SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cZY to dobre suple? dla mnie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
jestem zielony trochę jeżeli chodzi o suple - powiedżcie czy te co chcę kupić są dobre: (w nawiasach jak chcę brać)

Vitalmax - creatin monohydrate 100g - 100% kreatyny mikro 250
za 17zł (ok. 5g dziennie)

mam narazie IZO PLUS SPORT 400g, więc będę to pił a później jak wytracę to to kupię jakieś CARBO np.
Olimp - carbo nowa formuła - 1000g. za 25zł
(przed treningiem lub po)


i ZMA z Olimpu za 45zł
(1 kapsułka przed snem)


trenuje piłkę nożną i chcę osiągnąć wysoką formę i ją utrzymać w tym celu mają mi służyć te suple - nie stosuje diety


powiedźcie może coś zamienić, może są lepsze suple - jak myślicie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 45412
a tak naprawde to wystarczy wypic porcje carbo bezposrednio po treningu

rano normalne sniadanie

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 192 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 10118
Zaszalałes z iloscią tej kreatyny, 100 gram nic Ci nie da, na cykl potrzeba tak z 250-300 gram. Carbo tez malutko, a ZMA sie bierze 3 kapsułki przed snem z tego co wiem, wiec opakowanie starczy Ci na 15 dni. Dokup wiecej kreatyny, jakiegos Gainera i bedzie Ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 17159