logo
zamknij zamknij

co kupić dziewczynie na prezent??

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36931

0 5 0
napisał(a)
realfan
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 564 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12386
jak w temacie. tylko nic z oferty sex-shopów .prosze o odpowiedź

real madryt rulezzzzzz
2
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
brutus
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 104474
dlaczego nie z sex-shopów ?




Tekst tygodnia - z poczty moderatorskiej :)
"dlaczego naryszylem i czym dziadzial nierozumie !!!"
------------------------------
Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41623 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
fajna bielizne najlpeiej perfumik mzoe cos z didla jak lubi fajny bukiecik kwiatow ale tak iza***isty albo bluzeczke ... a ile masz kasy :D ?

"...Jeszcze oszaleja wszystkie ****y , gdy poznaja moj urok osobisty..."
1
napisał(a)
blo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1520 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31223
"mzoe cos z didla " o co chodzi?

BLo

hmmmm
2

BLo

hmmmm

napisał(a)
ziki2000
Ekspert
Szacuny 190 Napisanych postów 16606 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 118748
ja sam teraz dla panny bede prezent robil i kupie jej 18 roz tyle ile konczy latek...oraz jakies srebrne kolczyki ale jak masz kase i dluzej sie znacie to kup bielizne

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

napisał(a)
realfan
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 564 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12386
kasy jest troche , ale chciałbym jej kupić jakiś fajny gadżet i ma ktoś jakieś propozycje ooprócz bielizny i biżuterii??

real madryt rulezzzzzz
napisał(a)
GLODCIS
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41630
kup jej piekny, duzy, rozowy, z kwatuszkami i myszkami...




...PARASOL

CZERWONY HANDLARZ

członek-mafia.suple.hardcor.pl

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

napisał(a)
xero
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7832 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 81052
kup jej dom z ogrodem




Jeżeli moja wypowiedź Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

Moderator dzialu GSM , oraz 2 CZERWONY HANDLARZ w dziale targowisko
Dzial GSM http://felektr.katalogi.pl/forum.asp?forum_id=9&forum_title=GSM 
1

Moderator na emeryturze.

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41623 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
abdzymnik
a tak na serio, bielizna, kwiaty, perfumy(?),...
a gadzet... jaki można kupić gadzet dziewczynie? chyba nie stoper!

.....:::::STRAJK:::::.....
napisał(a)
realfan
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 564 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12386
no stoper raczej nie mi chodzi o coś takiego żeby sobie na biurko położyła lub cuś w tym stylu.

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=116154 - czekam na propozycje :D
1
napisał(a)
necropost
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 331 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3433
hmmm jak to laska nietuzinkowa , kup jej jakies porzadne pioro np mount blanc

albo pomysl zabrac ja na pare dni , np na weekend w jakies totalnie odjechane miejsce , pod sam koniec , walnij kwiatki - wtedy wypadlbys naprawde szarmancko :P:P:P


pozdrawiam

kazdy dzien jest nowym wyzwaniem , nowym celem i poznaniem , nie dajmy sie zwiesc smiercionosnym urojeniom

kazdy dzien jest nowym wyzwaniem , nowym celem i poznaniem , nie dajmy sie zwiesc smiercionosnym urojeniom

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ksiazki kulturystyczne ze sportem silowym gdzie szukac

Następny temat

łódź motorowa kabinowa

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Jabłecznik jaglany

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Czy diety oczyszczające działają?

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część II.

Biszkopt z jeżynową galaretką