Temat został odczytany 25286 razy

co zjeść przed meczem

zgłoś naruszenie
  • xZone
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 29
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 880
Witam!

Mam pytanie co zjesc przed meczem zeby lub co wypic przed meczem zeby sie dobrze gralo i nie czulo zmeczenia ?
2
1187802002000
zgłoś naruszenie
  • eveline SFD TEAM
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 13305
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 132865
Przygotowanie do zawodów sylwetkowych (kat. bikini fitness) pod okiem Tadeusza Sowińskiego, Wojciecha Jusiela i Agnieszki Nawrockiej:
[http://www.sfd.pl/Agata_Bugorska__PIERWSZY_START__debiuty_2017-t1103905.html]

[https://www.facebook.com/staystrongandbehappy/]
1476036356000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • OLE12345
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 638
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 10832
Poł godziny przed meczem mozesz zjesc banana albo winogrono:)A do picia to izostar w puszce po 0.2 l.Przynajmniej pamietam ze takie cos kiedys bylo.Albo mniej wiecej poł szklanki innego napoju izotonicznego.byle nie red bull i inne.
Grajcie pięknie
2
1187812102000
zgłoś naruszenie
  • bodymaker
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14568
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 53165
3 h przed rozgrzewką posiłek bogaty w węglowodany złożone + białko, unikaj tłuszczy i błonnika, tuż przed meczem carbo.
Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
[http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html]
1
1187812875000
zgłoś naruszenie
  • maverick84
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 31
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 266
Przed każdym meczem (jakieś 30-40minut) zjadam pół lub całego jeśli długo nic nie jadłem snickersa i wypijam szklankę wody z dwoma tabletkami Activ firmy Kruger. A na meczu mineralka i drugie pół snickersa w przerwie. Juz wyjaśniam dlaczego...

1.Snickers - wczytywałem się w książkę "biochemia sportu", gdzie uznano, iż do wysiłku tego typu należy stosować wyłącznie cukrowce. Batonik zapewni krótkotrwały skok cukru, który jest natychmiast wykożystywany podczas wysiłku do wytworzenia energii. Pół batonika przed i w przewie meczu na pewno wam nie zaszkodzi, a pomoże, dożucając nową dawke cukru. W batoniku znajduja sie również orzechy i inne składniki. Składniki te trawione są dłużej, a co za tym idzie zapewniają nam stałą dostawę energii. Świetną kompilacją w tym wypadku jest czekolada z orzechami i rodzynkami (dla niewiedzących rodzynki to wysuszone winogrona, kilogram rodzynek to pol kilo cukru).

2. Activ - Ogladajac skład powszechnie dostępnych tabletek musujących, właśnie Activ firmy Kruger ma najwiecej składników. Poza witaminkami, zawiera coś bardzo istotnego, czyli Magnez, zapobiaga on skurczą mieśni. mamy tam również l-karnityne choć to mniej istotne, jest tez Kofeina. O kofeinie mówi się, iż przy długim wysiłku zamiast rozjaśniać nam umysł i poprawiać reakcje, zadziała wręcz przeciwnie wzmagając zmęczenie. Prawda, jednak 1,5 godziny biegania za piłką, to nie długotrwały wysiłek, a poprawiona reakcja bardzo sie przydaje.

3. Woda - pamiętajcie, by kupować wodę wyłącznie mineralną, nie źródlaną czy zmineralizowaną.
woda źródlana do 0,5g składników mineralnych
woda zmineralizowana 0,5-1g
woda minerlana ponad 1g

pozdro!
5
1188137925000
zgłoś naruszenie
  • maverick84
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 31
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 266
A obiadek max 2-3 godziny przed meczem...
i nie zapomnijcie sie wypróżnić;)
3
1188137999000
zgłoś naruszenie
  • wafel89
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 70
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 406
  • Trenuje: ponad 10
mam pytanie odnośnie picia alkoholu w różnych ilościach przed meczem? jak to powinno się odbywać? mimo tego, że jestem sumienny to czasem po prostu nie można odmówić... :)
Piłka to najlepsze, co mogło przytrafić mi się w życiu...
1
1188507944000
zgłoś naruszenie
  • zyzmo
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 9
  • Na forum: 9 lat
  • LPA: 37
Jak już ktoś się nastawia na prawdziwy mega obiad to 4 godziny przed meczem.

Ja stawiam potem na napój izotoniczny 1h przed meczem i do tego jakiś batonik preferuje SNICERSY. No i oczywiście jak w klubie macie możliwości to łyk odżywki. Oczywiście w przerwie odżywka tylko w takiej ilości żeby zaspokoić pragnienie a nie się opić i 2 połowę biegać z pełnym brzuchem bo to będzie dramat.
5
1188557328000
zgłoś naruszenie
  • Wieczfnian64
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Wiek: 15 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2
Może i tak tylko że ja mam 12 lat i bardziej chodzi mi o jakieś rady dla dzieci. O 9:00 mam zawody więc... Co ja mam zrobić?!
1
1368471232000
zgłoś naruszenie
  • Cris Thug Il Fenomeno
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 14585
  • Wiek: 25 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 163148
  • Status: Specjalista
Gdzieś o 7 zjedz posiłek bogaty w węglowodany złożone + troch białka.A w czasie przerwy/meczu wypij (w rozsądnej ilości) np.gatorade czy powarade.I tyle

Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2013-05-13 21:24:59
Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!
1368473029000