logo
zamknij zamknij

ból miesni po treningu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2838

0 5 0
napisał(a)
jembrul
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3918
"Wczoraj zaczalem swoja przygode z silownia" .... pisalem to we wtorek... tak wiec pierwszy trening mialem w pon. Dzisiaj sobie odpuscilem (wszystko mnie nadal boli) pojde w czwartek i sobote a dalej to juz pon, sr, pt
napisał(a)
tomot
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 3691 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 84035
jembrul ile obwodów zrobiłeś, oraz ile powtórzeń w każdym ćwiczeniu?

Zmieniony przez - tomot w dniu 2006-11-29 19:53:27
napisał(a)
Kozaxon
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 168 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6218
Ja po przerwie wakacyjniej rowniez mialem okropne zakwasy i nie moglem sie ruszac (szczegolnie łapy bolały). Kumpel polecił mi basenik i powiem Wam, ze pomoglo. Lajtowe pływanie jak najbardziej wskazane (przynajmniej w moim przypadku) Pozdro
napisał(a)
Tompior
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 530
zaczalem silownie 3 tygodnie temu.
Po 1 treningu ogolno rozwojowym mialem straaaaszne zakwasy. Trwaly one az do nastepnego treningu ( 1 byl w pon a drugi w srode). Kiedy te zakwasy roztrenowalem to na nastepny dzien nie bylo po nich sladu i od tamtego czasu ani razu po silowni zakwasow nie mialem :)

Pamietaj o dobrym rozgrzaniu przed kazdym treningiem i o rozciaganiu sie po treningach :0
napisał(a)
.faza.
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 119 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9544
tak samo mialem tez cwicze od niedawna, mi np. po klacie potrafily sie trzymac kolo 4 dni :) z czasem przechodzi... tzn. sa ale juz tylko przez 1-2 dni i duzo mniejsze.
napisał(a)
radosqn
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 199 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2938
przejdzie za jakiś czas
ja po swoim pierwszym trenigu bica ,przez tydzień czasu rąk nie mogłem wyprostowac byłem kopletnie zielony
napisał(a)
jembrul
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3918
Tomot: 2 obwody. W kazdej seri 12 powtorzen z zapasem na 3 ktorych juz nie wykonuje
napisał(a)
tomot
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 3691 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 84035
Za dużo o jeden obwód.
Jeśli jutro będziesz odczuwał jeszcze lekki(naprawdę lekki) ból, to idź na trening i zrób porządną rozgrzewkę i jeden obwód. Rozgrzejesz mięśnie i 'wypchniesz z nich' zakwasy.

Jeśli ból przejdzie do jutra, to też zrób jeden obwód, oraz tak samo w sobotę. Przyszły tydzień już trenuj na dwóch obwodach.

No i zapamiętaj na przyszłość, że pośpiech jest niewskazany.
Przekonałeś się o tym na własnej skórze.
napisał(a)
krzych666
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 109 Napisanych postów 5246 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14195
Tomot ma rację, na początek lajtowo. Im cięższy trening - tym większy zakwas - tym dłuższy czas przystosowania do treningu.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

napisał(a)
jembrul
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3918
Dzieki chlopaki!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wyciskanie na barki zza głowy a sprzed niej

Następny temat

powrot do trenowania

Majonezy - porównanie okiem dietetyka

Kolejna niespodzianka dla Alusi!

Dżemy - porównanie okiem dietetyka

Dlaczego magnez jest ważny?

Jak obniżyć poziom estrogenów i czy warto?

Bogdan Nowakowski – ocena sylwetki

Katarzyna Skrzypiec - ocena sylwetki

3 mity na temat gainera