Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 189687 razy
  • Autor

    cwiczenia ujędrniające i powiekszające piersi

  • Sliwulla
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4108
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 24162
    • Status:Znawca

    Wysłano 21 sierpnia 2003 21:34

    zgłoś naruszenie

    Trening mięśni klatki piersiowej dla kobiet:

    Wiele kobiet boryka się z problemem słabo rozwiniętych mięśni klatki piersiowej. Często ma to bardzo ujemny wpływ na kształt sylwetki. Zaniedbanie tej części ciała podczas ćwiczeń powoduje ogólne zatracenie proporcji. Chyba zgodzicie się ze mną, że każda kobieta życzy sobie mieć ładne i kształtne piersi.

    Jednak istnieje pewna przeszkoda psychologiczna, która mówi, że jeśli kobieta ćwiczy mięśnie klatki piersiowej to powoduje zanik „piersi" na rzecz mięśni . Jest to teoria wyjątkowo błędna, ponieważ istnieją ćwiczenia, które wręcz maja zbawienny wpływ na kobiece piersi. Ważne jest to, że należ pamiętać o tym, że kobieta ma inna budowę ciała i nie powinna wykonywać tych samych ćwiczeń, co jej męski odpowiednik. Dlatego chcę tu opisać parę bardzo dobrych ćwiczeń, które na pewno przyczynią się do poprawienia waszego wyglądu i pomogą w prosty sposób ukształtować wasze piersi tak jak sobie to życzycie.

    1. Najlepsze ćwiczenie moim zdaniem na mięśnie piersiowe są zwyczajne pompki

    Pompki na rozwój środkowej części klatki piersiowej:

    -Przyjmujemy pozycje podobna jak w pompkach klasycznych z wyjątkiem, ze stosujemy wąski rozstaw rąk. Najlepiej kiedy odległość miedzy dłońmi jest nie większa niż 5cm.
    -Mając złączone stopy i łokcie przylegające do ciała wykonujemy pełne ruchy tak żeby kręgosłup był cały czas wyprostowany a ruch trwał ok. 2 sek. Sekunda na opuszczenie i sekunda na ponowne wzniesienie. Należy zwracać uwagę, żeby łokcie cały czas trzymać blisko ciała i żeby ruch wykonywać tak, żeby klatka dotknęła lekko podłoża.
    -Oddychamy: wdech przy zejściu a wydech przy prostowaniu rąk.
    -Wykonujemy w ten sposób 3 serie po 10,12,14 powtórzeń

    Wyciskanie hantli w pozycji leżącej:

    -Kładziemy się na ławce poziomej bierzemy do rąk hantla trzymając go w sposób ze talerze mamy do góry a drąg jest między kciukiem a palcem wskazującym.
    -Wyciskamy hantla w prostej linii z wysokości splotu słonecznego. Pamiętając, żeby łokcie nie były szerzej niż 5cm od ramion. A ruch powinien trwać nie więcej niż 2 sek.
    -Oddychamy: wdech przy opuszczaniu i wydech przy wyciskaniu.
    -Wykonujemy w ten sposób 3 serie po 8,10,10 powtórzeń

    Te ćwiczenia pozwolą lekko umięśnić wewnętrzną część klatki piersiowej a rozrastające się mięśnie wyprą piersi do przodu, co spowoduje, że będą wydawały się większe .

    Natomiast jeśli pragniemy je bardziej uwidocznić i uwypuklić to najlepsze będą ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej. Ich rozrost z powoduje, że piersi zostają bardziej wysunięte do góry i stają się bardziej krągłe.

    2. Ćwiczenia na dolne partie mięśni piersiowych:

    -Ustawiamy ławeczkę poziomą pod kątem 45 stopni głową w dół.
    -Bierzemy sztangę średnią z wygiętym gryfem.
    -Kładziemy się na ławeczce i trzymamy sztangę prosto do podłogi wąskim uchwytem ok. 15cm.
    -Wyciskamy ciężar z wysokości splotu słonecznego do góry. Ruch musi być pełny i spokojny, żeby pobudzić więcej włókien mięśniowych.
    -Oddychamy wdech przy opuszczaniu wydech przy wyciskaniu.
    -Wykonujemy 3 serie po 8,10,10 powtórzeń

    Rozpiętki na ławce poziomej głową do dołu

    -Bierzemy hantle i kładziemy się na ławeczce poziomej ustawionej pod kątem 30 stopni głowa w dół.
    -Hantle trzymamy prosto przed sobą na wysokości piersi mają proste ręce do podłogi
    -Opuszczamy je na dół z rozpiętymi ramionami lekko zginając je w łokciach
    -Powracamy do poprzedniej pozycji
    -Ćwiczenie wykonujemy bardzo dokładnie, ponieważ nieuwaga prowadzi do wykonywania go w niewłaściwy sposób.
    -Oddychamy wydech przy opuszczaniu wdech przy unoszeniu
    -Wykonujemy 3 serie po 10,12.14 powtórzeń

    Wykonujemy taki trening raz w tyg. Ponieważ bardzo on obciąż mięśnie wewnętrzne klatki piersiowej, co powoduje ich długą regeneracje. Mam także nadzieje, że ten trening pozwoli wam się zbliżyć do upragnionego wyglądu i formy fizycznej.

    Pozdrawiam
    Sliwulla



    Zakochany w usmiechu Smoczka
    ------------------------------
    <:Kawosz:> <:niepoprawny filozof:> <:amator fitnessu:>
    Klub Kulturystyczny "Hermes"
    ul. Skargi 8
    05-822 Milanowek
    >->Zapraszamy<-<
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 21 sierpnia 2003 21:42

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • EnvyY
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 273
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: 2
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3517

    Wysłano 21 sierpnia 2003 21:42

    zgłoś naruszenie
    ej swietne szkoda ze soga nie moge dac wyprobuje te cwiczonka bo jak narazie biust mi zlecial z 80C na 75B

  •  
    SFD

      Wysłano 21 sierpnia 2003 21:44

      zgłoś naruszenie
      No i nie zdążyłam odpisać :-/
      <imgs src="../../buziaki/7.gif" align=middle>

      Piękny artykuł! <imgs src="../../buziaki/31.gif" align=middle>
      Bardzo dziękuję za spełnienie życzenia <imgs src="../../buziaki/14.gif" align=middle>
      Art oczywiście trafia na moją listę najlepszych <imgs src="../../buziaki/31.gif" align=middle>

      Jest on tym cenniejszy, że rzeczywiście istnieje poważna bariera przed treningiem klatki piersiowej - bariera naprawdę nieuzasadniona. Dobry trening może tylko pomóc w odpowiednim ukształtowaniu biustu, jego podniesieniu i ujędrnieniu <imgs src="../../buziaki/31.gif" align=middle>

      Dodam jeszcze, że w treningu mięśni klatki piersiowej bardzo dobre są ćwiczenia izometryczne.
      Powtórzę też za joggerem, by przy rozpiętkach nie odciągać rąk jak najszerzej/najdalej, chyba że chcemy rozsunięcia biustu na boki <imgs src="../../buziaki/3.gif" align=middle>


      ps. niemożliwe, a jednak! soga zaliczyło! <imgs src="../../buziaki/25.gif" align=middle> <imgs src="../../buziaki/14.gif" align=middle>
      ---------------------------------------------------------------------------------------
      <imgs src="../../buziaki/14.gif" align=middle> kawoszka <imgs src="../../buziaki/14.gif" align=middle> ===== modka działu fitness ===== ...mafia.suple.hardcor.pl
      ========================= zamiast dawać mi soga kliknij: http://www.pajacyk.pl

      Zmieniony przez - Amazone w dniu 2003-08-21 21:45:28
    • EnvyY
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 273
      • Wiek: 30 lat
      • Na forum: 11 lat
      • Trenuje: 2
      • Płeć: Kobieta
      • LPA: 3517

      Wysłano 21 sierpnia 2003 22:02

      zgłoś naruszenie


    • dE^SiRE
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 9216
      • Na forum: 12 lat
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 30094
      • Status:Ekspert

      Wysłano 21 sierpnia 2003 22:05

      zgłoś naruszenie
      Bardzo dobry art siwulla

      Pozdrawiam, Dezir - doradca w dziale 'fitness'
      -----------------------------------------------
      &quot;Rozkroku mistrz i przykucania, brzuch ma w dwudziestu pięciu minach
      Biją mu brawo, on sie kłania, na odpowiednich witaminach&quot;
      http://pumpingiron.w.interia.pl
      Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
      ----------------------------------------------
      >> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<
    • Iska
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 172
      • Na forum: 11 lat
      • Płeć: Kobieta
      • LPA: 3634

      Wysłano 21 sierpnia 2003 23:47

      zgłoś naruszenie
      Super, super, dobra kobieta jestes.
      Szacunek

      nic nie wymysle :P
    • dE^SiRE
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 9216
      • Na forum: 12 lat
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 30094
      • Status:Ekspert

      Wysłano 22 sierpnia 2003 00:05

      zgłoś naruszenie
      koleżanka ma racje - dobra laska z ciebie

      Pozdrawiam, Dezir - doradca w dziale 'fitness'
      -----------------------------------------------
      &quot;Rozkroku mistrz i przykucania, brzuch ma w dwudziestu pięciu minach
      Biją mu brawo, on sie kłania, na odpowiednich witaminach&quot;
      http://pumpingiron.w.interia.pl
      Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
      ----------------------------------------------
      >> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<
    • ZASŁUŻONY
      Missy
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 1897
      • Na forum: 12 lat
      • LPA: 9840
      • Status:Znawca

      Wysłano 22 sierpnia 2003 00:20

      zgłoś naruszenie

      well done

      po&quot;grubas&quot; w dziale fitness
      Satisfaction lies in the effort, not in the attainment
      po"grubas" w dziale fitness
      Satisfaction lies in the effort, not in the attainment
    • Iska
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 172
      • Na forum: 11 lat
      • Płeć: Kobieta
      • LPA: 3634

      Wysłano 22 sierpnia 2003 00:29

      zgłoś naruszenie
      Haha, to wpadla ja. :D
      Kto tam wie jaka plec to jest, moze i laska ;P

      nic nie wymysle :P
    • kanarek
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 17398
      • Na forum: 11 lat
      • LPA: 79160
      • Status:Znawca

      Wysłano 22 sierpnia 2003 02:05

      zgłoś naruszenie
      to chop
      Swietny artykul Siwulla
      pozdrawiam

      Jak jesz - tak zyjesz
      Wiedza to podstawa
      Doradca w dziale Alternatywna Droga
      HighCarbGainDietLyleApproved
    •  
      SFD

        Wysłano 22 sierpnia 2003 08:02

        zgłoś naruszenie
        mam pytanie czy nie macie gdzieś jakiś zdjęc [rysunków] z tymi lub podobnymi ćwiczeniami? jakos nie do końca potrafię sobie zwizualizować ten opis [z wyjątkiem pompek oczywiście] zwłaszca te rozpiętki...
        mój biust to gatunek zagrożony wymarciem...


        maga [ta, która nie zagląda do siłowni]


        Zmieniony przez - maguta77 w dniu 2003-08-22 08:12:15