SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 467

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 783
Witam.
Przeglądając forum natknąłem sie na temat http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html z którego zaczerpnąłem diete. raczej wszystkie posiłki mi pasują wiec dieta dla mnie jest ok.
Na siłownie chodze późno zazwyczaj o 20.. i ćwicze 4 dni w tygodniu.. widziałbym to tak(5 posiłków do treningu, i ostatni ok. 21.30):

Posiłek I
-jajka
-garść orzechów włoskich
-tran
-płatki owsiane
-pomidory (dodaję je do jajecznicy)
Posiłek II
-pierś z kurczaka
-surówka z kapusty, marchewki i buraczków
olej lniany
Posiłek III
-łosoś
-szpinak
Posiłek IV
-pierś z kurczaka
-kasza gryczana
Posiłek V
-wołowina
-ryż biały

***TRENING***

Posiłek VI

-twaróg półtłusty
-oliwa z oliwek
-brokuły

Byłaby to moja pierwsza dieta, więc narazie nie chce sobie mieszać bo ciężko mi to ogarnąc (ilość białka i węglowodanów na posiłek) ale z czasem też chciałbym to wprowadzić w diete żeby było juz wszystko ok.
Mam jeszcze jedno pytanko:
-Czy moge jeść codziennie rano jajka? nie jest to za często?

Moja waga 72,5 kg przy wzroście 183 cm - CEL: nabranie masy mięśniowej, siły, pozbycie sie zalegającego tłuszczu na brzuchu a co najważniejsze zdrowe odrzywianie :)

Zmieniony przez - ten69typ w dniu 2010-03-24 14:48:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43757 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Przy takich parametrach jesteś chudzielcem i powinieneś przymasować co najmniej 10kg żeby zacząć wyglądać.
Posiłki 1 do 4 - bez zastrzeżeń. Posiłek 5 - tu ma być ryż brązowy, nie biały. Przed treningiem powinieneś jadać węglowodany pełnoziarniste, z których energia jest uwalniana stopniowo i wystarcza na ciężki trening.
Po treningu zjedz szybkowchłanialne białko, czyli WPC, albo kawałek chudego mięsa/ryby, do tego muszą być jakieś ww. Może to być owoc, może być kasza/ryż.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czym szybko i skutecznie odkwasic organizm ?

Następny temat

jak zrobic mase jaka dieta jest najlepsza co jesc

Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa Odżywianie a choroby nowotworowe Odżywianie a choroby nowotworowe Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi? Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi?