Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 14951 razy
  • Autor

    co zjeść przed meczem

  • xZone
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 29
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 880

    Wysłano 22 sierpnia 2007 19:00

    zgłoś naruszenie

    Witam!

    Mam pytanie co zjesc przed meczem zeby lub co wypic przed meczem zeby sie dobrze gralo i nie czulo zmeczenia ?
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 22 sierpnia 2007 21:48

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • OLE12345
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 638
    • Wiek: 38 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10832

    Wysłano 22 sierpnia 2007 21:48

    zgłoś naruszenie
    Poł godziny przed meczem mozesz zjesc banana albo winogrono:)A do picia to izostar w puszce po 0.2 l.Przynajmniej pamietam ze takie cos kiedys bylo.Albo mniej wiecej poł szklanki innego napoju izotonicznego.byle nie red bull i inne.
    Grajcie pięknie
  • bodymaker
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 14568
    • Na forum: 11 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 53165
    • Status:Specjalista

    Wysłano 22 sierpnia 2007 22:01

    zgłoś naruszenie
    3 h przed rozgrzewką posiłek bogaty w węglowodany złożone + białko, unikaj tłuszczy i błonnika, tuż przed meczem carbo.
    Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
    [http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html]
  • maverick84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 31
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 266

    Wysłano 26 sierpnia 2007 16:18

    zgłoś naruszenie
    Przed każdym meczem (jakieś 30-40minut) zjadam pół lub całego jeśli długo nic nie jadłem snickersa i wypijam szklankę wody z dwoma tabletkami Activ firmy Kruger. A na meczu mineralka i drugie pół snickersa w przerwie. Juz wyjaśniam dlaczego...

    1.Snickers - wczytywałem się w książkę "biochemia sportu", gdzie uznano, iż do wysiłku tego typu należy stosować wyłącznie cukrowce. Batonik zapewni krótkotrwały skok cukru, który jest natychmiast wykożystywany podczas wysiłku do wytworzenia energii. Pół batonika przed i w przewie meczu na pewno wam nie zaszkodzi, a pomoże, dożucając nową dawke cukru. W batoniku znajduja sie również orzechy i inne składniki. Składniki te trawione są dłużej, a co za tym idzie zapewniają nam stałą dostawę energii. Świetną kompilacją w tym wypadku jest czekolada z orzechami i rodzynkami (dla niewiedzących rodzynki to wysuszone winogrona, kilogram rodzynek to pol kilo cukru).

    2. Activ - Ogladajac skład powszechnie dostępnych tabletek musujących, właśnie Activ firmy Kruger ma najwiecej składników. Poza witaminkami, zawiera coś bardzo istotnego, czyli Magnez, zapobiaga on skurczą mieśni. mamy tam również l-karnityne choć to mniej istotne, jest tez Kofeina. O kofeinie mówi się, iż przy długim wysiłku zamiast rozjaśniać nam umysł i poprawiać reakcje, zadziała wręcz przeciwnie wzmagając zmęczenie. Prawda, jednak 1,5 godziny biegania za piłką, to nie długotrwały wysiłek, a poprawiona reakcja bardzo sie przydaje.

    3. Woda - pamiętajcie, by kupować wodę wyłącznie mineralną, nie źródlaną czy zmineralizowaną.
    woda źródlana do 0,5g składników mineralnych
    woda zmineralizowana 0,5-1g
    woda minerlana ponad 1g

    pozdro!
  • maverick84
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 31
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 266

    Wysłano 26 sierpnia 2007 16:19

    zgłoś naruszenie
    A obiadek max 2-3 godziny przed meczem...
    i nie zapomnijcie sie wypróżnić;)
  • wafel89
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 70
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: ponad 10
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 406

    Wysłano 30 sierpnia 2007 23:05

    zgłoś naruszenie
    mam pytanie odnośnie picia alkoholu w różnych ilościach przed meczem? jak to powinno się odbywać? mimo tego, że jestem sumienny to czasem po prostu nie można odmówić... :)
    Piłka to najlepsze, co mogło przytrafić mi się w życiu...
  • zyzmo
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 9
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 37

    Wysłano 31 sierpnia 2007 12:48

    zgłoś naruszenie
    Jak już ktoś się nastawia na prawdziwy mega obiad to 4 godziny przed meczem.

    Ja stawiam potem na napój izotoniczny 1h przed meczem i do tego jakiś batonik preferuje SNICERSY. No i oczywiście jak w klubie macie możliwości to łyk odżywki. Oczywiście w przerwie odżywka tylko w takiej ilości żeby zaspokoić pragnienie a nie się opić i 2 połowę biegać z pełnym brzuchem bo to będzie dramat.
  • Wieczfnian64
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Wiek: 13 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2

    Wysłano 13 maja 2013 20:53

    zgłoś naruszenie
    Może i tak tylko że ja mam 12 lat i bardziej chodzi mi o jakieś rady dla dzieci. O 9:00 mam zawody więc... Co ja mam zrobić?!
  • Il Fenomeno
    Cris Thug
    • Pochwały:1
    • Nagany:brak
    • Postów: 12685
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 153270
    • Status:Specjalista

    Wysłano 13 maja 2013 21:23

    zgłoś naruszenie
    Gdzieś o 7 zjedz posiłek bogaty w węglowodany złożone + troch białka.A w czasie przerwy/meczu wypij (w rozsądnej ilości) np.gatorade czy powarade.I tyle

    Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2013-05-13 21:24:59
    Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!