SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

co z tym pierwszym cyklem - wasze opinie

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2625

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 455
Panowie powiedzcie mi co na pierwszy cykl, mysle ze 15 tetosteronu + 300 mety. Wyrazcie swoja opinie pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1631
ankieta
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1631
jaki test jaka meta jaki odblok jaka dieta
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1631
no i jaki cel cyklu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5280 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22336
edytuj posty 1raz na forum jestes

a autor najpierw niech ankiete dokladnie wypelniona wrzuci
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 455
cel = sucha masa, do tego cyklu do kupie jakiegos gainera, aminokwasy, i mysle ze bedzie dobrze, co myslicie ?

dieta= czyli ogolne zalozeniam, duzo posiolkow, zero slodyczy, duzo bialek i wegli

meta pewnie ruska ;/

a tesc jeszcze nie wiem, wlasiwie to kiepsko sie w tym orientuje dlatego pytam, kto pyta nie bladzi co nie ?

Zmieniony przez - Mary5 w dniu 2009-11-14 11:21:08
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 552 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14298
1. WIEK:
2. WAGA:
3. WZROST:
4. WYMIARY:
-biceps:
-klatka:
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI:
6. DIETA:
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:
8. TRENING:
9. CEL CYKLU:
10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):
13. STAN ZDROWIA:
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:
-martwy ciąg:
-przysiad:

PYTANIE:




PS. Diety niemasz a bierzesz sie za cykl, ktos kto ma diete niepisalby ze dokupi gainera i bedzie lepiej Pozatym 300 mety ? Zajedziesz wątrobe

trzeba j**ać

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 226 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3658
.



Zmieniony przez - Ramil92 w dniu 2009-11-14 11:23:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2806
i popierwsze jaki teść..wg. mnie meta zbędna ;) prop ??

"Życie jest zbyt krótkie, aby być małym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3317 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27496
daj ankiete sie zobaczy

moderator na www.polskikoks.pl i www.metka.pl  od 21.02.2010 OFFFF :((( w kwietniu kolejna ;DD

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 455
1. WIEK:
2. WAGA: 85
3. WZROST: 180
4. WYMIARY:
-biceps: 40
-klatka: 120
-udo: ok 60
-talia: 86
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 4 lata
6. DIETA:
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: zero
8. TRENING:
9. CEL CYKLU: sucha masa
10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 2 tygodnie
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mezomorfik
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 135
-martwy ciąg: 150
-przysiad: niewiem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prop. bol i zle samopoczucie

Następny temat

czy tak mozna?

"Neckzilla" Jeff King - niezrealizowany potencjał! "Neckzilla" Jeff King - niezrealizowany potencjał! 6 sposobów na szybki powrót do sił 6 sposobów na szybki powrót do sił Jak poprawić  siłę całego ciała Jak poprawić siłę całego ciała Sterydy zwiększają ryzyko kontuzji Sterydy zwiększają ryzyko kontuzji BCAA obniża zmęczenie podczas treningu BCAA obniża zmęczenie podczas treningu Ile sterydów tak naprawdę biorą kulturyści?! Ile sterydów tak naprawdę biorą kulturyści?! Brad Castleberry - najbardziej znienawidzony człowiek w branży Brad Castleberry - najbardziej znienawidzony człowiek w branży Kulturystyka odmieniła jego życie Kulturystyka odmieniła jego życie