SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

chudy - mass with class

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4595

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
Siema,
Siom bardzo mozliwe

Kacper95 co do carbonoxa to jestem zadowolony, rozpuszcza sie zaj**iscie, smakuje zaj**iscie, jak wypijam po ciezkim treningu to naprawde czuje sie odrazu lepiej, czyli dzialanie tez na plus, mialem 2 smaki: ananas i teraz grejpfruta oba polecam :)

Zmieniony przez - chudy1991 w dniu 2014-03-31 15:49:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
31.03.2014

Dzisiaj trening plecow, dzien jak co dzien, wstalem zaspany i czuje solidne zmeczenie juz organizmu dlatego jutro/dzisiaj wkoncu odpoczynek ale do rzeczy!

1. Podciaganie na szeroko 10/10/10/8

2. Wiosłowanie podchwytem, wasko do brzucha 40x15/50x15/15/15

3. Wiosłowanie szeroko do klatki 40kgx15/15/15/15

4. Ściaganie linki wyciagu dolnego, chwyt neutralny do brzucha 30kgx12/35x12/40x12/45x12

5. Wiosłowanie hantla w opadzie 32kgx15/15/12/12

6. Wiosłowanie hantlami lezac na lawce skosnej
16kgx15/15/15/15

7. Ściaganie linki wyciagu gornego do klatki, szeroko 50kgx12/55x12/60x10/70x8 + drop set

8. Ściganie linki wyciagu gornego stojac, w dol do brzucha 25kgkgx15/15/12/12

9. Prostowanie grzbietu na lawce 15/15/15/15

10. Szrugsy 6x18kgxMax


Po treningu standard :)

Ogolnie trening bardzo dobry, nie bylo moze super sily ale caly czas konsekwentnie do przodu, tak jak wczesniej pisalem dzisiaj dzien odpoczynku od pracy i silowni w planie basen rekreacyjnie i sauna, do tego jakis fastfood na doladowanie kalorii.

Pozdro!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
02.04.2014

Siema :) zaległy wpis z wczorajszego treningu ramion

1. Uginanie z supinacja 14kgx15/13/12
Pompki na poręczach 20/17/15

2. Uginanie ze sztanga łamana 30kgx12/12/12
Francuskie gryfem lamanym za glowe 30kgx15/12/12

3. Uginanie na ławce ze skosem dodatnim 10kgx12/12/12
Uginanie jednoracz siedzac 10kgx12/12/12

4. Młotki 14kgx12/12/12 + drop set
wyciskanie hantli wąsko 24kgx12/ 27.5kgx10/10

5. Brama, przyciagnie linek wyciagow gornych, tutaj 3 serie max + drop set
Prostowanie przedramion na wyciagu 3s po ok 15 powt. + drop set

6. 21 a'la R.Słodkiewicz 2s. 8kg hantle
Prostowanie ramion na wyciagy z wykorzystaniem linek 2s. do maksa + drop set

7. Unoszenie nog 4x15
Spiecia przedramion podchwytem i nachwytem za pomoca gryfu prostego 20kgx max

8. Spiecia brzucha klęcząc z wykorzystaniem wyciągu gornego 4x max,

9. Brzuszki 3x max


Po treningu jak zwykle suplementacja + rozciaganie

Podsumowujac: naprawde dobry trening, intensywnosc na plus i pompa zaj**ista, samopoczucie tego dnia rewelacyjne, organizm juz czuje wiosne i jest wieksza motywacja do dzialania :)
Dzisiaj nogi przed praca, mam nadzieje ze nie skonczy sie to tak jak tydzien temu skurczami w pracy mam nadzieje ze sie wyrobie i machne uda sie machnac wpis z treningu.

Pozdro!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
03.04.2013

NOGI!

ogolne sampoczucie dzis srednie, niewyspany i czulem dopiero wczoraj ze nogi dochodza do siebie po zeszlotygodniowym treningu ale nie ma czasu na p******y TRZEBA CISNAC!


1. Przysiady 60x10/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x2/130x1

2. Wypychanie na "suwnicy" 100x12/110x12/120x12/130x12

3. Wykroki chodzone 2x5kg po 10 krokow, 4 serie, ost. seria drop set

4. Prostowanie nog na maszynie 20kgx max z przytrzymaniem na koniec
Uginanie nog na maszynie 55kgx12/12/12/12

5. Przywodziciele + odwodziciele w super serii, 3 serie do max

6. Łydki na suwnicy smitha z wykorzystaniem podstawki 4x50kgx30powt.


Tyle, teraz posilek i postaram sie cos przespac bo na 18 do pracy a spalem tylko 6h i wstalem o 8 rano. Kolejny wpis w sobote lub ndz :)

Pozdro!
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 7801 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 38852
chudy1991
Siema,
Siom bardzo mozliwe

Kacper95 co do carbonoxa to jestem zadowolony, rozpuszcza sie zaj**iscie, smakuje zaj**iscie, jak wypijam po ciezkim treningu to naprawde czuje sie odrazu lepiej, czyli dzialanie tez na plus, mialem 2 smaki: ananas i teraz grejpfruta oba polecam :)

Zmieniony przez - chudy1991 w dniu 2014-03-31 15:49:12


Dzięki za odpowiedź bo miałem zamiar kupić ale gdzieś czytałem opinie że produkt nic niewart ale raczej sobie kupie chyba przynajmniej żeby sróbować bo u mnie jest bardzo tani. Co do wypychania na suwnicy robisz je bardzo powoli / z zatrzymaniami ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
05.04.2014

Dzisiaj chyba juz moj ulubiony trening klatki z barkami, zawsze czekam na niego caly tydzien
Pobodka o 15:00, na starcie jakies orzechy zjedzone, waga na czczo pokazala 89.9, ostatnio spozywalem mniej wegli i 2 dni temu na wadze bylo 89.1, odbilo sie to rowniez na sylwetce, mam wrazenie ze troche spadlo tkanki tluszczowej z czego jestem zadowolony, ogolnie caly czas waga waha sie w okolicy 90kg i tak juz od ponad miesiaca, po sylwetce widze ze jestem pelniejszy i bardziej nabity czyli chyba idzie to w dobra strone. Na koniec masy postaram sie zrobic jakies dobre zdjecia to bedzie mozna porownac i ocenic

Klatka + barki

Przed treningiem miarka assaulta, troche spieprzylem bo byl za maly odstep miedzy posilkiem przedtreningowym i dzialanie poczulem dopiero pod koniec pierwszego cwiczenia.


1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 50x14/60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x2/120x2 (drugie powt. z pomoca)

2. Wyciskanie hantli, skos dodatni 32.5x12/36x8/7/6

3. Wyciskanie sztangi skos ujemny 60x12/70x10/80x8/90x6/100x4/110x4*/120x2**

*przy 110 byla juz asekuracja i nie wiem jak bardzo mi pomagal
** pierwsze powt. samemu, drugie powt. z pomoca

4. Rozpietki na bramie + squeeze press (bez drop setu bo i tak zrobilem dzis wiecej niz powinienem
4 serie, zakres ruchu ok 20-10 powt.

6. Wyciskanie żolnierskie na barki 40kgx10/8/7

7. Wznosy hantli na bok 3xkgx10kg 15 powt. + drop set 6kg,4kg

8. Unoszenie sztangi wzdluz tlowia 25gx15/15/15

9. Tyl barkow z wykorzystaniem linek na bramie 3x max
Pierwszy raz w zyciu robilem to cwiczenie i juz wiem ze wrzucam je na stałe, zaj**iscie poczulem tyl barkow + konretna pompa


Po streningu standard suple + walek/rozciaganie, i tutaj tez spory progres poniewaz jestem coraz blizej celu pt.szpagat meski, brakuje jeszcze sporo ale caly czas idzie to do przodu :)


Podsumowyjąc dzisiejszy dzien na plus wyszlo:
- siła, tydzien temu 120 sie nie udalo a dzisiaj poszlo bardzo sprawnie i dodatkowo na skosie ujemnym sie udalo
- brak bolu barkow (czulem je ostatnio dosc mocno) i plecy tez nie doskwieraly
- pompa po treningu w szatni kilka przypinek i jestem zadowolony

na minus:
- ostatnio ciezko mi zjadac wszysktie posilki ktore mam ustalone w diecie, trzymam bialko dobrze, dodalem wiecej tluszczy, tylko te weglowodany ciezko wchodzą, chyba juz w glowie siedzi wizja redukcji
- brak skupienia na poczatku, bylem totalnie rozkojarzony i np. 110x2 poszlo straaaasznie ciezko, dopiero przy 120 skupilem sie dobrze i pierwsze powt. poszlo rewelacyjnie


Na dzis wystarczy, jutro plecy + kaptury! Pozdro!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
06.04.2014

Niedziela dzien plecow :)

1. Podciaganie na szeroko 12/10/9/8

2. Wiosłowanie podchwytem, wasko do brzucha 60kg/15/70x15/12/12

3. Wiosłowanie szeroko do klatki 60x12/12/12/12

4. Ściaganie linki wyciagu dolnego, chwyt neutralny do brzucha 30kgx12/35x12/40x12/45x12

5. Wiosłowanie hantla w opadzie 32kgx12/12/12/12

6. Wiosłowanie hantlami lezac na lawce skosnej
18kgx15/15/15/15

7. Ściaganie linki wyciagu gornego do mostka podchwytem szerokosc barkow
50kgx12/55x12/60x10/65x8 + drop set

8. Ściganie linki wyciagu gornego stojac, w dol do brzucha 25kgkgx15/15/12/12

9. Prostowanie grzbietu na lawce 15/15/15/15 (dodalem odpowiecnio 2.5kg/5kg/10kg krazki na serie

10. Szrugsy 6x20kgx20powt


na koneic rozciagani itp.

samopoczucie spoko i lecimy dalej z koksem!

Pozdro!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
9.04.2014

Środa: łapy

1. Uginanie z supinacja 16kgx13/12/12
Pompki na poręczach 20/17/15

2. Uginanie ze sztanga na modlitewniku 30kgx12/12/10
Francuskie gryfem lamanym za glowe 30kgx15/12/12

3. Uginanie na ławce ze skosem dodatnim 10kgx12/12/12
Uginanie jednoracz siedzac 10kgx12/12/12

4. Młotki 16kgx12/12/10 + drop set 10kg
wyciskanie hantli wąsko 22x15/15/15 + drop set 16kg

5. Brama, przyciagnie linek wyciagow gornych, tutaj 3 serie max + drop set
Prostowanie przedramion na wyciagu 3s po ok 15 powt. + drop set

6. Uginanie przedramion na wyciagu 2 serie po 15 powt
prostowanie ramion podchwytem na wyciagu 2 srie, 15 powt.

7. Unoszenie nog 3x15
Spiecia przedramion podchwytem i nachwytem za pomoca hantli do maxa

8. Spiecia brzucha klęcząc z wykorzystaniem wyciągu gornego 3x max,

9. Brzuszki 3x max


Trening udany, pompa swietna :D, po treningu suple i rozciaganie i tutaj tez coraz lepiej to wyglada.

Już koncowka masy, waga ciagle ok 90kg z lekkim plusem, byle do konca kwietnia i redukujemy!

Pozdro!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 107 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 9210
Czemu robisz tak dużo serii na każdą partię?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13532
Czy ja wiem czy duzo? na łapy robie ok 15-17 serii a i tak zawsze czuje niedosyt i moglbym jeszcze ze 2 cwiczenia machnac na klatke jest ponad 20 serii, mysle nie jest jakos mega duzo, a co do plecow to sadze ze jest to na tyle duza i obszerna partia ze potrzebuje "wiekszej" uwagi.
Miałem w swoim zyciu okresy gdzie cwiczylem jeszcze wiecej, mialem okresy ze probowalem z mniejsza iloscia cwiczen/serii i na chwile obecna mysle ze jest dobrze.
Jesli chodzi o przetrenowanie to wg mnie jesli jest dodatni bilans kaloryczny i suplementacja to ciezko, ja cwicze 4x w tygodniu do tego 4x pracuje po 12h i jakos daje rade oczywiscie staram sie zawsze spac minimum 8h.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening i dieta dla mnie ?

Następny temat

Kilka pytań odnośnie treningu

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie