logo
zamknij zamknij

dieta do oceny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 430

0 5 0
napisał(a)
ten69typ
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 783
Witam.
Przeglądając forum natknąłem sie na temat http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html z którego zaczerpnąłem diete. raczej wszystkie posiłki mi pasują wiec dieta dla mnie jest ok.
Na siłownie chodze późno zazwyczaj o 20.. i ćwicze 4 dni w tygodniu.. widziałbym to tak(5 posiłków do treningu, i ostatni ok. 21.30):

Posiłek I
-jajka
-garść orzechów włoskich
-tran
-płatki owsiane
-pomidory (dodaję je do jajecznicy)
Posiłek II
-pierś z kurczaka
-surówka z kapusty, marchewki i buraczków
olej lniany
Posiłek III
-łosoś
-szpinak
Posiłek IV
-pierś z kurczaka
-kasza gryczana
Posiłek V
-wołowina
-ryż biały

***TRENING***

Posiłek VI

-twaróg półtłusty
-oliwa z oliwek
-brokuły

Byłaby to moja pierwsza dieta, więc narazie nie chce sobie mieszać bo ciężko mi to ogarnąc (ilość białka i węglowodanów na posiłek) ale z czasem też chciałbym to wprowadzić w diete żeby było juz wszystko ok.
Mam jeszcze jedno pytanko:
-Czy moge jeść codziennie rano jajka? nie jest to za często?

Moja waga 72,5 kg przy wzroście 183 cm - CEL: nabranie masy mięśniowej, siły, pozbycie sie zalegającego tłuszczu na brzuchu a co najważniejsze zdrowe odrzywianie :)

Zmieniony przez - ten69typ w dniu 2010-03-24 14:48:41
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42845 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Przy takich parametrach jesteś chudzielcem i powinieneś przymasować co najmniej 10kg żeby zacząć wyglądać.
Posiłki 1 do 4 - bez zastrzeżeń. Posiłek 5 - tu ma być ryż brązowy, nie biały. Przed treningiem powinieneś jadać węglowodany pełnoziarniste, z których energia jest uwalniana stopniowo i wystarcza na ciężki trening.
Po treningu zjedz szybkowchłanialne białko, czyli WPC, albo kawałek chudego mięsa/ryby, do tego muszą być jakieś ww. Może to być owoc, może być kasza/ryż.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czym szybko i skutecznie odkwasic organizm ?

Następny temat

jak zrobic mase jaka dieta jest najlepsza co jesc

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA