SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

coś na bardzo słabą regenerację i zmęczenie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3180

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

szczupła

Wiek

33

Waga / wzrost

51/160

Staż treningowy

0

Cel cyklu

lepsza kondycja

Stosowane już wcześniej suplementy

wit D3 +K2 Mk7, magnez, wi C, chlorella, sproszkowana trawa jęczmięnna, olej kokosowy, olej z kryla w drodze zamówiony - wszystko biorę od ok. dwóch tgodni, olej kokoswy od kilku dni

Przewidziane finanse na cykl

100zł ??

Uwagi i sugestie

staram s ię nie jeść pieczywa, nic z chemią, słodyczy i nie za dużo mięsa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 74
Witam
mam taki problem
mam bardzo słabą kondycję, długo nie pracowałam i wkrótce mam zacząć nową pracę
bardzo łatwo się męczę, bardzo słabo regeneruje się !!!

staram się zdrowo odżywiać
biorę wit D + K, magnez, chlorellę, trawę jęczmięnną, wit C, olej kokosowy
ale to za mało myślałam o tym, żeby wspomóc się w pracy

http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_CARBONOX-opis26327.html

+ zestaw witamin
+ jakiś Gainer ?

nie jestem w stanie więcej jeść. nie wcisnę nic więcej a kondycja straszna i regeneracja również prawie że jej nie ma
sen również bardzo słaby

+ ewentualnie coś co by mnie zmotywowało do biegania - kreatyna ? lub coś innego pobudzającego.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 179 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 749
Określenie ze się zdrowo odżywiasz jest bardzo względne, musisz dostarczyć składników odzywczych pelnowartosciowego białka węglowodanów i zdrowych tłuszczy. To podstawa regeneracji bez tego żadne supli nic nie z działają. Opisz swoje posiłki bo myślę ze tu jest problem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 74
- woda z chlorellą i trawą jęczmięnną
- np. rano owsianka z wodą, łyżeczka oleju kokosowego (na razie wprowadzam a później chciałam zwiększyć do dwóch łyżek) z jabłkiem i kilkoma daktylami
- woda z wit C lewoskrętną (co to można kupić na allegro w pojemniku 1kg) x1 albo x2 dziennie
(powinno się części ale mnie się już w żołądku nie wiele mieści )
- obiad zupa z burakami i ziemniakami
- na kolacje - sałatka ( sałata, szpinak, cebula, pomidor, papryka, jajko, oliwa z oliwek)
- woda z chlorellą i trawą jęczmięnną
w między czasie jakieś owoce wcisnę albo siemię lniane zmiksowane z jabłkiem

ale więcej już nie potrafię zjeść nawet herbata czasem mi się już nie mieści

dlatego myślałam o jakiejś lekko strawnej odżywce, coś jak nutridrink ale to podobno się nie opłaca więc patrzyłam na gainery i carbo i wybrałam z olimpa
(carbo do popijania podczas pracy jeśli mnie przyjmą bo bardzo szybko opadam z sił)
i gainer na początek i koniec pracy żebym miała siłę i mogła się zregenerować

wit C, chlorella i reszta wit jakie borę to myślę że mi pomogło ale to za mało na aktywną pracę.

z regeneracja miałam problem zawsze
chleba i mącznych rzeczy, nabiału nie jem od ok 3 tygodni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2255 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15560
No to rzeczywiście "zdrowo" się odżywiasz. Przez cały dzień zjadłaś aż jeden posiłek z pełnowartościowym białkiem w postaci jajka.

Ta Twoja dieta to z jakiejś Pani Domu czy jak? Czemu ma służyć ta dieta? Przez cały dzień pijesz wodę i jesz trochę węgli. Czego się spodziewałaś? Każdy jakby jadł tak jak Ty, czułby się jak Ty. Czyli ZOMBIE MODE.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25
Suplementy są jak najbardziej dobre ale jako dodatek a nie zamiennik posiłków. Gainer jest dobry na masę ale nie możesz zapomnieć o tym, że oprócz tego Twoja dieta powinna być urozmaicona. Może zacznij od białka, (samo w sobie dobre na regenerację możesz dodać też BCAA na zmęczenie mięśni), carbo jako napój podczas wysiłku. I koniecznie zmień rodzaj posiłków. Jak napisał wyżej Munga brakuje w nich wielu ważnych składników!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 793 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10372
Kup sobie witaminy+minerały+ASPARGIN (jest to magnez+potas) , pomoże przynajmniej jeśli chodzi o samopoczucie i sen.

Starasz się jeść zdrowo, pieczywa nie jesz, a myślałaś nad gainerem... Możesz od czasu do czasu wszamać jakieś pieczywo razowe lub wieloziarniste. Dorzuć też to mięsko do diety - przecież to są proteiny!
Co do motywacji do biegania to chodzi Ci o środek, który by Cię bardziej pobudził czy jak?
Zmotywować to musisz się sama, mieć tą wolę by ruszyć tyłek i zacząć biegać .

Zmieniony przez - Yebievdenko w dniu 2015-02-19 12:00:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 74
Yebievdenko, myślałam o gainerze... wiem jaki ma skład... no ale na razie nie ogarniam i mam za słabą kondycję. Może kiedyś, znajdę dodatki o naturalnym składzie.
chlorella ma cały zestaw witamin i aminokwasów prócz wit B12 - ale procentowo może to za mało, tak samo sproszkowana trawa jęczmienna to też zestaw witamin - obydwa te produkty należą do tzw. superfoods

z witamin chciałam coś co zawiera naturalne witaminy - muszę poszukać, bo inne są gorzej wchłanialne, a nie wszystkie sztuczne witaminy są w prosty sposób wydalane

co do motywacji do biegania jeśli się zmuszę do większego wysiłku - to później dosłownie mam depresję z tego niezregenerowania, aż się boję zmęczyć.
ostatnio robię intensywniejsze spacery z psem ale kondycja nie za bardzo na jakieś regularne bieganie.

Munga, czyli do każdego posiłku np. jajko ?
lub coś co zawiera wszystkie aminokwasy czyli np. amarantus, strączki, quinoa, jarmuż
algi np. ta chlorella (ale może to za mało)

mięsa wolałabym nie za często, w ostateczności teraz mogłabym częściej póki nie nadrobię sił a z czasem zamieniać na roślinne odpowiedniki

czy tak może być ?

ALI58. czyli na początku kupić gainer , jakieś BCAA, carbo,



czyli podsumowując
- codziennie zwiększyć aminokwasów aminokwasów + BCAA
(więcej jeść raczej nie dam rady. może musiałabym dodać coś z enzymami trawiennymi co pomogło by mi trawić ?? (nie wiem) )
- w moim przypadku lepiej na regeneracje wziąć BCAA czu gainer ?
- Carbo
- witaminy np. http://www.sfd.pl/sklep/Scitec_nutrition_Mega_Daily_One_Plus-opis28279.html

co do reszty (carbo, gainer, bcaa) usiłuję znaleźć coś co nie zawiera wielu sztucznych dodatków, słodziku,...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2255 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15560
Czemu zabierasz się za to, mówiąc kolokwialnie, od dupy strony? Po co szukasz jakichś proszków w postaci gainerów, bcaa, białek na regenerację, skoro dieta u Ciebie leży? Nie jesz wystarczająco dobrze i brakuje Ci mikro i makroelementów. Dlatego źle się czujesz. Jak Cię boli palec to go ucinasz, czy sprawdzasz czemu boli [np. drzazga w palcu]?

Twoje złe samopoczucie to reakcja ciała na te wszystkie superfood. Skąd to w ogóle wzięłaś? Czemu chcesz unikać mięsa? Jakieś zalecenia lekarza, czy wegetarianizm? Nic nie kupuj, NA POCZĄTKU, weź się za zdrową dietę. Czemu tak mało jesz? Historia chorób żołądkowych? Jakieś problemy z jelitami? Nie doszukuj się jakichś 'cudownych' właściwości w proszku. Dietę zmień to samopoczucie Ci się zmieni.

W ogóle, czemu ma służyć ta dieta, na której obecnie jesteś i skąd ją masz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25
Gainer zawiera około 80 % węgli, 20% białka (w zależności od rodzaju). BCAA to typowe aminokwasy na regenerację przeciwko zmęczeniu mięśni. Tu zależy czy chcesz uzupełnić węglowodany dodatkową porcją gainera, czy zjeść 2-3 porcje żeby przytyć. Czy chcesz białko tu już około 80% białka i 20 węgli. po to żeby nie pójść w kierunku masy, a jedynie uzupełnić ubytki w aminokwasach i wspomóc swoje mięśnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 793 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10372
To jest największy problem większości kobiet - myślą, że mało jedząc będą tracić na wadze, a metabolizm przez to stoi...
Dieta do poprawy, bez żadnych traw, czy innych magicznych artefaktów rodem z "Pani domu".
Mięso zawiera jedne z najlepszych protein, roślinami tego nie zastępuj.
I tak jak chłopaki mówią, na początek żadnych prochów, tylko popraw to co jest podstawą do funkcjonowania organizmu.
Jedyne co mogę polecić, to właśnie witaminy+minerały+ASPARGIN , co wraz z dietą na pewno Ci pomoże.
Nie wiem z jakiej racji po bieganiu masz depresję, zwykle taki wysiłek powoduje wyrzut endorfin

Zmieniony przez - Yebievdenko w dniu 2015-02-19 14:58:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 74
ALI58, Ja raczej nie miałabym problemów z przytyciem gdybym chciała.
więc bardziej mi chodzi o wspomożenie mięśni.
Czyli patrzeć w kategorii odżywki białkowe ? a w którą podkategorię ?
- Izolaty WPI
- Koncentraty WPC
- Wieloskładnikowe
- Wolnowchłanialne


Munga, ostatnio dużo czytałam te blogi




nie wiem czy ci nie umknęło, ja od dawna mam problemy z regeneracją i zmęczeniem
ale od niedawna jem więcej zieleniny i warzyw
oraz innych nowych produktów jak siemię lniane, olej kokosowy,... i moja koncentracja i energia jest nieco większa ale nie aż tak by być w pełni aktywna jak normalny człowiek

są sportowcy i kulturyści nie jedzący mięsa, więc ja chce iść w tą stronę.

podejrzewam że na poważnie i sumiennie muszę codziennie jeść warzywa strączkowe oraz różne kasze. (ale nie wiem gdzie to upchać bo niby z czego tu zrezygnować )
nie odchudzam się.

może z liściastych warzyw robić szejki to będzie mi łatwiej je strawić.

albo jest coś takiego jak skala Andi

na zielono to są te warzywa i owoce które są najbardziej odżywcze, ale nie trzymałam się do końca tego, a pewnie powinnam

moje złe samopoczucie to już z 10 lat
ale ostatnio zmotywowałam się by coś zrobić z moją bardzo słabą koncentracją i pamięcią więc dołożyłam w tym celu te wszystkie witaminy które na początku tematu wymieniłam. i myślę że to mi pomaga.
jeszcze olej z kryla do mnie idzie pocztą. myślałam też o innych suplementach jak kompleks wit z grupy B, B12 (methylokobalaminę - lepiej wchłanialna), niacynę, chela cynk z selenem, ... i chyba to by było tyle... chociaż tych porad, suplementów na koncentrację jest całą masa

no ale naszło mnie nowe odkrycie, że przydało by się naprawić kondycję bo jak ja będę pracować, że nie wytrzymam, że muszę się teraz jeszcze bardziej wzmocnić, pobiegać. ale jak tu regularnie biegać jak ja mam masakryczną regenerację.
że może coś z odżywek dla sportowców, coś co uzupełni to co nie mogę dojeść.
po za tym nie chce żeby mój brzuch wyglądał jak balon


Zapoznaj się z regulaminem forum

Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2015-02-27 20:09:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z dawkowaniem.

Następny temat

Cos mocno pompującego