Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

coś o mnie - i co dalej?

seagull

Wysłana - 20 sierpnia 2009 11:14    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam,

Potrzebuję pomocy przy rozpisaniu indywidualnego treningu - robię obecnie obiegówkę ale od przyszłego tygodnia chcę iść już na ostro.

Wiek 27 Lat , waga 90 kg.

Od pomiędzy 17 a 24 lat regularnie uczęszczałem na siłkę więc nie jestem laikiem ale potrzebuję pomocy.

pod koniec cyklu w 2004r.waga 110 kg. wypadła mi odsiadka ( nie odblokowałem się porządnie bo nie zdążyłem )
Jak wyszedłem ( około 85 kg. ) pozbierałem się do kupy i zacząłem treningi ale .... UWAGA !!!
Zrobiłem badanie na poziom Teścia i był niski , miałem otłuszczoną Klatkę piersiową ( cycki jak baba wiadomo dlaczego )

Poradziłem się Mądrego Endokrynologa - pomógł mi wyprowadził mi produkcję mądrą kuracją z Prolongatum .

CYCKI zostały -około 1,5 roku wstecz wykonałem LIPOSUMPCJĘ- odessałem 2 kg. z klaty. i jestem już na 100 % w FORMIE.

POTRZEBUJĘ POMOCY przy rozpisaniu dla mnie Treningu na 5 dni w tygodniu z uwzględnieniem poprawy estetycznej klatki piersiowej po zabiegu , oraz rozbudowaniu ramion i barków ( spadło mi 5 cm. przez tą Historię )

MOJE DNI TRENINGOWE to PN. - PT. weekend regeneracja rower itp.

ps. nie mam żadnych dolegliwości bólowych jestem sprawny 100 % więc mnie nie oszczędzajcie chce odzyskać kilka kilo suchej masy.

Dzięki z góry

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 20 sierpnia 2009 11:54 
W większości przypadków polecamy:

Trec - AAKG HardCore

CENA: 85.00zł
Ultimate Nutrition - Horse Power

CENA: 129.00zł
Fitmax - Kreatyna

CENA: 67.50zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Plewer

Wysłana - 20 sierpnia 2009 11:54    Edytuj Cytuj
5 dniówka piękna sprawa, co prawda polecam zrobić jednak wolne w środku (np. w środę), a nie po ciągu 5dniowym 2 dni wolnego, ale pewnie chcesz mieć wolne weekendy! ;)