SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

carbon91 / J-NJ / Rozpyerdalam jak atak epilepsji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14708

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52767
nie pisz spadków w nawiasach tylko zrob slasha i następny pomiar:
np.
biceps 50/55
czyli dziś 50 a za tydzień 55
i będzie widać jak idzie progres z tygodnia na tydzień.
taka tylko moja propozycja
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
kozak nuta

jak mierzysz te fałdy? masz jakiegoś linka jak to robić? sam bym pomierzył chetnie jak cyrkiel starcza:)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 52767
http://www.mn bbc.com/content.php/164-Niedzielna-rutyna-pomiary-fald-tluszczowych
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45955
Dabadu - no masz rację, tak będę robił
myślę też, że treningi będę też w ten sposób opisywał w przyszłych fazach, bo na razie te ciężary i postęp są nieistotne, tzn. ciężary w danym treningu rozdzielone slashami i pod spotem kolejny, tak jak u Ciebie
hehe chciałbym 5cm przywalic, nie powiem

Boksero - dokładnie to co Dabadu dał tam jest wszystko opisane dokładnie. Cyrkiel wystarczy niby, tylko pomiar będzie niezbyt dokładny, ale jak co tydzień zrobisz tak samo to i tak będzie widać ubywające milimetry, tylko trzeba bardzo uwazac zeby się cyrkiel nie rozjeżdżał, itp. Po prostu trzeba praktyki

Zmieniony przez - carbon91 w dniu 2011-05-09 20:51:26

--== GAINER TEAM ==--

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111994
chodzilo mi generalnie o orzechy w makro, wloskie nie wiem po ile stoja, ale tez sporo taniej niz w sklepach pewnie
ja wloskich mam od hvja na stanie, ale nie mam kiedy lupac wiec wcinam migdaly
wnkt brakuje mi sporo ale jakos sie tym nie przejmuje x)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45955
10.05.2011 - WTOREK
Redukcja J/NJ




MICHA
Start - około 15:30
Finisz - około 21:00

Szama :
przed treningiem (~14:00) szejk 10g BCAA
***SIŁOWNIA***
bezpośrednio po treningu szejk 30g carbo + 30g WPC
200g ryżu brąz. + 500g kuraka
***STRETCHING***
200g schabu + warzywa
100g łososia + 50g orzechów + warzywa
jajecznica z 5 jajek + 20g sera żółtego + warzywa
200g twarogu + 20g oliwy + warzywa




TRENING

Plan: http://www.sfd.pl/carbon91_/_J_NJ_/_Rozpyerdalam_jak_atak_epilepsji-t732420.html
Tempo w każdym ćwiczeniu wynosi 3010.

Trening: 3
Ostatni trening: http://www.sfd.pl/carbon91_/_J_NJ_/_Rozpyerdalam_jak_atak_epilepsji-t732420-s8.html#post7

Przysiad Tylni / Rampa 10 / Przerwy do 120 sekund
20
25
30
35
40
45
{Komentarz: Mogłem robić 50 spokojnie raczej, ale wolę małymi kroczkami - to raz, a dwa - chciałem zostawić sobie trochę "siły" na ciągi, bo spałem 3h, więc w ogóle się cieszę, że trening się udał.

Martwy Ciąg / Rampa 10 / Przerwy do 120 sekund
20
25
30
35
40
45
{Komentarz: W ostatniej serii zabawiłem się w inżyniera i zrobiłem sobie taką podkładkę, którą dotykam sztangą przy zejściu, nieco niżej niż rack. I teraz będę tak robił, niestety nie mogę położyć całego ciężaru sztangi na tym, muszę podtrzymywać, ale będę sukcesywnie co trening obniżał jak się da. 6 serii MC po 6 seriach siadów takim tempem i po 10powt - rozyebało mnie wytrzymałościowo..

Press Stojąc / Rampa 10 / Przerwy do 120 sekund
15
20
25
{Komentarz: Tu już pojawił się komunikat 'blown engine'... Więc nie zakładałem więcej, bo tempo by się zmieniło. DOdatkowo naperdala mnie obojczyk, nie wiem czy krzywo spałem, czy jaki chvj.

+ Rozciąganie po treningu.
+ Aeroby: rowerek stacjonarny 10min.

---



BZDETY
Afterek miał być 15min, ale spieszyłem się bo musiałem dojechać rowerem na mieszkanie, zjeść na szybko i od razu na rower i do rehabilitanta, także ruch i tak był. Rozciąganie coraz lepiej, wymęczyło mnie też strasznie.
Trening uważam ogólnie za bardzo udany, technika coraz lepsza, tylko jeszcze w tych pressach nie wiem czy dobrze robię, nagram.

Track na dziś:



"Jest parę osób - źle nam życzą
Więc musimy trzymać gardę sztywno
Te słowa są dla ich gardeł brzytwą
My musimy biec mimo wszystko"


---


heheheczky - jak będę kiedyś w makro to zobaczę na te orzechy, dzięki
Ja tam też się specjalnie nie przejmuję proporcjami, bo aż takich złych nie mam, ale można by lekko te wnkt podbić, tym bardziej, że uwielbiam każde orzechy hehe


-----

--== GAINER TEAM ==--

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 937 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17411
Czemu ciągi na 10 powtórzeń?

Every f***ing thing is possible.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45955
cały cykl i wszystkie plany/wytyczne są autorstwa Pumy, ja się nie znam,
to jest pierwsza faza pierwszego mezocyklu tzw introdukcji treningowej, w kolejnych fazach dochodzą inne ćwiczenia, później zmniejsza się liczba powtórzeń, dochodzą różne wariacje i nowe metody, przez cały rok jest co robić

--== GAINER TEAM ==--

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44374 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
nie jestes glodny na j/nj jak jesz tyle wegli? :D
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1266 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11813
.

Zmieniony przez - peps19 w dniu 2011-05-11 12:51:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do oceny

Następny temat

Masa, Jak to rozłożyć?