SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

co sadzicie o tej rozpisce...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 647

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

22

Waga

85

Wzrost

181

Cel treningowy

zwiększenie siły+utrata paru kilogramów

Staż treningowy na siłowni

4 miesiące

Uprawiane inne sporty

biegi, basen, piła nożna.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

aktualnie brak od maja 6 tyg IF

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad 90kg, martwy 90, wyciskanie leżąc 80kg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 93
Viren jest taka sprawa, korzystając z tego planu w miesiąc straciłem 4 cm w klatce piersiowej, jak myślisz czy to możliwe, że poszło tyle tkanki tłuszczowej?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Trudno to ocenić, to indywidualna sprawa. Jak z siłą szczególnie w podstawowych ćwiczeniach? Wzrosła/spadła? Ogólny wygląd się poprawia? Jak z innymi partiami ciała?

Zmieniony przez - Viren w dniu 2014-05-03 13:08:37

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 93
Siła przedstawia się mniej więcej tak:
wyciskanie na płaskiej: wzrost z 65 do 72.5 6x
martwy ciąg : wzrost z 90kg do 105 6x
podciaganie nachwyt: spadek z 7 do 5x
a jeśli chodzi o cm w reszcie ciała to są wzrosty od 0,5cm udach czy łydkach do 1cm w ramieniu.

Zmieniony przez - Swender w dniu 2014-05-04 12:34:04
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59
Witam, mam pytanie odnośnie wykonywania ćwiczeń, bo chciałbym się dowiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać aby robić to dobrze, ćwiczę pierwszego dnia barki i wzniosy ciężarka, następnego biceps i triceps, następnie pompki i najszerszy grzbietu, czwartego dnia biegam, pomiędzy dniami treningu nie ma przerwy, chciałbym się dowiedzieć czy można te partie mięśni ćwiczyć tak jak to przedstawilem, a jeżeli jest źle to gdyby ktoś mógł ułożyć je tak aby było dobrze ćwiiczyć dzień po dniu,
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23929
@metzvg
załóż swój temat
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59
@lakerr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59
nie wiedziałem ok dzieki
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Siła poszła do góry, obwody też z tego co piszesz mimo tego, że celem była redukcja. Jeśli tylko klata tak spadła to moim zdaniem jest wszystko dobrze, obserwuj dalej, obwody pójdą do góry gdy zaczniesz masę.

DG

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split do oceny.

Następny temat

Split 3 dniowy , pomoc przy planie

Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny