SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dieta - proszę o kontrolę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 374

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 193 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5661
Cześć,
wstawiam dietkę do oceny i prosiłbym o możliwe podpowiedzi i korekty. Staram się zachować ogólne zasady zdrowego odżywiania, a o to aktualne informacje na mój temat:

wiek: 23
wzrost: 183
waga: 80,5~81,5
BMR: ok. 3500kcal myślę przy tej aktywności
cel: nie jest to typowa redukcja. bardziej redukcja fatu przy możliwym zachowaniu wymiarów, wzroscie kondycji i siły
suplementacja dodatkowa: bcaa, jabłczan cm3 (od niecałego tygodnia), witaminy
trening:
pn - FBW
wt - aeroby - bieg ze stałym tempem
śr - crossfit
cw - wolne
pt - aeroby- bieg interwały + po nich bieg ze stałym tempem
sb - FBW
nd - basen

akurat mam przerwę od sw także podałem aktualny rozkład treningowy, niedługo ulegnie zmianie, ale zasadniczo 6-7 dni w tyg treningowych.
wstawiona dieta to właściwie ogólny "szkielet". W dni lżejsze treningowo, jak np. dzień aerobów, czasem zamiast ryżu w posiłku 3 wrzucam warzywa z migdałami (chcąc manipulować węglami, trochę jak w założeniach Carb Cykling). Poza tym warzywa które wypisałem też to nie jest stała baza, różnie to wygląda, czasem inne są ale ogółem ma to na celu zaznaczenie, że o nie dbam. Trochę mało mi tłuszczy wyszło na początku więc dodałem do posiłku porannego tą łyżkę oliwy, może z tym tematem mi coś poradzicie. Liczę na oceny oraz propozycje zmian

Dzięki z góry!


P.S. wybaczcie, ale nie chciało mi przyjąć pliku jak dodawałem więc wstawiam link:

http://i49.tinypic.com/kaiakn.jpg

zapotrzebowanie:
http://i45.tinypic.com/25hfz1z.jpg

Zmieniony przez - jackson20 w dniu 2013-02-06 11:53:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 193 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5661
odświeżam, bo zaraz temat zniknie z tej str...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny

Następny temat

Dieta redukcyjna do sprawdzenia 88 KG

Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Dieta odchudzająca dla młodej mamy Dieta odchudzająca dla młodej mamy “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki