Temat został odczytany 7248 razy

co jeść przed bieganiem ???

zgłoś naruszenie
  • ---
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 217
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 1054

Witam wszystkich
moim celem jest zarówno zrzucić trochę kilo tłuszczu ale również zyskać dobrą sprawność i kondycję - postanowiłem więc zacząć od biegania
jako że w zielu miejscach na forum wyczytałem że na zrzucenie tłuszczu najlepsze jest bieganie na czczo - przez tydzień tak robiłem
wprawdzie nie czułem się źle biegając w ten sposób - ani specjalnie energii mi nie brakowało - ale efekty były żadne - żadnego spadku jeśli chodzi o tłuszcz - nie znam się ale może to coś w rodzaju reakcji obronnej organizmu (ja go głodze a on że na czarną godzinę trzyma i nie spali )
postanowiłem pobiegać ale po jakimś posiłku - dlatego kilka razy przebiegłem się po śniadaniu - oczywiście po odczekaniu nawet 2-3 godzin - niestety nawet po tak długiej przerwie po posiłku - w czasie biegu czułem się bardzo ociężały
muszę powiedzieć że efekty były po paru dniach odczuwalne
moje śniadanie zwykle składa się z jajecznicy z 4 jajek, pieczywa i czasem pomidorów - i przypuszczam że to z powodu jajek tak się czuję (czy nie jest tak że trawią się one bardzo długo ?)

dlatego moje pytanie brzmi:
- co jeść rano przed bieganiem żeby nie czuć się ociężałym w czasie biegu ?

z góry dziękuje za odpowiedzi

"Those who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it."~ Ralph Waldo Emerson
1221899001000
zgłoś naruszenie
  • lobuz156
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 265
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 2286
  • Trenuje: -
Twoj organizm jako pierwsze zrodlo energi wykorzystuje Glikogen, ktory wystarcza na jakies 20-30 min, pozniej zaczyna "zjadac" tkanke tluszczowa.. Musisz jesc mniej kalorii niz spalasz KAlorie spala sie mniej wiecej 18/min w biegu (truchcie)
Mój dziennik ;) Zapraszam ;)
[http://www.sfd.pl/lobuz156/_masa_-_Bo_liczy_się_to_co_masz_[!]-t447721.html]
1221899181000
zgłoś naruszenie
  • FCPablo
  • Pochwały: