SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

czego nie jesc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 677

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 235
mam pytanie do kogos kto ma doswiadczenie z dietą, ja - 17 lat 180 wzrostu 70kg, cel - przybrac troche na wadze. Dokladnie to sprawa wyglada tak ze mam apetyt jem duzo, trenuje mt i w domu mam troche sprzetu to cwicze np na lawce, chudy nie jestem ale ciezko mi przybrac na wadze, widze ze zamist przybierac masy to rzezbe mam dobra np. na brzuchu krata itp no i w wakacje troche wiecej czasu wiec chce wykorzystac okazje. Moja dieta wyglada tak ze jem 5-6 posilkow dziennie ale bez planowania, zwykle jem te same produkty i wymienie je teraz bo moze to tutaj popelniam blad :

-mleko z musli(m.in platki owsiane,platki jeczmienne,rodzynki,orzechy i inne bajery dosc bogate ogolnie)
-jogurty pitne 500ml na raz (wybralem te o najwiekszej zawartosci wegli i bialka)
-ryby(np. smazone,tunczyk z puszki,makrela wedzona,pstrąg pieczony itp)
-na obiad to wiadomo zwykle ziemniaki/kasza do tego mieso i np mizeria/surowka
-serki domki tzn te granulowane
-owoce zwykle raz dziennie
-jaja gotowane,makarony,warzywa
-czekolady,jakies batony zwykle przed treningiem albo banana
-pije sporo wody (nie wiem czy to ma znaczenie)

Wydaje sie ze calkiem dobrze jem bo mialem chory żoladek i tak mi lekarz kazal i po wyleczeniu przyzwyczailem sie i tak jem nadal ale moze do cwiczenia nie nadaje sie wiec czekam na wypowiedzi starych wyjadaczy. I ewentualnie jaka suplementacje stosowac zeby uzupelnic ta diete
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3008 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54551
diete oblicz w dziennku posilkow cos takiego masz ile bialka itd i wedle brakow uzupelniasz to suplami dodaj jakies carbo po treningu to odrazu

Let's do IT

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
jogurty naturalne
musli ty robisz? Jesli kupne to tam pewnie cukier, lepsze beda owsiane.
tunczyk/makrela nie za czesto, smazone tylko bez tluszczu, ew nie duzo oliwy i nie za dlugo
slodycze out

warzywa do kazdego posiłku, oliwa/lniany/orzechy włącz do diety. Poczytaj trochę ułóż coś sensownego zgodnego z twoim zapotrzebowaniem, a się zobaczy czy dobrze kombinujesz. Suplementy są po to żeby uzupełniać braki w diecie.]

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
http://www.sfd.pl/10_wskaz�wek_�ywieniowych-t315293.html
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 235
tak sam robie daje tam platki owsiane, platki jeczmienne, zarodki pszenicy, migdaly, rodzynki, żurawine, nasiona slonecznika i morele. obliczylem ze potrzeba mi 3700 kcal/dzien. dzieki za pomoc soq polecial
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia dla kobiety fitness - pośladki, piersi, uda.

Następny temat

Dieta amatora - moze byc?

22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI 10 suplementów na walkę z jesienną depresją Adam Piwko - ocena sylwetki Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja!