Temat został odczytany 14000 razy

co jesc przed treningiem?

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
mam pytanie jaki typ posilku nalezy zjesc przed treningiem?
czytalam, ze nie nalezy trenowac na pusty zupelnie zaladek zgodnie z mitem, ze wtedy sie spala wiecej kalori.
co drugi dzien cwicze na silowni i co kolejny wykonuje cwiczenia cardio. czy jest roznica w posilkach jakie powinam jesc przed tymi treningami?? czy jest roznica w spalaniu kalorii z posilkow kiedy cwiczy sie na silowni a kiedy wykonuje cardio? mam do spalenia troche tkanki tluszczowej i jednoczesnie chce urzezbic cialo przez przyrost miesni. za wszystkie porady z gory dziekuje!


1054857570000
zgłoś naruszenie
  • Bull The ONE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 54297
  • Wiek: 43 lat
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 255875
  • Trenuje: 15
"Zawsze kiedy mam zadac jakies pytanie lubie sie radzic sona i bulmastifa, tu ich mozna szczapic
i nie łżą jak niektóre psy:)"

1481835309000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Kruszek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17098
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47999
  • Trenuje: W marcu po roku przerwy wróciłem do treningów.
Jaki znowu "MIT"???? - Przecież podczas treningu na czczo (choć nie powinno to być nic więcej jak trening aerobowy) spalane jest więcej kalorii! Nie dostarczyłaś organizmowi żadnych składników odżywczych - więc szybciej dojdzie do wykorzystywania jako źródła energii kalorii pochodzenia tłuszczowego. W takim układzie warto byłoby ćwiczenia o charakterze krążeniowym wykonywać przed pierwszym posiłkiem.


"When the flood calls, you have no home, you have no walls"
Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!
1
1054857903000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki za informacje. czy dobrze Cie zrozumialam - przed cwiczeniami aerobowym nie powinnam nic jesc bo wtedy energia to wykonywania tych cwiczen pochodzi z tkanki tluszczowej a nie ze spozytego posilku?
a co przed treningiem silowym??

dzieki!

1054858860000
zgłoś naruszenie
  • Kruszek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17098
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47999
  • Trenuje: W marcu po roku przerwy wróciłem do treningów.
Można jeść przed treningiem krążeniowym - dobra by była wtedy owsianka która oddala w czasie absorbcję węglowodanów - ale ogólnie wykonywanie aerobów na czczo jest najefektywniejsze pod wzgledem efektywności.
A przed treningiem oporowym? To zależy od tego jaa dietę stosujesz, dobrze by było udać sie do dzialu odżywianie i tam przedstawic im plan twojego odżywiania - dostałabyś wiecej porad odnośnie takich spraw.
A co do treningu - to jaki właściwie wykonujesz?

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"
Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!
1054859518000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki Kruszek za porady! bede probowac robic trening aerobowy na czczo.
moj trening oporowy wyglada tak:
rozgrzewka - 5 minut na rowerku ponizej

-przysiady wykroczne
-przysiady ze sztanga na barku
-wypychanie na suwnicy
-uginanie nog w lezeniu
-martwy ciag
-osle wspiecia
-sklony tluowia z linka wyciagu siedzac
-sklony tluowia z linka wyciagu kleczac
-uginanie ramoin podchwytem stojac z raczka wyciagu
-prostowanie ramion na wyciagu stojac
-wyciskanie w lezeniu na lawce poziomej

taki trening wykonuje 3 razy w tygodniu, po ok 1 godz.
czy przed takim treningiem zaleca sie tez owsianke, na czczo czy zupelnie cos innego niz w przypadku treningu aerobowego?




1054860957000
zgłoś naruszenie
  • Kruszek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17098
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 47999
  • Trenuje: W marcu po roku przerwy wróciłem do treningów.
Ale ten plan jest niepełny, nie ma nic na barki oraz grzbiet - a na dodatek za dużo ćwiczeń jest ukierunkowanych na mięśnie ud. Czy ten planik wykonujesz w systemie obwodowym?
Mowiłem że lepiej bedzie wpaść do działu odżywianie - oni tam znaja się na tym znacznie lepiej niż ja, i ich sugestie będa bardziej wartościowe.

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"
Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!
1054862303000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki za sugestie, pomysle co dodac na barki i grzbiet :)
co znaczy w systemie obwodowym?

1054865949000
zgłoś naruszenie
  • Michail ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48745
  • Wiek: 42 lat
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91090
  • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
Dokładnie- jaki masz cel??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
1054888537000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
moim celem jest stracic zbedne kg - ok 15 i uksztaltowac sylwetke masa miesniowa.

1054915284000
zgłoś naruszenie
  • Michail ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48745
  • Wiek: 42 lat
  • Na forum: 15 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91090
  • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat

http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

Polecam ten trening + Dodaj aeroby 3-5x tygodniu( w zależności od tego ile chcesz zgubić) po 45-60 minut(pierwszy tydzień po 30 minut, by się wprawić)ze STAŁYM tętnem 65-60% cardio max (220 minus Twój wiek).
Do tego polecam lekko ujemny bilans kaloryczny.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
1054929553000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki wielkie za rady!
czy zaleca sie wykonywanie treningu aerobowego na czczo zaby spalac kalorie z tkanki tluszczowej? czyli np rano jak wstaje wypije tylko wode i bede robic moje aeroby na czczo - czy to jest dobre czy nie?

1054938800000