SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

bary bary bary

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1132

napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzych666 z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43757 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Siemano witam wszystkich. Cwicze juz od okolo 11 miesiecy, wszystko idzie gites jade aktualnie masowke (profilu nie uaktualniam bo zadko jestem) i klatka jest ok, lapy tez ale bary odstaja :/ co zrobic ? Probowalem robic wiecej cwiczen ale nie dawalo rezultatow.


jakies pomysly ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 230 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1541
Zrób fotki i zarzuc bo może to obsesja
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43757 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
heeee nie cos Ty nawet kumple mi mowili ale spoko jutro wrzuce fotki bo mam zdjecia na telefonie.
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2135 Napisanych postów 37349 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 265424
Moze sprobuj trenowania ich na roznych ilosciach powt? Np progresja 15-6?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10626 Napisanych postów 43757 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
A może za bardzo je męczysz?
Napisz jakie masz połączenia w treningu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 781 Napisanych postów 4143 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 124999
Zaszokuj je powtórzeniami, zmianami ze sztangi na sztangielki i na odwrót, często zmieniaj przerwy między seriami.

Spróbuj tego:

http://www.sfd.pl/temat189313/

Oraz jak wyżej- rozpisz cały swój trening.

POZDRO
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trenning - początkujący

Następny temat

Trening na mase, priorytet biceps

Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis Intermittent Fasting - zasady i przykładowy jadłospis 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze 120kg Kevin Levrone - przed ostatnim startem w karierze Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Dlaczego warto robić przysiady, jak poprawnie wykonać przysiad? Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero Czy dbasz o swoje nerki? Czy dbasz o swoje nerki? Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji