SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta na redu do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1691

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1509
witam jak w temacie...



1. Omlet kokosowo/bananowy
2. koktajl białkowo/bananowy
3. 100g ryzu/makaronu/350 ziemniakow + 150g piersi z kurczaka smażone na 15g oliwy z oliwek+warzywa
4. naleśniki z nadzieniem-bananowym
5. Koktajl


Zmieniony przez - pakujziom w dniu 2018-03-12 17:35:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3196 Napisanych postów 65302 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534254
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 53310 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524853
Bez podstawowych informacji na Twój temat nie ma co oceniać. Jest to podstawa. Poza tym wyliczenia zapotrzebowania kcal:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1509
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 95
Wzrost : 180
Obwód klatki : 118
Obwód ramienia : 43
Obwód talii : 92
Obwód uda : 63
Obwód łydki : 45
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15-20%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna + silownia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia po kazdym silowym 40min cardio i rano na czczo 30min
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : nie lubie duzej ilosci potraw (warzyw,salatek itd)
Stan zdrowia :bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bcaa glutamina kreatyna carbo wpc izolat witaminy i mineraly magnez potas vit c omega 3
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : typowo kulturystyczna ryz/makaron + kurczak + warzywa

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 2876 kcal

Dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz: 96 g

Dzienne zapotrzebowanie na białko: 180 g

Dzienne zapotrzebowanie na węglowodany: 324 g


Zmieniony przez - pakujziom w dniu 2018-03-13 09:28:35
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 53310 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524853
Wrzuć tutaj całość wyliczeń zapotrzebowania według wyżej podanego wzoru, a nie sam wynik.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1597 Napisanych postów 26360 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458793
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1509
moze warto odpisywac a nie co chwile chciec czegos masz posilki masz makro masz zapotrzebowanie masz ankiete... co sie z tym forum dzieje tragedia!
napisał(a)
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 175 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3961
Dla mnie wygląda to ok i waga powinna lecieć
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 53310 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524853
Chcesz oceny to zastosuj się do niezbędny podstaw. Dyskusję prowadź w jednym temacie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zastoj wagi na redukcji- za niskie kalorie?

Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Mięśnie brzucha budujemy na siłowni, a nie w kuchni! Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Dareen Barbar – jak wypadek zmienił jej życie Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych Trening Fartlek’a - interwał dla zaawansowanych W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta