SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta na redu do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1732

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1516
witam jak w temacie...



1. Omlet kokosowo/bananowy
2. koktajl białkowo/bananowy
3. 100g ryzu/makaronu/350 ziemniakow + 150g piersi z kurczaka smażone na 15g oliwy z oliwek+warzywa
4. naleśniki z nadzieniem-bananowym
5. Koktajl


Zmieniony przez - pakujziom w dniu 2018-03-12 17:35:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4091 Napisanych postów 68519 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561662
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Bez podstawowych informacji na Twój temat nie ma co oceniać. Jest to podstawa. Poza tym wyliczenia zapotrzebowania kcal:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1516
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 95
Wzrost : 180
Obwód klatki : 118
Obwód ramienia : 43
Obwód talii : 92
Obwód uda : 63
Obwód łydki : 45
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15-20%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna + silownia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia po kazdym silowym 40min cardio i rano na czczo 30min
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : nie lubie duzej ilosci potraw (warzyw,salatek itd)
Stan zdrowia :bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bcaa glutamina kreatyna carbo wpc izolat witaminy i mineraly magnez potas vit c omega 3
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : typowo kulturystyczna ryz/makaron + kurczak + warzywa

Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 2876 kcal

Dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz: 96 g

Dzienne zapotrzebowanie na białko: 180 g

Dzienne zapotrzebowanie na węglowodany: 324 g


Zmieniony przez - pakujziom w dniu 2018-03-13 09:28:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Wrzuć tutaj całość wyliczeń zapotrzebowania według wyżej podanego wzoru, a nie sam wynik.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1516
moze warto odpisywac a nie co chwile chciec czegos masz posilki masz makro masz zapotrzebowanie masz ankiete... co sie z tym forum dzieje tragedia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 177 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4009
Dla mnie wygląda to ok i waga powinna lecieć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Chcesz oceny to zastosuj się do niezbędny podstaw. Dyskusję prowadź w jednym temacie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zastoj wagi na redukcji- za niskie kalorie?