Temat został odczytany 772 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 27
    Waga: 140
    Wzrost: 190
    Staż treningowy: zerowy
    Obwód pasa: 130
    Obwód klatki piersiowej: 140
    Stan zdrowia: ok
    Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, basen
    Wrażliwość na stymulanty: wydaje się że spora, łykałem dawno temu spalacze tłuszczu i ładnei działały
    Możliwosci finansowe: karta multisport, dodatki do 200 zł mc
    Cel/problem/opis : utrata wago do 100 kg, rozbudowa tkanki mięśniwej

cel utrata wagi i przyrost masy mięśniwej, start z 190 cm 140 kg

zgłoś naruszenie
  • g_police
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 4 lata
  • LPA: 39
Witam,
Jak w temacie. Mam 190 cm 140 kg wagi. Spasłem się strasznie, ale pora wziąć się do roboty.
Już przy diecie MŻ (mniej żreć) schudłem ze 150 do 140. Teraz zależy mi dalszym spadku wagi i przyroście masy mięśniowej. Na samej diecie MŻ waga mi już nie spada. Od pierwszego czerwca mam siłownie i basen. Na razie pracuje nad kondycją na rowerku stacjonarnym. Proszę o pomoc w ułożeniu diety i programu ćwiczeń.

Pozdrawiam,
Krzysztof
1337331119000
zgłoś naruszenie
  • Puzder
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 59
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 699
  • Trenuje: na poważnie cztery miesiące
Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale jeśli w mieście w którym jest drużyna futbolu amerykańskiego to lepiej biegni się zapisać!!! Warunki na linemana masz po prostu wspaniałem, na treningach na pewno schudniesz trochę, jeśli chodzi o diete:

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr <--- tu oblicz sobie zapotrzebowanie odejmi od niego 200 kcal i pod to układaj diete
1337332383000
zgłoś naruszenie
  • rutkow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 34932
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 139056
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: TAK
a wiec tak nie zrobisz takiej diety i treningu zeby tracic na wadze i budowac miesnie , albo budujesz i dodajesz kalorie do zapotrzebowania albo redukujesz i odejmujesz kalorie i zapotrzebowania

da ciebie oczywiscie odpowiednia jest druga wersja

Jedzenie mniej posilków wcale nie jest madre na poczatku przeczytaj podstawy czyli 10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

jako trening to duzo biegaj na swieżym powietrzu jednak stopniowo zwiekszaj intensywnosc zeby nie przeciążyć stawów przy Twojej wadze , oczywiscie basen tez jest wskazany

ułóż diete i trzymaj sie jej a efekty beda , na silowni równiez bieżnia rowerek i ergometr bedzie dobry jak jest i narazie tylko tego sie trzymaj , pożniej pomysl o treningu silowym

tu masz pare tematów do poczytania

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-18 11:20:47
Nowy Dziennik Treningowy
[http://www.sfd.pl/Dziennik_a_la_rutkow_czyli_jeszcze_wieksza_motywacja_!!!-t1036176.html]

Mega Masa z Hi Tec
[http://www.sfd.pl/MEGA_MASA_z_HI_TEC_NUTRITION__Test_Sponsorowany-t1042690.html]

Dziennik treningowy
[http://www.sfd.pl/Dziennik_a_la_rutkow,_pods._redu_str_43_,_czas_na_masę_!!-t1017839.html]

Hi Tec Rób Formę Na Lato - TEST
[http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA__HI_TEC_RÓB_FORMĘ_NA_LATO__Men-t1023129.html]
1337332634000
zgłoś naruszenie
  • Ekspert-SFD
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 20191
  • Wiek: 4 lata
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 69238
Witaj.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
1337378667000