SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co zle robie?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1123

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 606 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10405
Witam trenuje od ponad roku i jak większości z nas pojawiły się u mnie rozstępy wiem były setki tematów o rozstępach ale żaden nie poruszał mojego problemu otóż u mnie występują głownie po jednej stronie ciała a mianowicie po lewej jestem praworęczny na siłowni przykładam się zarówno do lewej jak i prawej strony a lewa rośnie lepiej nie wiem jaka jest tego przyczyna może to zależy od genetyki nie wiem nie znam się na tym dlatego chciałem się Was poradzić różnica nie jest wielka w bicepsie to ok 7mm w tricepsie podobnie dodam ze dużo lepszego trica mam właśnie w lewej ale nie wiem czym to jest spowodowane czekam na odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Nie sztuką jest stawiać sobie cele, sztuką jest je realizować .

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
Posłuchaj nie ma problemu jeżeli czegos nie bedziesz mógł ogarnac to pytaj nie ma problemu jak tylko bede odpowiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26
moge spytac jak zmierzyles sam triceps? po mojemu, z logicznego pkt widzenia powinienes zmienic cwiczenia w kotrych cwiczysz tylko JEDNA reke np. ale to zalezy od stazu wagi itd... ankiete podaj bo zaraz kazdy bedzie wolał

Zmieniony przez - hulk_green w dniu 2011-08-02 23:34:56
...