callanetics - kaseta video - bardzo mocno poszukuję
SFD
Wysłana - 21 maja 2003 14:23
Sprawdź swoje BMI
Jak w temacie... Chętnie takową odkupię (przegram??), bo poszukuję jej wszędzie i wygląda na nieosiągalną :( Chodzi oczywiście o kasetę w polskiej wersji językowej - była wydana chyba na przełomie lat 80. i 90. z Mariolą Bojarską w roli głównej. Błagam... pomóżcie. To jedyne ćwiczenia, które mogę bezpiecznie wykonywać. Przy każdych innych prędzej czy później nadwyrężam tzw. korzonki - nie znam się na tym, ale zachodzą jakieś przeciążenia i... nie mam już siły :( Callanetics kilka lat temu ćwiczyłam, ale prawie nic z tego nie pamiętam. Kaseta bardzo by mi pomogła.
Tak, tak, tak. Jeszcze aktualna. W jaki sposób mogę się z Tobą skontaktować, by szczegóły uzgodnić...?
1056539644000
SFD
Wysłana - 25 czerwca 2003 13:25
Niech żyje spostrzegawczość Dopiero teraz zauważyłam opcję: wyślij e-maila. Zaraz to zrobię.
1056540339000
mlg
Wysłana - 30 czerwca 2003 16:08
Wioletta, pewnie masz juz kasete z callanetics... ja tez jestem bardzo zainteresowana tymi cwiczeniami. bardzo by mi zalezalo, zeby ja sobie przegrac. W zamian moge ci przegrac wiele kaset jakie mam, wiekszosc niedostepnych w polsce (np. all the right moves: bardzo efektywne cwiczenia bedace polaczeniem jogi, callanetics, metody lotte berk i pilates, mam tez pilates i joge na piłce fitball, kickboxing, bellydance workout- czyli trening oparty na tancu brzycha- fantastyczne!) Bardzo bede wdzieczna za wspolprace! Pozdrawiam, Mlg
1056982097000
SFD
Wysłana - 30 czerwca 2003 21:32
Witaj Mlg Niestety nie mam jeszcze tej kasety Nuneska nie odpowiedziała na mój e-mail. Pisałam go zresztą dwukrotnie. Za każdym razem bez odzewu. Ponieważ w profilu podała nr gg, więc "obserwuję" go od kilku dni, ale słoneczko ma ciągle czerwone. Może wyjechała na urlop? Może ma problemy z komputerem? W każdym razie ufam, że odezwie się prędzej czy później. Gdy tylko będę miała tą kasetę to na pewno odezwę się. Pozdrawiam.
1057001543000
mlg