logo
zamknij zamknij

cel utrata wagi i przyrost masy mięśniwej, start z 190 cm 140 kg

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 898

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Waga

140

Wzrost

190

Staż treningowy

zerowy

Obwód pasa

130

Obwód klatki piersiowej

140

Stan zdrowia

ok

Preferowane formy aktywności fizycznej

siłownia, basen

Wrażliwość na stymulanty

wydaje się że spora, łykałem dawno temu spalacze tłuszczu i ładnei działały

Możliwosci finansowe

karta multisport, dodatki do 200 zł mc

Cel/problem/opis

utrata wago do 100 kg, rozbudowa tkanki mięśniwej
napisał(a)
g_police
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 2016 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 39
Witam,
Jak w temacie. Mam 190 cm 140 kg wagi. Spasłem się strasznie, ale pora wziąć się do roboty.
Już przy diecie MŻ (mniej żreć) schudłem ze 150 do 140. Teraz zależy mi dalszym spadku wagi i przyroście masy mięśniowej. Na samej diecie MŻ waga mi już nie spada. Od pierwszego czerwca mam siłownie i basen. Na razie pracuje nad kondycją na rowerku stacjonarnym. Proszę o pomoc w ułożeniu diety i programu ćwiczeń.

Pozdrawiam,
Krzysztof
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Puzder
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Wiek 2016 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 699
Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale jeśli w mieście w którym jest drużyna futbolu amerykańskiego to lepiej biegni się zapisać!!! Warunki na linemana masz po prostu wspaniałem, na treningach na pewno schudniesz trochę, jeśli chodzi o diete:

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr <--- tu oblicz sobie zapotrzebowanie odejmi od niego 200 kcal i pod to układaj diete
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 565 Napisanych postów 35831 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 143804
a wiec tak nie zrobisz takiej diety i treningu zeby tracic na wadze i budowac miesnie , albo budujesz i dodajesz kalorie do zapotrzebowania albo redukujesz i odejmujesz kalorie i zapotrzebowania

da ciebie oczywiscie odpowiednia jest druga wersja

Jedzenie mniej posilków wcale nie jest madre na poczatku przeczytaj podstawy czyli 10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

jako trening to duzo biegaj na swieżym powietrzu jednak stopniowo zwiekszaj intensywnosc zeby nie przeciążyć stawów przy Twojej wadze , oczywiscie basen tez jest wskazany

ułóż diete i trzymaj sie jej a efekty beda , na silowni równiez bieżnia rowerek i ergometr bedzie dobry jak jest i narazie tylko tego sie trzymaj , pożniej pomysl o treningu silowym

tu masz pare tematów do poczytania

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-18 11:20:47

[b]Nowy Dziennik Treningowy[/b] http://www.sfd.pl/Dziennik_a_la_rutkow_czyli_jeszcze_wieksza_motywacja_!!!-t1036176.html [b]Mega Masa z Hi Tec[/b] http://www.sfd.pl/MEGA_MASA_z_HI_TEC_NUTRITION__Test_Sponsorowany-t1042690.html Dziennik treningowy http://www.sfd.pl/Dziennik_a_la_rutkow%2C_pods._redu_str_43_%2C_czas_na_mas%C4%99_%21%21-t1017839.html [b]Hi Tec Rób Formę Na Lato - TEST[/b] http://www.sfd.pl/TEST_RYWALIZACJA__HI_TEC_R%C3%93B_FORM%C4%98_NA_LATO__Men-t1023129.html

napisał(a)
Ekspert-SFD Moderator
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 2016 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dwa dni na trening

Następny temat

Masa mięśniowa?