Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

callanetics - kaseta video - bardzo mocno poszukuję

SFD

Wysłana - 21 maja 2003 14:23    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Jak w temacie... Chętnie takową odkupię (przegram??), bo poszukuję jej wszędzie i wygląda na nieosiągalną :( Chodzi oczywiście o kasetę w polskiej wersji językowej - była wydana chyba na przełomie lat 80. i 90. z Mariolą Bojarską w roli głównej.
Błagam... pomóżcie. To jedyne ćwiczenia, które mogę bezpiecznie wykonywać. Przy każdych innych prędzej czy później nadwyrężam tzw. korzonki - nie znam się na tym, ale zachodzą jakieś przeciążenia i... nie mam już siły :( Callanetics kilka lat temu ćwiczyłam, ale prawie nic z tego nie pamiętam. Kaseta bardzo by mi pomogła.

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 25 czerwca 2003 11:27 
W większości przypadków polecamy:

Universal Nutrition - Creatine micronized powder

CENA: 59.00zł
Olimp - Gold Omega 3 sport edition

CENA: 38.00zł
Ostrovit - WPC 80

CENA: 43.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

nuneska

Wysłana - 25 czerwca 2003 11:27    Edytuj Cytuj
Jezeli twoja prosba jest aktualna, to moge ci taka kasete odsprzedac, jeszcze nowa :)
pozdr.
nuneska

SFD

Wysłana - 25 czerwca 2003 13:14    Edytuj Cytuj
Tak, tak, tak. Jeszcze aktualna. W jaki sposób mogę się z Tobą skontaktować, by szczegóły uzgodnić...?

SFD

Wysłana - 25 czerwca 2003 13:25    Edytuj Cytuj
Niech żyje spostrzegawczość Dopiero teraz zauważyłam opcję: wyślij e-maila. Zaraz to zrobię.

mlg

Wysłana - 30 czerwca 2003 16:08    Edytuj Cytuj