Temat został odczytany 59073 razy

co jeść przed i po treningu siłowym??

zgłoś naruszenie
  • Judith Tew
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 91
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2340
białko? ile g?
czy węgle są konieczne??

i druga kwestia: czy jeść po treningu siłowym, a przed aerobami (aby zapobiec "spalaniu" mięśnia, czy też spożyć posiłek po całym treningu? dodam że na rowerku spędzam ok, 1 H.

i kolejna wątpliwość: trening kończę zazwyczaj ok. 21 - czyli pózno!! jak i co jeść, aby poszło w mięśnie, a nie w biodra????

1
1167064048000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Shelly
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4438
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 20875
http://www.sfd.pl/10_Przykazań_Żywieniowych-t209117.html

polecam ten art do lektury

<...be nobody's darling- be an outcast...>
1167205239000
zgłoś naruszenie
  • _p0nczek_
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 398
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2880
  • Trenuje: 2
przed treningiem duzo wegli i jakies bialko i zdrowe tluszcze ja polecam makaron lub ryz, ser twarogowy poltlusty lub tunczyk, no i olowa z oliwek


po treningu wegle i bialko 50/50 no i jakas godzine po treningu posilek bogaty w bialko


przed aerobami ja bym sobie carbo walnal czyli jakies wegle cos zjesc musisz

a przed spaniem to mozna ser twarogowy poltlusty albo tunczyk+oliwa z oliwek

jak kto woli
...:::motto na dziś masa musi iść:::...
1
1167212774000
zgłoś naruszenie
  • Jacek R.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3542
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 11507
Judith ile bialka i wegli to zalezy co chcesz osiagnac?
Ale czy redukujesz fat czy tez robisz mase miesniowa wegle sakonieczne.
Tylko odpowiednie wegle o odpoweidniej porze.
Niestety jestes w tej wyjatkowej sytuacji ze trenujesz wieczorem ale po treningu nalerzy uzupelnic zapasy glikogenu miesniowego.
A wiec po treningu aerobowym ryz bialy +whey lub kurak(piers).
Pozniej tj 23.00, moze tak byc ze tuz przed snem, zjedz duze ilosci bialka np bialka jaj+whey. Do tego dodaj troche warzyw o niskim IG.
Po treningu silowym raczej siegnij po bcaa+glutamina lub aminki calodzienne. Pod koniec trningu silowego wegle ale nie przesadzaj z nimi. Jezeli redukujesz fat to calkowicie odrzucasz carbo.
Przed treningiem zjedz platki owsiane +kurak,dzieki temu dlugo bedziesz miala energie.
Wczesniejsze posilki beda wygladac tak ,lub inaczej w zaleznosci od tego co chcesz osiagnac.
POWODZENIA
Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921
1
1167333870000
zgłoś naruszenie
  • Judith Tew
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 91
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2340
dzięki za odpowiedzi

a co, jeśli aeroby wykonuję bezpośrednio po treningu siłowym? (i trwają długo, do 60 min)
czy powinnam pomiędzy treningiem siłowym a aerobami coś zjeść?

i dalsze pytanie: ile (dokładnie w g na kg) powinnam zjeść białka i węgli przed i po treningu (zarówno siłowym jak i aerobach). chodzi mi o redukcję.

1168726627000
zgłoś naruszenie
  • Jacek R.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3542
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 11507
To po t.silowym przyjmujesz aminokwasy, najlepiej bcaa+glutamine.
Bezposrednio po treningu aero sporzywasz posilek.
Jezeli np. warzysz 60kg to powinnas przez caly dzien zjesc 3g bialka /kg masy tj 180g to podziel na 6 posilkow i wyjdzie Ci ile powinnas w tym czasie dostarczyc protein.
Jezeli chodzi o wegle, to postaraj sie zjesc 25%dziennego zapotrzebowania.
Czesc
Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921
1
1168728467000
zgłoś naruszenie
  • Rusku
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3611
  • Wiek: 37 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 19371
  • Trenuje: 10-12 nie pamietam już
stary temat, ale mam pytanie o posiłek juz po siłce i aero.
Przed (1,5h) jem normalny spory posiłek (ryż/makaron/ mięsko/rybka, warzywa. 20-30 minut przed wrzusam jeszcze bcaa i aakg po siłce i przed aero bcaa i gluta i teraz po myślę żeby pić dobry wysokobiałkowy gainer. Jestem na diecie niskowęglowodanowej (węgle tylko rano przed i po treningu) . Dobre to roziązanie? Cel to zrzucenie trochę tłuszczyku i poprawa jakości mięśni.
Here we stand or here we fall, history won't care at all...
1223368965000