Faya Nilsson (32 l.) czyli “Fitness on Toast”,  to instruktorka fitness, blogerka, autorka książek i fit influencerka. Pochodzi ze Szwecji, ale obecnie pracuje i mieszka w północnym Londynie. Chociaż Faya jest trenerką od 2007 roku, jej kariera rozpoczęła się dopiero w 2013 roku, zaraz po tym jak zaczęła prowadzić bloga. Początkowo udostępniała porady dotyczące sprawności fizycznej i dietetyczne przepisy swoim klientom online. Jej blog przyciągał coraz więcej osób i dość szybko zdobyła popularność w Internecie. A czytelników i fanów nadal przybywa. Faya jest dość zapracowaną osobą, ponieważ cały swój czas poświęca na pisanie książek, postów na bloga, szkolenie innych, a także na własne treningi. Pomimo napiętego planu, Faya zawsze ma czas na rozmowę bądź nawiązanie kontaktu przez social media ze swoimi fanami - dając im rady, jak stać się najzdrowszą i najsilniejszą wersją siebie.

Faya ćwiczy z wykorzystaniem ciężarów od czterech do pięciu razy w tygodniu. W jej treningach znajdziecie ćwiczenia takie jak przysiady, pompki i podciąganie. Jej treningi są urozmaicone, aby stale poprawiać wyniki i sprawić, by były bardziej interesujące. Oprócz treningu siłowego, Nilsson wykonuje również cardio prawie codziennie, a jej ulubionym rodzajem tego typu treningu jest tzw. “power walking”. Przyznaje, że przed śniadaniem prawie codziennie udaje się na 60-minutowy spacer. Zachęca innych, żeby po prostu chodzili tak często, jak to możliwe i gdzie tylko możliwe.

Faya Nilsson jest pescowegetarianką od ósmego roku życia, co oznacza, że nie je mięsa, lecz stosuje dietę zawierającą dużo ryb. Uważa, że należy spożywać to na co mamy ochotę, ale z umiarem. Kluczem do odpowiedniego odżywiania się są według niej 3 rzeczy:

  1. To co jesz, czyli dobrej jakości żywność,
  2. Kontrola porcji (nie ma znaczenia, czy to, co jesz, jest zdrowe, jeśli jesz za dużo),
  3. Regularność posiłków.

Nie trudno się z nią nie zgodzić. Podejście Faya uważa, że nie musisz ograniczać się do jednej grupy produktów. Zamiast tego możesz uwzględnić wszystko, ale z umiarem, pamiętając, że kontrola porcji jest kluczowa. Takie podejście pozwoli ci zachować długotrwały, zdrowy styl żywienia - pozwalając cieszyć się życiem bez żadnych ekstremalnych ograniczeń. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?