SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

budowa oraz pytanie o redukcje

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 273

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 175
Siemka chciałbym wszystkich gorąco przywitać jako to że to mój pierwszy post Chciałbym zadać wam kilka pytań ale najpierw coś o sobie.
wzrost:184
waga:87
staż treningowy: siłownia od tego roku czyli totalnie zielony jestem ale wcześniej uprawiałem sporty typu siatkówka piłka nożna od najmłodszych lat.

A teraz kilka pytań :
1. Jakiej jestem budowy?? endo mezo czy ekto ? wiem że jest wiele postów na ten temat ale nadal nie moge wybrać czy jestem endo czy może zatłuszczonym innym typem.
2. Kiedy poprzestac redukcji czy określić sobie narazie powiedzmy 78kg czy lepiej zwracać uwagę na poziom bf%??
3.Czy na początek 3 razy trening siłowy split + 15 min aerobów przed i po treningu + 2h piłki nożnej w niedziele starczą przy redukcji czy moze dodac bieganie lub basen w dni wolne?? Szczerze mówiąc trochę się tego boje ponieważ ciągle jestem chory i bardzo łatwo łapę przeziębienia a wiadomo jaka jest pogoda.

Z góry dziękuje za odpowiedź:)


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 19710 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 62791
1. Raczej endo
2. Aż będziesz zadowolony, dobrze określić jakiś cel np. pas czy waga
3. Powinno wystarczyć na początku

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
1. Endo prawdopodobnie, albo mezo/endo
2. Indywidualnie, jak chcesz dla siebie.
3.2-3x w tyg trening siłowy, do tego 2-3x trening interwałowy polecam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w diecie PLAN.!

Następny temat

Co dziś zjadłem?

Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi? Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Indeks glikemiczny i indeks sytości