SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

co wybrać?>?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5224

Ankieta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1471 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26792
seba nie rozumiem o co ci chodzi, jezeli on chce cwiczyc dla obrony to mysle ze nie jest mu potrzebna filozofia. chyba ze chce czegos wiecej, to juz jego wybor

netfan

netfan

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
zapisz się lepiej do jakiegoś klubu OYAMA KARATE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 11379 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 47331
Fudo temat Oyamy byl juz walkowany na forum wiele razy

"Nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni"
10 Dan Kosolokaikan Karate

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1471 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26792
jezeli w tym wieku zaczalby cwiczyc kickboxing to z pewnoscią za kilka lat nie bedzie tego zalowal (majac lat np. 16 bedzie juz niezle wymiatal i przyda mu się to). zreszta niech on sam powie na czym mu zalezy bo jezeli na walce to nie widze sensu zeby szedl na karate i robil tez kata itp

netfan

netfan

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 34575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 195972
Niekoniecznie. Ja tam uwielbiam walkę wszelkiego rodzaju i kata mi w tym nie przeszkadza

___________________________
Naczelnik "Styli Tradycyjnych"
"Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios."- Sosai Masutatsu Oyama
Cytat roku SFD:
"...W regulaminie SFD jest napisane, że kto jedzie na moderatorów ten ma prze**BANe..."

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44858 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
prawdopodobnie zapiszę się na kickboxing,ale czy przyjmą 12-latka?



.:!DBZ TEAM-RULEZ!:.

Pozdrowionka!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 34575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 195972
Powinni przyjąć

___________________________
Naczelnik "Styli Tradycyjnych"
"Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios."- Sosai Masutatsu Oyama
Cytat roku SFD:
"...W regulaminie SFD jest napisane, że kto jedzie na moderatorów ten ma prze**BANe..."

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1471 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 26792
jasne ze nie przeszkadza, ale moze czas w ktorym robi kata przeznaczyc na dodatkowe sparingi albo inne elementy walki

netfan

netfan

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 34575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 195972
A próbowałeś spojrzeć na kata jako na cwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastykę?

___________________________
Naczelnik "Styli Tradycyjnych"
"Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios."- Sosai Masutatsu Oyama
Cytat roku SFD:
"...W regulaminie SFD jest napisane, że kto jedzie na moderatorów ten ma prze**BANe..."

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 732 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15350
"natfan: karate to SZTUKA walki, a nie kopanie po ryjach. W kickboxingu nie ma zadnej filozofii. Kick nie ksztaltuje charakteru, a ju zna pewno nie tak jak srobi to karate. To ono nauczylo mnie pokory i szacunku, wiec radzilbym od tego zaczac i przy tym zostac Chyba, ze maly chce tylko nauczyc sie obrze technicznie kopac po ryjach "


Kazdy sport ksztaltuje charakter a jesli cos sie zowie "sztuka walki" a walczyc nie naucza to jest to tandeta a nie sztuka i nie walki tylko wciskania ludziom do glow naiwnych gadek o "czyms wiecej".Znam osobicie kolesia z piecioletnim starzem treningowym kyokushin i on wyraza sie baaaardzo niepochlebnie o tym stylu.

Ja Ci radze bujac na judo a po paru latach przezucic sie na na Luta Livre albo dodac kick jako uzupelnienie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poczciwy low kick

Następny temat

Panele Komfort a karate(kyoku???)