SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

cwiczenia klatki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 685

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 539 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2162
cwicze na silowni okolo pol roku. od poczatku kazde cwiczenie wykonywalem w moim mniemaniu stosunkowo wolno tzn np przy czwiczeniu klatki piersiowej na lawce nie byly to energiczne 'wyprosty' tylko takie z wyczuciem. ostatnio starszy kolega poradzil mi jeszcze bardziej zwolnic z cwiczeniami tzn biorac pod uwage przykladowa klatke na lawce prostej - wsnos trwajacy ok 5 sekund, opuszczanie sztangi 3s. od tego rodzaju cwiczen ze mniejszonym ciezarem strasznie boli klata. moje pytanie, jak w takim razie cwiczyc? tak przy okazji, wszyscy na silowni cwicza klatke normalnym tempem tzn w tym przypadku mozna by nazwac je 'szybkim'. dzieki z gory za odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Zadne 5sek ani 3sek, kazde cwiczenie a raczej ruch jego wykonywania musi miec poczatek srodek i koniec nic wiecej nie ma sesnu trzymac kilkanascie sekund czy opuszczac nie wiadomo ile, wazne zeby to bylo ladnie technicznie wykonane i tak jak mowie poczatek srodek i koniec.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 6115 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23167
j/w kolega juz powiedzal+ dodaje ruch wypychania dynamiczne i kontrolowane bez wygibasów i bujania, opuszczanie dwa razy woln iejsze od pchania (muówimy tu o wyciskaniu sztangi)

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3691
nie zgodze się - tzn częściowo

prawdą jest że ciężar należy doberać takaby wykonywać założoną liczbę serii, ale tzw. "opuszczanie" świetnie pompuje klatę.

Czasami dodaje takie 3 powtózenia opuszczania, efekt jest zawsze indentyczny- cyce o mało nie wybuchną. Moim zdanem dobrze czasami tak dobić klate ( CZY TEŻ INNY MIĘSIEŃ).

Dodam jescze- gdy mięśnie przyzwyczają się do treningu robie sobie takiE opuszczanie i zakwasy na drugi dzień murowane.

Co do przetrzymywania ciężaru- tu również się nie zgodze. Jest to dobra odskocznia od tradycyjnych treningów. Są różne metody- nie tylko ta jedna jedyna przekazywana przez "pokolenia". Sam stosowałem różne 'metody udeżeniowe'( MICHAIL kiedyś o nich pisał) i musze powiedzieć, że dają b. dobre rezultaty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Smotruchos/Blog/Spełnianie Marzeń

Następny temat

Rozpiska na mase do oceny

Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? Klaudia Ignasiak poza burtą! Klaudia Ignasiak poza burtą! Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Brazylijski Hulk - Bruno Moraes Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni