SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

cwiczenia klatki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 727

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 539 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2162
cwicze na silowni okolo pol roku. od poczatku kazde cwiczenie wykonywalem w moim mniemaniu stosunkowo wolno tzn np przy czwiczeniu klatki piersiowej na lawce nie byly to energiczne 'wyprosty' tylko takie z wyczuciem. ostatnio starszy kolega poradzil mi jeszcze bardziej zwolnic z cwiczeniami tzn biorac pod uwage przykladowa klatke na lawce prostej - wsnos trwajacy ok 5 sekund, opuszczanie sztangi 3s. od tego rodzaju cwiczen ze mniejszonym ciezarem strasznie boli klata. moje pytanie, jak w takim razie cwiczyc? tak przy okazji, wszyscy na silowni cwicza klatke normalnym tempem tzn w tym przypadku mozna by nazwac je 'szybkim'. dzieki z gory za odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Zadne 5sek ani 3sek, kazde cwiczenie a raczej ruch jego wykonywania musi miec poczatek srodek i koniec nic wiecej nie ma sesnu trzymac kilkanascie sekund czy opuszczac nie wiadomo ile, wazne zeby to bylo ladnie technicznie wykonane i tak jak mowie poczatek srodek i koniec.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 6115 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23167
j/w kolega juz powiedzal+ dodaje ruch wypychania dynamiczne i kontrolowane bez wygibasów i bujania, opuszczanie dwa razy woln iejsze od pchania (muówimy tu o wyciskaniu sztangi)

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3691
nie zgodze się - tzn częściowo

prawdą jest że ciężar należy doberać takaby wykonywać założoną liczbę serii, ale tzw. "opuszczanie" świetnie pompuje klatę.

Czasami dodaje takie 3 powtózenia opuszczania, efekt jest zawsze indentyczny- cyce o mało nie wybuchną. Moim zdanem dobrze czasami tak dobić klate ( CZY TEŻ INNY MIĘSIEŃ).

Dodam jescze- gdy mięśnie przyzwyczają się do treningu robie sobie takiE opuszczanie i zakwasy na drugi dzień murowane.

Co do przetrzymywania ciężaru- tu również się nie zgodze. Jest to dobra odskocznia od tradycyjnych treningów. Są różne metody- nie tylko ta jedna jedyna przekazywana przez "pokolenia". Sam stosowałem różne 'metody udeżeniowe'( MICHAIL kiedyś o nich pisał) i musze powiedzieć, że dają b. dobre rezultaty.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Smotruchos/Blog/Spełnianie Marzeń

Następny temat

Rozpiska na mase do oceny