SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

bieżnia do 1000zł

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 498

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Witam,
Czy jest jakaś bieżnia godna polecenia do 1000zl? Wiem, że budżet bez szału, ale może trochę polata?
Nawet jak się zepsuje to z gwarancji raczej nie skorzystam, bo przecież nie będę tego wysyłał, więc to taka jednorazówka dlatego mam obawy.

znalazłem coś takiego i zastanawiam się czy nie zaryzkować Prędkość maksymalna 19km/h 15% wzniosu i dosyć szeroki pas 42cm.

http://allegro.pl/szeroka-42-cm-max-19-km-h-ekran-dotyk-ch-mp3-usb-i6801560491.html

Generalnie większość sprzętów w tym przedziale cenowym zapewnia max prędkość 10-12km/h a ta aż 19 a i tak pewnie jej nie będę tak katował - max jakim biegam to 12-14 z godzinkę.

Sugestie typu "idz pobiegaj na dworze" proszę zatrzymać dla siebie. Mam czas biegać baaardzo wcześnie rano przed pracą lub przed snem i w dodatku nie ma żadnych ciekawych tras gdzie można biegać.

Może ktoś zakupił coś podobnego, jest zadowolony i może polecić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
Tu nie ma co polecać, mozłiwe że każda będzie taka sama, różniąca się jedynie wyglądem zewnętrznym, moze lepiej jakiś rowerek w tej cenie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
W takich pieniądzach to nie ma co liczyć, że będzie to jakiś dobry sprzęt ogólnie mało opinii o tym sprzęcie, a o producencie różnie się wypowiadają ludzie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140265 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996316
osobiscie za ta kwote bym celowal jednak w rowerek magnetyczny, za 1000zl bedzies zjuz mial cos na poziomie do uzytku domowego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Z tym że na rowerze nie lubię jeździć i nie wiem czy ten rower nie bedzie tylko stał i sie kurzył. Troche ludzi zamówilo ta bieznie, ale nigdzie nie mogę zadnej opinii znaleźć.

Jak myślicie warto zaryzykować tego tysiąca czy lepiej sobie darować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140265 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996316
ja bym odpuscil, pomijajac kwestie ze sprzet tego typu tani, zazwyczaj jest kiepskiej jakosci, to samo bieganie po biezninie jest szczesliwym rozwiazaniem w kontekscie stawow.

robi sie coraz cieplej na dworze, moze czas nieco pobiegac w terenie?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
W terenie tez będę biegał, jednak nie zawsze jest na to czas i możliwośći dlatego szukam czegoś stacjonarnego do domu.

Sam nie wiem juz co robić. Jeżeli roweryk to jaki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Taki rower dobry będzie? Kolo zamachowe 15kg, wiec chyba sporo.

https://ss24.pl/ROWER-SPINNINGOWY-HARD-SG-1000S-GRAFIT-SAPPHIRE-p221005/?ref=Google Merchant Center&gclid=EAIaIQobChMI-MOgn4Pp2QIVyLYYCh04fwcQEAQYASABEgKR-PD_BwE


Czym właściwie rozni sie rower spiningowy od magnetycznego?



Zmieniony przez - rexor05 w dniu 2018-03-13 10:58:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
Dobra. Wybrałem Axer Monza za 960zl. Koło zamachowe 18kg. Mam nadzieję, że będę zadowolony.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48950 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612308
rexor05
Dobra. Wybrałem Axer Monza za 960zl. Koło zamachowe 18kg. Mam nadzieję, że będę zadowolony.

Pozdrawiam


Daj jakieś info jak otrzymasz sprzęt czy jesteś zadowolony.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 443
rion10
rexor05
Dobra. Wybrałem Axer Monza za 960zl. Koło zamachowe 18kg. Mam nadzieję, że będę zadowolony.

Pozdrawiam


Daj jakieś info jak otrzymasz sprzęt czy jesteś zadowolony.



OK, odezwę sie za jakiś czas jak wyrobię zdanie na jego temat. Na pewno ładnie wygląda :)


Fajne promo trafiłem, bo ogolnie ceny od 1200 sie zaczynają a tak oststnia sztuka w sport shop za 989 + wszedł rabat za newsletter i wyszlo 960 z 2 letnia gwarancją D2D.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Strach, potrzebna porada