SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

b/t/w

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 699

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
Siema.
Zapotrzebowanie mam takie:

3095.65 kcal
425.24 wegli
116 białka
103 tłuszcz

Noi mam pytanie. Jak np zjem tyle tluszczy i wegli ile potrzebuje moj organizm a bialka zjem 230g i kcal 3600 to będzie dobrze? czy musze też o ileś tam gram więcej tych wegli i tluszczy zjesc żeby waga szła do góry? Jeśli musze zjeść więcej tych wegli i tluszczy to o ile jestem ektomorfik 69 kg 177 cm 16 lat

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
po co ci 230g białka? Jedz tak, żeby mieć nadwyżkę kaloryczną 300/500kcal, białka 1,8-2g na kg masy ciała, tłuszczu 1-1,2 i resztę dobij węglami
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
do tego zapotrzebowania na białko mam dodac 1,8-2g na kg masy ciala?

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
nie. masz zacząć od 0 i dać w diecie tyle białka żeby wyszło 1,8-2g na kg masy ciała (czyli ok 140, mozesz podbić do 170 jak ci to połechta samopoczucie), potem tłuszczy ok. 80-100g i reszte dobić węglami tak żeby ci wyszło to 3300-3500kcal
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
ok sprobuje

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
kcal: 3529
białko: 186
weglowodany: 449
tluszcze: 110

Zmieniony przez - Forcer w dniu 2014-01-23 14:32:33

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
I co może być?

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1287 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13204
możesz dać więcej ww kosztem tłuszczy

Piękno jest w prostocie

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1287 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13204
przy jego wadze tyle jest mu niepotrzebne

Piękno jest w prostocie

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WAZNe -potreningu.pl okreslenie realizacji zapotrzebowania potreningu.pl

Następny temat

Jaki trening ?

Wywiad z Natalią Czajkowską Jakie lody mają najmniej kalorii? Trening redukcyjny - intensywność Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne?