Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 5241 razy
  • Autor

co jeść przed bieganiem ???

• ---
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 1054

Wysłano 20 września 2008 10:23

Witam wszystkich
    moim celem jest zarówno zrzucić trochę kilo tłuszczu ale również zyskać dobrą sprawność i kondycję - postanowiłem więc zacząć od biegania
    jako że w zielu miejscach na forum wyczytałem że na zrzucenie tłuszczu najlepsze jest bieganie na czczo - przez tydzień tak robiłem
    wprawdzie nie czułem się źle biegając w ten sposób - ani specjalnie energii mi nie brakowało - ale efekty były żadne - żadnego spadku jeśli chodzi o tłuszcz - nie znam się ale może to coś w rodzaju reakcji obronnej organizmu (ja go głodze a on że na czarną godzinę trzyma i nie spali )
    postanowiłem pobiegać ale po jakimś posiłku - dlatego kilka razy przebiegłem się po śniadaniu - oczywiście po odczekaniu nawet 2-3 godzin - niestety nawet po tak długiej przerwie po posiłku - w czasie biegu czułem się bardzo ociężały
    muszę powiedzieć że efekty były po paru dniach odczuwalne
    moje śniadanie zwykle składa się z jajecznicy z 4 jajek, pieczywa i czasem pomidorów - i przypuszczam że to z powodu jajek tak się czuję (czy nie jest tak że trawią się one bardzo długo ?)

dlatego moje pytanie brzmi:
    - co jeść rano przed bieganiem żeby nie czuć się ociężałym w czasie biegu ?

z góry dziękuje za odpowiedzi

"Those who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it."~ Ralph Waldo Emerson
  •  Odżywki i suplementy

Wysłano 20 września 2008 10:26

W większości przypadków polecamy:

sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
    lobuz156
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: -
    • LPA: 2286

Wysłano 20 września 2008 10:26