logo
zamknij zamknij

co jeść przed i po treningu siłowym??

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61013

0 5 0
napisał(a)
Judith Tew
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2421
białko? ile g?
czy węgle są konieczne??

i druga kwestia: czy jeść po treningu siłowym, a przed aerobami (aby zapobiec "spalaniu" mięśnia, czy też spożyć posiłek po całym treningu? dodam że na rowerku spędzam ok, 1 H.

i kolejna wątpliwość: trening kończę zazwyczaj ok. 21 - czyli pózno!! jak i co jeść, aby poszło w mięśnie, a nie w biodra????
1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Shelly
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4438 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20875
http://www.sfd.pl/10_Przykazań_Żywieniowych-t209117.html

polecam ten art do lektury

<...be nobody's darling- be an outcast...>

napisał(a)
_p0nczek_
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 398 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2880
przed treningiem duzo wegli i jakies bialko i zdrowe tluszcze ja polecam makaron lub ryz, ser twarogowy poltlusty lub tunczyk, no i olowa z oliwek


po treningu wegle i bialko 50/50 no i jakas godzine po treningu posilek bogaty w bialko


przed aerobami ja bym sobie carbo walnal czyli jakies wegle cos zjesc musisz

a przed spaniem to mozna ser twarogowy poltlusty albo tunczyk+oliwa z oliwek

jak kto woli
1

...:::motto na dziś masa musi iść:::...

napisał(a)
Jacek R.
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3542 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11507
Judith ile bialka i wegli to zalezy co chcesz osiagnac?
Ale czy redukujesz fat czy tez robisz mase miesniowa wegle sakonieczne.
Tylko odpowiednie wegle o odpoweidniej porze.
Niestety jestes w tej wyjatkowej sytuacji ze trenujesz wieczorem ale po treningu nalerzy uzupelnic zapasy glikogenu miesniowego.
A wiec po treningu aerobowym ryz bialy +whey lub kurak(piers).
Pozniej tj 23.00, moze tak byc ze tuz przed snem, zjedz duze ilosci bialka np bialka jaj+whey. Do tego dodaj troche warzyw o niskim IG.
Po treningu silowym raczej siegnij po bcaa+glutamina lub aminki calodzienne. Pod koniec trningu silowego wegle ale nie przesadzaj z nimi. Jezeli redukujesz fat to calkowicie odrzucasz carbo.
Przed treningiem zjedz platki owsiane +kurak,dzieki temu dlugo bedziesz miala energie.
Wczesniejsze posilki beda wygladac tak ,lub inaczej w zaleznosci od tego co chcesz osiagnac.
POWODZENIA
1

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

napisał(a)
Judith Tew
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2421
dzięki za odpowiedzi

a co, jeśli aeroby wykonuję bezpośrednio po treningu siłowym? (i trwają długo, do 60 min)
czy powinnam pomiędzy treningiem siłowym a aerobami coś zjeść?

i dalsze pytanie: ile (dokładnie w g na kg) powinnam zjeść białka i węgli przed i po treningu (zarówno siłowym jak i aerobach). chodzi mi o redukcję.
napisał(a)
Jacek R.
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 3542 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11507
To po t.silowym przyjmujesz aminokwasy, najlepiej bcaa+glutamine.
Bezposrednio po treningu aero sporzywasz posilek.
Jezeli np. warzysz 60kg to powinnas przez caly dzien zjesc 3g bialka /kg masy tj 180g to podziel na 6 posilkow i wyjdzie Ci ile powinnas w tym czasie dostarczyc protein.
Jezeli chodzi o wegle, to postaraj sie zjesc 25%dziennego zapotrzebowania.
Czesc
1

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

napisał(a)
Rusku
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3613 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19374
stary temat, ale mam pytanie o posiłek juz po siłce i aero.
Przed (1,5h) jem normalny spory posiłek (ryż/makaron/ mięsko/rybka, warzywa. 20-30 minut przed wrzusam jeszcze bcaa i aakg po siłce i przed aero bcaa i gluta i teraz po myślę żeby pić dobry wysokobiałkowy gainer. Jestem na diecie niskowęglowodanowej (węgle tylko rano przed i po treningu) . Dobre to roziązanie? Cel to zrzucenie trochę tłuszczyku i poprawa jakości mięśni.

Here we stand or here we fall, history won't care at all...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie

Następny temat

pytanko

Zatrzymanie wody w organizmie - przyczyny

Nietolerancja laktozy - jakie białko wybrać?

Omlety w diecie - jeść czy unikać?

Natalia Grzyb - ocena sylwetki

Kreatyna - cykl czy stała suplementacja?

Masło orzechowe - smakowity dodatek w diecie sportowca

Alergie i nietolerancje pokarmowe

Niesportowe wyznania Żanety Szlęzak