SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

black lady/dziennik/redukcja i wytrzymałościówka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 716

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43028 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
jak już mówiłam - zakładam dziennik:)

A wracając do początku:
cel bezpośredni: kondycja, wytrzymałość, podciąganie na drążku
cel pośredni: redukcja bf i rzeźba, tak dla szpanu, a co
środki: dieta redukcyjna na zasadach SB, treningi
dostęp do sprzętu: full osprzęt siłownia, miejsce do biegania i adidaski

Po krótce o sobie: zawsze byłam pulchniutkim dzieckiem, czas leciał, ja miałam "wyrosnąć", tak, wyrosła, ale dalej w szerz. Przygodę z siłownią rozpoczęłam kończąc gimnazjum. Ćwiczyłam - nie ćwiczyłam - ćwiczyłam - nie ćwiczyłam - chudłam - tyłam - chudłam - tyłam i tak do teraz.

Potrzebuję zredukować jakieś 10 kg ale samego tłuszczu, rano bieganie, a w południe siłownia. Najbardziej odpowiada mi trening obwodowy - duża ilość powtórzeń, szybkie tempo, z tym, że jak najszybciej muszę rozpocząć treningi, które pozwolą mi się podciągnąć na drążku toteż na początku treningu maksimum wkładu w drążek i w biceps, potem obwody a następnie aeroby dla spalenia tłuszczu. Dieta... Szczerze mówiąc celem jest zdrowe odżywianie, obecnie przechodzę na dietę south beach, gdzie następuje wyrzucenie ww, a białko skacze do góry. Znany sposób odżywiania także nie będę tłumaczyć. Dieta dietą lecz nie chcę się uwiązywać do typowo pakerskich dit i bardzo szczegółowych wyliczeń BTW ponieważ mam bardzo niestabilny tryb życia i niekiedy nie ma czasu na dokładne zaplanowanie oraz przygotowanie posiłków. Podkreślam - zdrowo, białkowo lecz bez szaleństw.

Widzę, że sfd robi się coraz bardziej kobiece, witam obli, ( i podziwiam), liczę na wsparcie i dobre rady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2361 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17673
Hej.
A masz juz jakis plan na trening??

Podaj jeszcze swoje wymiary, a jeszcze lepiej jakbys fotkami zobrazowala

i nie wyrzucaj za duzo tych ww z diety bo na treningi tez potrzebna jest sila mniej wiecej jaki rozklad to bedzie przy tym SB?

Powodzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch

Następny temat

Plan ACT (masa) do oceny i ewentualnej poprawy.

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina