logo
zamknij zamknij

biopsja-guzek w piersi

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 52334

0 5 0
napisał(a)
mała nonni
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284
szukalam wszedzie ale nie moge znalezc tego co bym chciala wiedziec:(moze tu mi pomoze ktos......czy ktos z was wie jak wyglada biopsja piersi?czy to boli i czy bede musiala zostac w szpitalu?dzieki
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41644 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
biopsje sa roze - cienkoiglowa, gruboiglowa, mammotomiczna...
nie ma sie czego bac, jesli mialoby bolec to dostaniesz leki p-bolowe i nie bedzie bolec. poza tym biopsji nie robi sie ot tak, bo ktos ma taki kaprys. zawsze musi byc do tego jakis powod, a jesli jest powod to juz nie masz sie nad czym zastanawiac tylko isc.
ale samej biopsji nie ma sie co obawiac. nie bedziesz musiala zostac w szpitalu.
napisał(a)
mała nonni
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284
no powod jest guzek w piersi.onkolog chce zrobic biopsje zeby wiedziec z czym ma do czynienia ........wiadomo o co chodzi:(
mam tylko nadzieje ze to nie bedzie jakas wielka igla hehe chociaz ......czytam twoja odpowiedz i jestem przerazona....nie znam sie na tym.pytalam lekarza ale ten pacan zamiast powiedziec co i jak to mi mowi ze po badaniu cokolwiek bedzie mi mogl powiedziec......he to byla jego odpowiedz na moje pytanie jak wyglada takie badanie?

Zmieniony przez - mała nonni w dniu 2008-06-12 14:31:04
napisał(a)
wytrysk
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 838 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37787
na 100% bedziesz miła robioną b. aspiracyjna, cienkoiglowa (BaC).

trwa to doslownie 2-4 minuty, ja mialem biopsjeuda, wiec powiem Ci jako wygladalo:

kladziesz sie, lekarz bierze strzykawke z igla od 0,5 do 0,7mm, na monitorze widzi guzka, i wbija w niego igle, potem odciaga tloczek i to wszystko.

bol jak przyzwyklym zastrzyku. Pmietaj ze zdecydowana wiekszosc guzow w piersiach, to na szczescie tylko lagodne nowotwory, a biopsja cienkoiglowa nie zawsze daje rozpoznanie, bowybiera tylko czesc komorek guza. Tak czy tak, lekarz wie co robi

Dwie najlepsze chwile w życiu ?- początek orgazmu i koniec srania

napisał(a)
mała nonni
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284
dzieki chlopaki:)ale mam teraz mysli jezu!!!mam ogromna nadzieje ze nic strasznego tam nie .....(odpluc)
zastanawiam sie czy jesli nawet nic tam nie wykryja zlosliwego to czy atakowac tego mojego konowala o jakies jeszcze badania bym naprawde byla na 100%pewna ze to nic groznego i zeby bylo na milion procent wiadomo ze to nie.....?????zrobie to bo mysli juz mam rozne i do tego czekanie ktore mnie czeka chodzi mi o wynik pewnie mnie rozbroi psychicznie....hehe.....jeszcze raz dzieki chociaz wiem poniekad co mnie czeka
napisał(a)
wytrysk
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 838 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37787
jesli bedzie to cos lagodnego, to moga nawet nie chciec tego wycinac, kaza obserwowac czy nie rosnie

lagodne guzki nigdy nie daja przerzutow czy to krwia czy do wezlow, po wycieciu z torebka nie daja miejscowej wznowy i bardzo wazne - nie naciekaja sasiadujacych tkanek, tylko niektore i to bardzo rzadko moga zezłośliwieć po dłuuugim czasie.


wtedy lekarz moze nie widziec podstaw do badania -tzn. bedziesz czekac tyle ile w Polsce sie czeka - ze 2 miesiace na tk

Zmieniony przez - wytrysk w dniu 2008-06-12 20:13:45

Dwie najlepsze chwile w życiu ?- początek orgazmu i koniec srania

napisał(a)
mała nonni
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284
no z tym czasem na czekanie to sie zgadzam........troche poczytalam w necie owszem zdaje sobie sprawe ze nawet jesli lagodny to napewno jakas obserwacja czy nie ma zmian itd.
badania sie w sumie az tak nie boje ale wynik!!!!ciekawe no zobaczymy .......wszystko przede mna.
wytrysk sog dla ciebie ......podeszlam do tego teraz na spokojnie choc mysli zawsze beda pozdrowka:):)
1
napisał(a)
ewelinab
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
ja wlasnie bylam u lekarza bo wyczulam guzek pod lewa pacha strasznie mnie boli,lekarz stwierdzib ze to od golenia i przepisal mi tribitatyk nie wiem co dalej robic:(

prosze o rade

napisał(a)
ewelinab
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
przepraszam przepisal mi tribiotyk

prosze o rade

napisał(a)
mała nonni
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 284
niewiem czy sie nie myle ale gdzies tutaj na forum ktos juz poruszyl taki temat poszukaj.....ja sie na tym nie znam jestem przed biopsja.ale skoro ci go przepisal to chyba musisz brac........a pytalas lekarza co dalej????i co to wogole jest????ten guzek to chyba nic groznego.....ten tribiotyk to antybiotyk.....wiec niewiem.

Zmieniony przez - mała nonni w dniu 2008-06-18 15:07:44
napisał(a)
zuzozaur
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4
w prawej piersi znalazłam niewieki guzek :( do jakiego lekarza powinnam się zgłosić? internisty? ginekologa? może od razu do onkologa? będę wdzięczna za podpowiedź.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Więzadło Krzyżowe

Następny temat

watroba ? a moze cos innego ? Prosze o pomoc

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Biszkopt z jeżynową galaretką

Jabłecznik jaglany

10 produktów wspomagających wrażliwość insulinową

Czy diety oczyszczające działają?