SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

carbon91 / J-NJ / Rozpyerdalam jak atak epilepsji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14703

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 8857 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25766
Jedziesz byq

Jak nowy to może przydało by się foto wrzucić ?

"Jakie to prawo jest kruche, skoro łamie je buchem.."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
carbon, tez sobie stawiam cel 400kg w ts, mozemy się ścigać:P ja obecnie mam 352kg(wiem żałosne) tylko że stojaki mi max 111kg trzymają więc prędko przysiadu nie poprawie:P
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44370 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
SIŁA!!!

fajnie fajnie, powodzenia życze
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 2916 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44579
Będę zaglądał Powodzenia !

Płacz na treningu, śmiej się po wygranej walce.

Mój dziennik:

Powolnymi siłami w końcu założę temat w galerii ; D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52767
Jaki rozkład BTW w diecie?

Będę oczywiście wpadał regularnie.

życzę powodzenia
napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 2240 Napisanych postów 21964 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 454913
powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45955
Dziś nie będę dawał wypiski, bo nic ciekawego się nie działo, micha taka sobie, chociaż w sumie czysto, jeszcze jem, teraz idzie twaróg, serek wiejski, ogórek, pekińska, marchewki i trochę migdałów pójdzie, zaraz skończę ucztę.
Zrobiłem sobie też placki z owsianych, jajek, kuraka (dałem 50g owsa, 10g oliwy, 3 duże jajka, 300g drobno pokrojonego surowego fileta, przyprawy - wymieszałem dobrze i smażyłem na teflonie), wyszły takie:



bomba!!!! polecam
nawet mama, która się zajada różnymi niezdrowymi rzeczami, mówiła że są zayebiste a to duży sukces

tak teraz sobie pomyślałem: walnąć tam szczypiorku jeszcze, cebulkę wkroić i miazga!!

trening robię jutro, z rozciąganiem, full serwis ale będzie to trening prakycznie pewnie na samym gryfie, poważnie, dużo serii pójdzie, będą box squaty chyba zamiast zwykłych, bo poczytałem tu i ówdzie i spróbuję ze 2-3 treningi tak zrobić, a później już zwykłe siady, kolejny trening w niedzielę i dalej już normalnie : WT-CZW-SB

jutro będę, mam nadzieję, u rehabilitanta, więc jakiś plan może będę miał, zacznę działać, oprócz tego badania zrobię rano


---

Dawid & Matthew & Marian - dzięki ziomy

Dres - dzięki Foto wrzucę jakieś poglądowe niedługo

Boksero - nie, nie ścigam się, bo mam inne założenia teraz ale będę zaglądał do Ciebie, pewnie szybko przekroczysz te 4 setki

dabadu - dzięki
BTW - wychodzę od 2,8-2,9 / 1,9 / 1,3 w dni z aero/interwałami ; 2,8-2,9 / 2,0 / 1,1 w DNT ; 2,8-2,9 / 1,6 / 1,8 w DT
białko liczę tylko zwierzęce, ALE oprócz tego co tu wyliczyłem (tym będę manipulował) będą szejki carbo+wpc po treningach siłowych (właściwie po afterburningach) 40g WPC + 40g carbo, a po interwałach/ aerobach 20+20 , albo 20g WPC + 30g carbo, oprócz tego przed treningami BCAA, to oczywiście też nie wliczam

Zmieniony przez - carbon91 w dniu 2011-04-28 22:44:23

Zmieniony przez - carbon91 w dniu 2011-04-28 22:47:38

--== GAINER TEAM ==--

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
chciałbym:p

ogólnie to widze że ty naprawde masz już WSZYSTKO dokładnie rozplanowane!

i bardzo dobrze, przynajmniej nie będzie myślenia co by teraz zrobić:)

ciekawa ta dieta

i te placki mmmmmmm
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2485 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40634
Nowy dziennik, będę śledził jak poprzedni
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6861 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35122
Koksuj , ale hardcorowo ! I nie ma operdalania się !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do oceny

Następny temat

Masa, Jak to rozłożyć?

Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową