Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 50490 razy
  • Autor

    co jeść przed i po treningu siłowym??

  • Judith Tew
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 91
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2304

    Wysłano 25 grudnia 2006 17:27

    zgłoś naruszenie

    białko? ile g?
    czy węgle są konieczne??

    i druga kwestia: czy jeść po treningu siłowym, a przed aerobami (aby zapobiec "spalaniu" mięśnia, czy też spożyć posiłek po całym treningu? dodam że na rowerku spędzam ok, 1 H.

    i kolejna wątpliwość: trening kończę zazwyczaj ok. 21 - czyli pózno!! jak i co jeść, aby poszło w mięśnie, a nie w biodra????
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 27 grudnia 2006 08:40

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • Shelly
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4438
    • Na forum: 11 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 20848

    Wysłano 27 grudnia 2006 08:40

    zgłoś naruszenie
    http://www.sfd.pl/10_Przykaza%C5%84_%C5%BBywieniowych-t209117.html

    polecam ten art do lektury

    <...be nobody's darling- be an outcast...>
  • _p0nczek_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 398
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2880

    Wysłano 27 grudnia 2006 10:46

    zgłoś naruszenie
    przed treningiem duzo wegli i jakies bialko i zdrowe tluszcze ja polecam makaron lub ryz, ser twarogowy poltlusty lub tunczyk, no i olowa z oliwek


    po treningu wegle i bialko 50/50 no i jakas godzine po treningu posilek bogaty w bialko


    przed aerobami ja bym sobie carbo walnal czyli jakies wegle cos zjesc musisz

    a przed spaniem to mozna ser twarogowy poltlusty albo tunczyk+oliwa z oliwek

    jak kto woli
    ...:::motto na dziś masa musi iść:::...
  • Jacek R.
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3542
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 11507
    • Status:Znawca

    Wysłano 28 grudnia 2006 20:24

    zgłoś naruszenie
    Judith ile bialka i wegli to zalezy co chcesz osiagnac?
    Ale czy redukujesz fat czy tez robisz mase miesniowa wegle sakonieczne.
    Tylko odpowiednie wegle o odpoweidniej porze.
    Niestety jestes w tej wyjatkowej sytuacji ze trenujesz wieczorem ale po treningu nalerzy uzupelnic zapasy glikogenu miesniowego.
    A wiec po treningu aerobowym ryz bialy +whey lub kurak(piers).
    Pozniej tj 23.00, moze tak byc ze tuz przed snem, zjedz duze ilosci bialka np bialka jaj+whey. Do tego dodaj troche warzyw o niskim IG.
    Po treningu silowym raczej siegnij po bcaa+glutamina lub aminki calodzienne. Pod koniec trningu silowego wegle ale nie przesadzaj z nimi. Jezeli redukujesz fat to calkowicie odrzucasz carbo.
    Przed treningiem zjedz platki owsiane +kurak,dzieki temu dlugo bedziesz miala energie.
    Wczesniejsze posilki beda wygladac tak ,lub inaczej w zaleznosci od tego co chcesz osiagnac.
    POWODZENIA
    Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

    TRENING OSOBISTY 604 971 921
  • Judith Tew
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 91
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2304

    Wysłano 13 stycznia 2007 23:17

    zgłoś naruszenie
    dzięki za odpowiedzi

    a co, jeśli aeroby wykonuję bezpośrednio po treningu siłowym? (i trwają długo, do 60 min)
    czy powinnam pomiędzy treningiem siłowym a aerobami coś zjeść?

    i dalsze pytanie: ile (dokładnie w g na kg) powinnam zjeść białka i węgli przed i po treningu (zarówno siłowym jak i aerobach). chodzi mi o redukcję.

  • Jacek R.
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3542
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 11507
    • Status:Znawca

    Wysłano 13 stycznia 2007 23:47

    zgłoś naruszenie
    To po t.silowym przyjmujesz aminokwasy, najlepiej bcaa+glutamine.
    Bezposrednio po treningu aero sporzywasz posilek.
    Jezeli np. warzysz 60kg to powinnas przez caly dzien zjesc 3g bialka /kg masy tj 180g to podziel na 6 posilkow i wyjdzie Ci ile powinnas w tym czasie dostarczyc protein.
    Jezeli chodzi o wegle, to postaraj sie zjesc 25%dziennego zapotrzebowania.
    Czesc
    Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

    TRENING OSOBISTY 604 971 921
  • Rusku
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3501
    • Wiek: 35 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 10-12 nie pamietam już
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 19020

    Wysłano 07 października 2008 10:42

    zgłoś naruszenie
    stary temat, ale mam pytanie o posiłek juz po siłce i aero.
    Przed (1,5h) jem normalny spory posiłek (ryż/makaron/ mięsko/rybka, warzywa. 20-30 minut przed wrzusam jeszcze bcaa i aakg po siłce i przed aero bcaa i gluta i teraz po myślę żeby pić dobry wysokobiałkowy gainer. Jestem na diecie niskowęglowodanowej (węgle tylko rano przed i po treningu) . Dobre to roziązanie? Cel to zrzucenie trochę tłuszczyku i poprawa jakości mięśni.
    Here we stand or here we fall, history won't care at all...