SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta dla początkującego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2221

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
czy ktoś może mi ułożyć dietę?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61847 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512126
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
a może mi tu ktoś podać taką przykładową dietę?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61847 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512126
Nie ma czegoś takiego jak przykładowa dieta . Dieta to sprawa indywidualna , nalezy układać pod dana osobę . Wstawiłem Ci linki wg których sam sobie z tym poradzisz.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
dużo z tym roboty może wystarczy zdrowo się odżywiać?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61847 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512126
Tak , na poczatku wystarczy zdrowe odzywianie i stosowanie się do 10 wskazowek żywieniowych .Proponuje poczytać :

http://m.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
ja trenuje crossfit i chce nabrać masy
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61847 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512126
Przy crossficie będziesz miał ciezko nabrać masy . Proponuje napisac ile masz lat , jaki masz konkretny cel itp
Na dole linku masz ankiete działu wypełnij ja :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :21
Płeć :
Waga : 65
Wzrost : 179
Obwód klatki :
Obwód ramienia :
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 3%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3xcrosfit
Odżywianie : nie jem duzo
Cel : masa
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2348 Napisanych postów 61847 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512126
3% tkanki tłuszczowej to Ty napewno nie masz
Tak jak wcześniej napisałem lepiej żebys się zainteresował zwykłym treningiem siłowym FBW . Do tego dieta z dodatnim bilansem kalorycznym . Bez odpowiedniego odzywiania masy nie zrobisz .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 23 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 571
a jakbym kupił gainera i pił 3 razy dziennie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość makroskładników w diecie

Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską