Temat został odczytany 456 razy
  • Ankieta - Proszę o pomoc
  • Wiek: 27
    Waga: 140
    Wzrost: 190
    Staż treningowy: zerowy
    Obwód pasa: 130
    Obwód klatki piersiowej: 140
    Stan zdrowia: ok
    Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, basen
    Wrażliwość na stymulanty: wydaje się że spora, łykałem dawno temu spalacze tłuszczu i ładnei działały
    Możliwosci finansowe: karta multisport, dodatki do 200 zł mc
    Cel/problem/opis : utrata wago do 100 kg, rozbudowa tkanki mięśniwej
  • Autor

    cel utrata wagi i przyrost masy mięśniwej, start z 190 cm 140 kg

  • g_police
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 2 lata
    • LPA: 39

    Wysłano 18 maja 2012 10:51

    zgłoś naruszenie
    Witam,
    Jak w temacie. Mam 190 cm 140 kg wagi. Spasłem się strasznie, ale pora wziąć się do roboty.
    Już przy diecie MŻ (mniej żreć) schudłem ze 150 do 140. Teraz zależy mi dalszym spadku wagi i przyroście masy mięśniowej. Na samej diecie MŻ waga mi już nie spada. Od pierwszego czerwca mam siłownie i basen. Na razie pracuje nad kondycją na rowerku stacjonarnym. Proszę o pomoc w ułożeniu diety i programu ćwiczeń.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof
  • Puzder
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 59
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 2 lata
    • Trenuje: na poważnie cztery miesiące
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 699

    Wysłano 18 maja 2012 11:13

    zgłoś naruszenie
    Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale jeśli w mieście w którym jest drużyna futbolu amerykańskiego to lepiej biegni się zapisać!!! Warunki na linemana masz po prostu wspaniałem, na treningach na pewno schudniesz trochę, jeśli chodzi o diete:

    http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82._prod._%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html 

    http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr <--- tu oblicz sobie zapotrzebowanie odejmi od niego 200 kcal i pod to układaj diete
  • rutkow
    • Pochwały:3
    • Nagany:0
    • Postów: 29682
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Trenuje: TAK
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 117806
    • Status:Ekspert

    Wysłano 18 maja 2012 11:17

    zgłoś naruszenie
    a wiec tak nie zrobisz takiej diety i treningu zeby tracic na wadze i budowac miesnie , albo budujesz i dodajesz kalorie do zapotrzebowania albo redukujesz i odejmujesz kalorie i zapotrzebowania

    da ciebie oczywiscie odpowiednia jest druga wersja

    Jedzenie mniej posilków wcale nie jest madre na poczatku przeczytaj podstawy czyli 10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskaz%C3%B3wek_%C5%BCywieniowych-t315293.html

    jako trening to duzo biegaj na swieżym powietrzu jednak stopniowo zwiekszaj intensywnosc zeby nie przeciążyć stawów przy Twojej wadze , oczywiscie basen tez jest wskazany

    ułóż diete i trzymaj sie jej a efekty beda , na silowni równiez bieżnia rowerek i ergometr bedzie dobry jak jest i narazie tylko tego sie trzymaj , pożniej pomysl o treningu silowym

    tu masz pare tematów do poczytania

    http://www.sfd.pl/%23%23%23%23%23%23_Najwa%C5%BCniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_%21%21%21%21%21_%23%23%23%23%23%23-t834427.html

    Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-18 11:20:47
  • Ekspert-SFD
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 14568
    • Wiek: 2 lat
    • Na forum: 2 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 54565

    Wysłano 19 maja 2012 00:04

    zgłoś naruszenie
    Witaj.
    Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

    Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

    http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

    Pozdrawiam.