SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

bol w plecach w okolicy nerek

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 69559

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43761 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
w dzien nie odczuwam tego a jesli juz to rzadko

natomiast w nocy daje sie odzcuc ten bol w plecach w okolicy nerek
myslalem ze to od treningu wiec tydzien nie cwiczylem ale bol nadal daje we znaki

czy to od nadmiernej ilosci spozywanej wody ?

p.s stosuje doping


pozdrawiam

jesli nikt nie bedzie w stanie pomoc udams ie do lekarza w poniedzialek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18700
cóz - po pierwsze trzeba stwierdzić - co ci jest - a ciezko to zrobić telepatycznie
1

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 144 Napisanych postów 12431 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 185431
ale bola cie nerki czy plecy w odcinku ledzwiowym??? przyczyn moze byc wiele - problemy z korzeniami nerwow, bole miesni przeciazeniowe etc... lekarz stwierdzi co jest ot pozniej albo leki albo fizjoterapia...
1
napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1351 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48459
Mam podobny problem. Codziennie rano budza mnie bole w okolicach nerek, po oddaniu moczu przechodza. Co to moze byc?
4
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43761 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
o to podobny problem

ja mysle ze za duza retencja wody
i nery nie nadazaja z filtracja
2
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43761 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
tez to mam i tez myslalem ze to woda, ograniczenie nic nie zmienilo, przechodzi niezaleznie, wraca tez.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43761 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ale gdy wchodze w goraca wode do wanny i leze to bol automatycznie ustepuje/zostaje znieczulony

pozdrawiam

hooj tam nie ma co kombinowac w pon ide do lekarza
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2910 Napisanych postów 64256 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 528093
mnie na******la z lewej strony juz ok roku ,przewaznie jak siedze pod zebrami
byłem juz na badaniach i nic nie wykazało
troche to w****ia i człowiek sobie pozniej sam wkreca choroby
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43761 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
kumpel ,ma to samo mowi ze to watroba
przez 2 miechy sie sam leczyl jadl lekko strawne rzeczy

+ juz go tak ostro nie boli i rzadziej
- jednak nadal boli



lekarz tez nie mogl mu pomoc,moze gdyby powiedzial ze siegal po doping ??


bo ja to odrazu powiem nie ma co owijac , chce dobra diagnoze od lekarza a nie cierpiec cale zycie
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2910 Napisanych postów 64256 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 528093
no watrobe miałem troche z***ana fakt po PH ale robiłem badania leki i juz teraz jest w normie a boli nadal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 231
bylem u lekarza a nic nie napisalem

powiedzialem na wstepie co biore itp.

wstepnie za bardzo obciazam nerki , przepisal vit c
powiedzialem ze juz biore zwiekszył mi dawke tylko i kazal ograniczyc na jakis czas sposywanie plynow w nadmiernych ilosciach,(i zmienic łozko cokolowiek to mialo ) spojazlem sie tylko an niego , ale hooj zamienilem sie ze starym bo jego jest bardziej miekkie no i bol w przeciagu 2 dni wystapil tylko raz czyli albo za twarde lozko mialem albo pomaga ta vit i przesadzalem z woda

ponadto skierowal na przeswietlenia nerek i brzuch w piatek , zaraz po badaniach udaje sie do prywatnej przychodni
radzic sie 2 specjalisty bo ten byl ze zwyklej przychodni lekarskiej(darmowy)

pozdrawiam

pozdrawiam

bol

to ja biernas

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Papierosy a Trądzik

Następny temat

>>>włosy<<<

 Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Rolada żyrafa Rolada żyrafa Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Trening siłowy oraz TABATA – jak to połączyć? Trening siłowy oraz TABATA – jak to połączyć?