SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta do treningu dla początkujących(w domowych warunkach)mawashiego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 5242

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 597
od jutra zaczynam trenować tym właśnie sposobem-niebedzie to trwało długo bo to pobudzenie mięśni- mam już troche treningu za sobą ale zaczynam, ćwiczyć inne partie mięśni takrze na początek ze 2 tygodnie tego właśnie treningu a potem przejde do drugiej jego części(dla średnio zaawansowanych)-rozwuj wszystkich parti mięśni

no i jaka bedzie do tego najlepsza dieta???

o mnie :
wiek 16lat
waga70kg
wzrost 172cm

liczyłem zapotrzebowanie kaloryczne i wyszło mi 3200-3500
jaka dieta bedzie najlepsza??
zaproponujcie jakieś posiłki,co jaki czas coś spożywać??

staram sie odrzywiać zdrowo nie jem za wiele słodyczy,i jakiejś innej chemii niechce bardzo ograniczyć tego co jem

co mi poradzicie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4524 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33472
zalezy od Ciebie co jest Twoim celem - masa czy redukcja ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 597
raczej masa\sylwetka\rzeźba i ogólnie rzeby mięśnie mogły sie dobrze rozwijać
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4524 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33472
raczej masa\sylwetka\rzeźba czyli co ??? Nie da sie robic tylu rzeczy na raz, albo robisz mase albo rzezbe

Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-08-10 18:28:38
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 597
chodziło mi tu o to że chce żeby mięśnie sie rozwijały (rosły)-czyli masa i żeby było widać (przynajmniej wyraźne zarysy) mięśni brzucha. W chwili obecnej mam odrobine tkanki tłuszczowej-takrze raczej nie bardzo jest co spalać,zrzucać;]
napisał(a)
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4524 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 33472
jak robisz mase to nie licz sie z tym ze bedziesz mial piekny kaloryfer na brzuchu

zajrzyj tutaj :

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

oraz tu

http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html


Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-08-10 18:41:43

Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-08-10 18:42:12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kalkulator do liczenia zapotrzebowania

Następny temat

napoje energetyzujace

Trójbój - czym jest? Jaki chrzan najzdrowszy? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką