SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

białeczko - czy można jeść więcej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 866

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 123 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2448
uwielbiam mięso, ryby, jaja, nabiał... przy mojej masie ciała zaleca się jedzenie 1,8-2,2g/mc białek na masę/redu, dla mnie to zdecydowanie za mało;/ jestem w stanie zrezygnować z węgli czy tłuszczy kosztem białek, niestety wedle literatury którą czytam, wartości pow. 2g/mc (orientacyjnie) nie dość że szkodzą na wątrobe i nerki, to jeszcze nie przynoszą żadnych dodatkowych korzyści w budowie masy, a niewykorzystane (w zalezności od bilansu) zostają albo wydalone, albo przkestzałcone w tkankę tł. w przeciwieństwie do węgli/tłuszczy, które zostają przekształcone w tk. mięśniową/uzupełniają zapasy energii lub ostatecznie przekształcone w tk. tł. jeśli bilans dodatni jest zbyt duży, mam rację?

na masie stosuję się do schematu 4g ww/2g b/1.5g tł i rosnę od kilku tygodni ładnie bez podlania - ale tak jak wyżej, brakuje mi mięcha w diecie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26947
Do 2,5 g mozesz jeszcze bezpieczne zwiekszyc. Ale rzeczywiscie zbyt duze dawki bialka moga byc szkodliwe. Nadmiar bialka zostanie przerobiony na energie jesli bedzie brakowac tej z wegli/ tluszczu a w przypadku nadwyzki kcal pojdzie na brzuszek.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 253 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 11884
dodaj troceh wiecej bialka to moze i masa podskoczy ;p
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 105 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
Masakrator
niestety wedle literatury którą czytam, wartości pow. 2g/mc (orientacyjnie) nie dość że szkodzą na wątrobe i nerki, to jeszcze nie przynoszą żadnych dodatkowych korzyści w budowie masy, a niewykorzystane (w zalezności od bilansu) zostają albo wydalone, albo przkestzałcone w tkankę tł. w przeciwieństwie do węgli/tłuszczy, które zostają przekształcone w tk. mięśniową/uzupełniają zapasy energii lub ostatecznie przekształcone w tk. tł. jeśli bilans dodatni jest zbyt duży, mam rację?


Mit, w diecie bez SAA od 4g do 4,5g białka zależnie od dnia, 10 treningów tygodniowo. Tak wyglądało to u mnie przy 2,2g białka efekty mizerne.

Zmieniony przez - MaxWhite w dniu 2013-03-31 10:17:32

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 291 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6286
po prostu krótko mówiąc przyswajalność sięga w granicach 2,5g/mc więcej jak będziesz spożywał 3g/mc lub więcej tak jak wyżej napisałeś Twój organizm nie będzie brał z niego pozytywnych korzyści tylko będziesz wydalał wraz z moczem lub zostaną przkestzałcone w tkankę tł... Więc jeżeli chcesz podbić kcal to proporcjonalnie podnoś węgle i tłuszcze
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 105 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
Janek5050
po prostu krótko mówiąc przyswajalność sięga w granicach 2,5g/mc więcej jak będziesz spożywał 3g/mc lub więcej tak jak wyżej napisałeś Twój organizm nie będzie brał z niego pozytywnych korzyści tylko będziesz wydalał wraz z moczem lub zostaną przkestzałcone w tkankę tł... Więc jeżeli chcesz podbić kcal to proporcjonalnie podnoś węgle i tłuszcze


bzdura.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8610
bzdura.

dlaczego ?

MY GOAL ?
IMPLICIT HAPPINESS

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 105 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
bo tyle nie sięga przyswajalność i o tym wiadomo od lat 40stych ?

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4133
uwazaj tez by nie zakwasic organizmu ja tak mialem dzieje sie tak przy nadmiernym spozyciu bialka zwierzecego
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 105 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
od prawie 4 lat nie zakwasiło, to nie zakwasi teraz. Chyba że trenowałbym 4 razy w tyg.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 410 Napisanych postów 20872 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 246814
MaxWhite


Mit, w diecie bez SAA od 4g do 4,5g białka zależnie od dnia, 10 treningów tygodniowo. Tak wyglądało to u mnie przy 2,2g białka efekty mizerne.

Zmieniony przez - MaxWhite w dniu 2013-03-31 10:17:32


4g bialka na kg wagi??
bzdura totalna, na saa nawet tyle chlopaki nie wala a rosna wiec nie opowiadaj głupot
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja..Interwały i areoby..

Następny temat

Oceniac, radzic, krytykować :)

Energetyczne crumble Energetyczne crumble Vinny Gough - irlandzki model fitness Vinny Gough - irlandzki model fitness Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Główne czynniki wyzwalające syntezę białek mięśniowych Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu Maszyna do podciągania, jako element funkcjonalny treningu Proteinowe pierogi z mięsem Proteinowe pierogi z mięsem 5 najgorszych ćwiczeń wszechczasów 5 najgorszych ćwiczeń wszechczasów Tamara Addis - dyrektorka szkoły, która zaraża pasją swoich uczniów Tamara Addis - dyrektorka szkoły, która zaraża pasją swoich uczniów Czy potrzebujesz białka przed snem do optymalnego rozwoju mięśni? Czy potrzebujesz białka przed snem do optymalnego rozwoju mięśni?