecznikowy czy coś wiem nie ten sam smak ale idzie się przyzwyczaić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5983
Daj znac czy choc troche pomoglem ' Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 943
pomogłeś pomogłeś i dałeś dużo do myślenia :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kółko/wałek do ćwiczeń.

Następny temat

kilka pytań o redukcji ;)

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?