SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

b/t/w

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 702

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1287 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13204
różnica żadna napisałem możesz więc nie wiem po co szukasz problemu

Piękno jest w prostocie

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
to ja mogę napisać "możesz uciąć 10g białka i podbić tłuszczami" jest tu taka sama prawidłowość, jednak to już jest sugestia. A jeśli sugestia nie ma najmniejszego sensu, to nie ma też najmniejszego sensu sugerować cokolwiek. Jest dobrze, a myślę, że autor wie, że jego organizm nie jest zegarkiem i b/w/t mogą być każdego dnia inne, byleby było wszystko w granicach rozsądku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1287 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13204
chciałem zwrócić uwagę na możliwość manipulowania tymi składnikami

Piękno jest w prostocie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
kcal 3535
białka 180 g
węglowodanów 462g
tłuszczu 108g

Zmieniony przez - Forcer w dniu 2014-01-23 15:34:51

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
kcal 3600 białka 181 weglowodany 483 tluszcz 105 inaczej nie ma szans jedynie moge odjac wegle i dodac tluszcze ale czy to cos zmieni?

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1287 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 13204
możesz zostawić i obserwuj wage/lustro

Piękno jest w prostocie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
ok

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 470 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 9366
jak będzie lipa to dodam tluszczy a zmniejsze wegle

Zapraszam REAKTYWOWAŁEM DZIENNIK-->
http://www.sfd.pl/[DT]_Forcer_Masa_masa_masa_-t1005515.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 237 Napisanych postów 27060 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 75953
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 13306 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 50942
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WAZNe -potreningu.pl okreslenie realizacji zapotrzebowania potreningu.pl

Następny temat

Jaki trening ?

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!