SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

clen + efka rozpiska

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1067

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44546 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witajcie

Potrzebuję pomocy, ponieważ nie wiem jak rozpisać sobię dawkowanie efki unexo. Będę ją szamał z clenem.

2tyg Clen - ON
2tyg Clen - OFF -> i tu w trakcie przerwy 2 tyg efka

chcę tak na zmianę pociągnąć 2 miesiące.

Jeśli chodzi o sedno tematu nie wiem jak rozpisać efkę, która ma 35mg (1 tabs). Z tego co wiem, to dawkowanie powinno być od 20mg do 60mg dziennie.

Dzięki za pomoc

PS tak wiem, nie wypełniłem ankiety, bo potrzebuję tylko rozpisu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 962 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 36247
efke jedz przed treningiem taka dawke zebys ja czul, mysle ze te 35mg bedzie dobre.

Cukrzyk-since 11.10.2010

Dopiero rosnę.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18146
sprobuj na poczatku przed treningiem kapsa jednego efki, potem dwa
jak bedzie 'przecpanie' na dwoch to rodziel na ranek , poludnie po kapsie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 325 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 806
Efkę połącz z kofeiną i aspiryną - będzie lepszy efekt. Klasyczny stack ECA to 20,200,350<, przyjmujesz 3 razy dziennie. Kofeinę kupisz w każdym sklepie z suplami a aspirynę w kazdej aptece:)

Najlepszym trenerem jest ból, ale ma mało uczniów

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44546 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Hmm... a jakby rozdzielił 35mg na pół (17,5mg) i wcinał jedną połówkę rano przed treningiem i drugą po południu?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 325 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 806
Bierz całą.

Najlepszym trenerem jest ból, ale ma mało uczniów

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34103
35mg na raz bedzie git, nie baw sie w dzielenie bo i nie poczujesz za bardzo
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18146
jak ja bym podzielil to bym napewno nie poczul, 30 mg dla mnie jest git, 35 tez bedzie git na bank

a serio z ta asprina czy to mit ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34103
ale co dokladnie cie interesuje jesli chodzi o aspiryne?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 325 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 806
Kolega pyta o ECA, serio serio

Najlepszym trenerem jest ból, ale ma mało uczniów

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18146
jakie ma ona dzialanie w tym staku ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosba o pomoc ( cykl dla nowego w dziale doping )

Następny temat

testop HUANGSHI