logo
zamknij zamknij

co jeść przed i po treningu siłowym??

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 60613

0 5 0
napisał(a)
Judith Tew
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2340
białko? ile g?
czy węgle są konieczne??

i druga kwestia: czy jeść po treningu siłowym, a przed aerobami (aby zapobiec "spalaniu" mięśnia, czy też spożyć posiłek po całym treningu? dodam że na rowerku spędzam ok, 1 H.

i kolejna wątpliwość: trening kończę zazwyczaj ok. 21 - czyli pózno!! jak i co jeść, aby poszło w mięśnie, a nie w biodra????

1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Shelly
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4438 Wiek 2016 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20875
http://www.sfd.pl/10_Przykazań_Żywieniowych-t209117.html

polecam ten art do lektury

<...be nobody's darling- be an outcast...>

napisał(a)
_p0nczek_
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 398 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2880
przed treningiem duzo wegli i jakies bialko i zdrowe tluszcze ja polecam makaron lub ryz, ser twarogowy poltlusty lub tunczyk, no i olowa z oliwek


po treningu wegle i bialko 50/50 no i jakas godzine po treningu posilek bogaty w bialko


przed aerobami ja bym sobie carbo walnal czyli jakies wegle cos zjesc musisz

a przed spaniem to mozna ser twarogowy poltlusty albo tunczyk+oliwa z oliwek

jak kto woli

...:::motto na dziś masa musi iść:::...

1
napisał(a)
Jacek R.
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3542 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11507
Judith ile bialka i wegli to zalezy co chcesz osiagnac?
Ale czy redukujesz fat czy tez robisz mase miesniowa wegle sakonieczne.
Tylko odpowiednie wegle o odpoweidniej porze.
Niestety jestes w tej wyjatkowej sytuacji ze trenujesz wieczorem ale po treningu nalerzy uzupelnic zapasy glikogenu miesniowego.
A wiec po treningu aerobowym ryz bialy +whey lub kurak(piers).
Pozniej tj 23.00, moze tak byc ze tuz przed snem, zjedz duze ilosci bialka np bialka jaj+whey. Do tego dodaj troche warzyw o niskim IG.
Po treningu silowym raczej siegnij po bcaa+glutamina lub aminki calodzienne. Pod koniec trningu silowego wegle ale nie przesadzaj z nimi. Jezeli redukujesz fat to calkowicie odrzucasz carbo.
Przed treningiem zjedz platki owsiane +kurak,dzieki temu dlugo bedziesz miala energie.
Wczesniejsze posilki beda wygladac tak ,lub inaczej w zaleznosci od tego co chcesz osiagnac.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie TRENING OSOBISTY 604 971 921

1
napisał(a)
Judith Tew
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2340
dzięki za odpowiedzi

a co, jeśli aeroby wykonuję bezpośrednio po treningu siłowym? (i trwają długo, do 60 min)
czy powinnam pomiędzy treningiem siłowym a aerobami coś zjeść?

i dalsze pytanie: ile (dokładnie w g na kg) powinnam zjeść białka i węgli przed i po treningu (zarówno siłowym jak i aerobach). chodzi mi o redukcję.

napisał(a)
Jacek R.
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3542 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11507
To po t.silowym przyjmujesz aminokwasy, najlepiej bcaa+glutamine.
Bezposrednio po treningu aero sporzywasz posilek.
Jezeli np. warzysz 60kg to powinnas przez caly dzien zjesc 3g bialka /kg masy tj 180g to podziel na 6 posilkow i wyjdzie Ci ile powinnas w tym czasie dostarczyc protein.
Jezeli chodzi o wegle, to postaraj sie zjesc 25%dziennego zapotrzebowania.
Czesc

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie TRENING OSOBISTY 604 971 921

1
napisał(a)
Rusku
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3613 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19374
stary temat, ale mam pytanie o posiłek juz po siłce i aero.
Przed (1,5h) jem normalny spory posiłek (ryż/makaron/ mięsko/rybka, warzywa. 20-30 minut przed wrzusam jeszcze bcaa i aakg po siłce i przed aero bcaa i gluta i teraz po myślę żeby pić dobry wysokobiałkowy gainer. Jestem na diecie niskowęglowodanowej (węgle tylko rano przed i po treningu) . Dobre to roziązanie? Cel to zrzucenie trochę tłuszczyku i poprawa jakości mięśni.

Here we stand or here we fall, history won't care at all...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie

Następny temat

pytanko