logo
zamknij zamknij

białko jako kcal zamiast węgli???

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 912

0 5 0
napisał(a)
kczyz2000
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2102
Witam ;)

Proszę o pomoc... Mianowicie chodzi mi o to czy jeżeli w diecie mam wyliczone dajmy na to 285g białka dziennie - a przyjmuje 300g z czego około 20g pochodzi z warzyw, ryżu etc... to mam to białko przeliczyć na węgle? Tzn w tym momencie brakuje mi właśnie około 20g węgli i nie wiem czy je dodać czy mogę przyjąć to białko innego pochodzenia jako węgle..?

Z góry dzięki za podpowiedź ;)

Be Cool ;)

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
bialko liczysz jako białko, węgle jako węgle (białko ze źródeł węgli mozesz doliczać do puli ogólnej)
ile tych warzyw jesz, ze wyciągasz az 20g bialka? chyba, ze to strączkowe?
jesz 285g białka przy 86kg? to ok 3.3g/kg, więc lekka przesada
napisał(a)
kczyz2000
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2102
dieta Carb Cycling wedlug Christian Thibaudeau. 1.5g białka na funt masy ciała... 100g makarony pełne ziarno 14g białka, 100g ryży brązowego 8,6g białka, mestemacher chleb fitness 9g białka i już w ciągu dnia masz prawie 32g... Czyli rozumiem, że jeżeli węgle i białko mam ustalone na danym poziomie to to białko idąc do puli ogólnej odbije się na ilości tłuszczy tak? Dzięki za zainteresowanie ;)

Be Cool ;)

napisał(a)
lukash_g
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 117946
nie, jesli w 100g makaronu jest 14g bialka, 70-80g węgli i te 2-3gtłuszczu to bialko wliczasz do puli białka, węgle do węgli, tłuszcz do tluszczy... wsio
napisał(a)
kczyz2000
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2102
Aha... a czytałem, że liczy się tylko białko z mięsa, jajek i odżywek - tego z warzyw się nie wlicza...?

Be Cool ;)

napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
a ile warzywa mają tego białka patrzyłeś zanim zadałeś pytanie? sprawdz :)

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
kczyz2000
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2102
Tak, " 100g makarony pełne ziarno 14g białka, 100g ryży brązowego 8,6g białka, mestemacher chleb fitness 9g białka i już w ciągu dnia masz prawie 32g... " a ryż czasami idzie 2 razy dziennie po 100g więc jest tego nawet więcej niż 32g

Be Cool ;)

napisał(a)
Karszniak
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 894
Przy takiej podaży białka myślę że spokojnie możesz ustalić diete tak żeby te 285 było razem z tym pochodzącym z niepełnowartościowych źródeł, swoją drogą ciekawy problem poruszyłeś, chociaż raczej nikt się tym nie przejmuje i np z ryżu liczy się tylko węgle + ogólną kaloryczność.
napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 417 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
wliczaj spokojnie nie martw się tym przyswoi sie

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
kczyz2000
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2102
Dzięki bardzo za odpowiedź ;)

Be Cool ;)

napisał(a)
Slbik20
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1439
nie powinno się z ryżu który jest zródłem węgli wyliczac białka- bezsens. Przynajmniej ja tego nie robie

No. I am not on steroids, but thanks for asking...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki.

Następny temat

Przed czy po treningu

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA