SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

codzienny trening - pytanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 845

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 41 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 754
witam! cwicze regularnie od 2 lat i przyrosty sa,ale niebzbyt zadowalajace.Dieta jest,troche supli,trening co drugi dzien. Ogolnie jezeli cwicze co drugi dzien to jakos nie za bardzo mam ochote isc na trening. Postanowilem ze przez 2 tygodnie bede cwiczyl codziennie.Czytalem ze nie powinno sie cwiczyc codziennie ale po tych 2 tygodniach zupelnie inaczej sie czuje tzn lepiej,mam chec trenowac za kazdym razem i przyrosty sa o wiele lepsze i nie czuje znuzenia. Powiedzcie czy to jest tylko czasowe? Jak to wyjasnic?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 394 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21935
Najlepiej ćwiczyć 3x w tygodniu, zostawić weekend na regeneracje. Mięśnie rosną tylko i wyłącznie podczas regeneracji (Czyli wtedy kiedy nie ćwiczysz)

W ogole... na moje oko to jest calkowicie zielony. Czytaj posty podwieszone m.in "Pierwsza Wizyta Jasia na forum"

Na serio.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 41 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 754
nie mow ze jestem calkowicie zielony bo mnie nie znasz. Wiem ze miesnie rosna podczas regeneracji dlatego pytam sie czemu po 2 tygodniach codziennego treningu jakos nie widze spadku a przyrost o wiele lepszy niz w przypadku cwiczenia co drugi dzien dajac mozliwosc regeneracji ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6629
zależy jaką intensywność mają te treningi, jaki to trening (fbw czy np hst albo coś innego), zależy od diety od ilości snu itd.
napisz coś wiecej o swoim treningu...

Pozdrawiam
Eliasz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 41 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 754
trening HST ilosc snu okolo 8-9 godzin trenuje zazwyczaj okolo godziny 16 do 19. Poniedzialek-klata,bic Wtorek-barki,tric Sroda-plecy,nogi itd itd.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6629
mi sie wydaje ze efekty będą do czasu...( tak z miesiąc to mozna takim treningiem jechać przy odpowiedniej diecie ale dłużej to chyba nie)
niech sie jeszcze ktoś bardziej kompetentny(ode mnie) wypowie..
a tak w ogóle to nie przetrenujesz sobie trica ??

Pozdrawiam
Eliasz

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
trening HST ilosc snu okolo 8-9 godzin trenuje zazwyczaj okolo godziny 16 do 19. Poniedzialek-klata,bic Wtorek-barki,tric Sroda-plecy,nogi itd itd.

Czyli jednak Twoja wiedza jest znikoma bo HST to trening, na którym ćwiczysz WSZYSTKIE partie mięśniowe jednego dnia.

A połączenie dwóch największych partii mięśniowych (środa - plecy,nogi)na jednym treningu tez wskazuje na nikłe doświadczenie.

Ale do sedna. Trenowanie codziennie przyniesie efekt w postaci przetrenowania, prędzej czy później. Na Twój stopień zaawansowania (przyjmuję że piszesz prawdę - 2 lata) polecam trening dzielony 5 razy w tygodniu, jedna partia dziennie z wyjątkiem bica i trica na jednej sesji.
Jest w tym dziale dużo rozpisek bo podobne posty pojawiaja się codziennie. Poszukaj a na pewno znajdziesz cos dla siebie.

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2009-12-19 14:03:56
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Charakterystyka treningu na siłe

Następny temat

Nierównomierny rozwój mięśni v2

Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu?