;
Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 473 razy
  • Autor

    czy mozna dorzucic tren gdy zaczalem propa?

  • mm1986
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10375
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 65772
    • Status:Specjalista

    Wysłano 14 V 2013 07:56

    zgłoś naruszenie
    henik1293 napisał(a):
    Co do nolmalnej dawki to znajomy mnie nastraszyl, ze trzeba mocno przebic tesciem tren bo problemy z fa*a moga byc. Gdys bralem tren to bilem go prawie z gramem enana tygodniowo. teraz chcialem sie odpalic na propie.. pozdr


    wlasnie odwrotnie, glupota jest bicie sporej dawki testa do trenu, mozna by o tym pisac i pisac
    0
  • henik1293
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 199
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 814

    Wysłano 14 V 2013 08:23

    zgłoś naruszenie
    A jest jakks artykul na ten temat do poczytania? Jakis link? Bo to znaczy, ze przy kazdej zabawie z trenem zle robilem :)
    0
  • mm1986
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10375
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 65772
    • Status:Specjalista

    Wysłano 14 V 2013 08:35

    zgłoś naruszenie
    na us forach o tym sporo, dzis o tym rozmawialem z gosciem co startuje, troche mi wytlumaczyl itp i sproboje jego metode, ale mialo to sens co opowiadal, wiec zobacze.
    0
  • henik1293
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 199
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 814

    Wysłano 14 V 2013 09:07

    zgłoś naruszenie
    A jaka to metoda? tak w skrocie?
    0
  • kowal997
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1234
    • Wiek: 35 lat
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 41322

    Wysłano 14 V 2013 09:15

    zgłoś naruszenie
    ja biję 300 mg testa do 700 mg trenu i tylko delikatne problemy z libido. tak więc to kwestia indywidualna . nie zbijam prolaktyny .
    0
  •  5.173.146.*

    Wysłano 14 V 2013 09:56

    zgłoś naruszenie
    henik1293_boisz się__ to moze nie jesteś gotowy na tren
    0
  • henik1293
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 199
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 814

    Wysłano 14 V 2013 10:29

    zgłoś naruszenie
    Bralem juz tren. Krotki i dlugi.... wiec sie nie boje...jedyne czego sie boje to spadku libido bo nie wiem czy prop
    0
  • henik1293
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 199
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 814

    Wysłano 14 V 2013 10:30

    zgłoś naruszenie
    Czy przy propie mocno nie spadnie
    0
  • henik1293
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 199
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 814

    Wysłano 14 V 2013 11:10

    zgłoś naruszenie
    Ok od poczatku bo zaczynam schodzic z tematu. Pytalem sie czy w moim przypadku moge będąc juz na propie wejsc na tren. Na poczatku wszystko wyjasnilem. Jezeli ktos moze to sensownie ulozyc bylbym wdzieczny. Jak tez jak z odblokiem i kiedy zaczac hcg clomid i czy koge proviron do clomidu dolozyc. Juz wiem, ze dawka trenu co podalem na poczatku za mala wiec bede bil e2d 75mg lub 100mg zalezy jakoego dostane....
    0
  • mm1986
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10375
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 65772
    • Status:Specjalista

    Wysłano 14 V 2013 19:54

    zgłoś naruszenie
    kowal997 napisał(a):
    ja biję 300 mg testa do 700 mg trenu i tylko delikatne problemy z libido. tak więc to kwestia indywidualna . nie zbijam prolaktyny .


    proporcja dobra, jakby lecial wtle dostinex 2x0,5 w tyg to by pala stala lepiej niz na 1 cyklu solo propa
    0