Piękna blondynka o niebieskich oczach i właścicielka pięknego ciała to bułgarska modelka Yanita. Ma trzydzieści jeden lat, 169 cm wzrostu i waży 50 kg. Jednak, aby dojść do takiej sylwetki, kobieta spędza wiele godzin na siłowni oraz przestrzega diety. W dzieciństwie trenowała między innymi tenis, pływanie oraz gimnastykę. Około sześć lat temu wzięła udział w programie Survivor Bulgaria i to zmotywowało ją do chodzenia na siłownię. Podczas 52 dni strechingu w telewizyjnym show na wyspie w Panamie straciła 8 kg. Kiedy wróciła do domu postanowiła ćwiczyć i odpowiednio się odżywiać.

Siłę do regularności i ćwiczeń czerpie od swoich znajomych oraz obserwatorów profilu na Instagramie (ma ich ponad ponad milion). Yanita uważa, że świetną motywacją jest również spotykanie ludzi, którzy są związani z branżą fitnessową i mają podobne cele, jak ona sama. Nic więc dziwnego, że jej partner, który często pojawia się na jej profilu, ma muskularne ciało. Jaką ma zasadę jeśli chodzi o ćwiczenia? Yanita trenuje każdą grupę mięśniową osobno od poniedziałku do piątku. W weekend odpoczywa. Częściej też używa wolnych ciężarów zamiast maszyn.

Poniedziałek: Back/Abs

Pull Ups 3 x 10

Barbell Rows 3 x 10

Wide Grip Lat Pulldowns 3 x 10

One-Arm Dumbbell Rows 3 x 12

Seated Cable Rows 3 x 12

Hyperextensions 4 x 20

Bicycle Crunch 1 x 40

Vertical Leg Crunch 1 x 40

Knee Tucks 1 x 40

Plank Ups 1 x 40

Cable Crunches 1 x 20

Wtorek: Shoulders/Abs

Upright Rows 3 x 10

Dumbbell Shoulder Press 4 x 12

Side Lateral Raises 3 x 15

Barbell Shoulder Press 3 x 15

Bent-Over Lateral Raises 3 x 18

Bicycle Crunch 1 x 40

Vertical Leg Crunch 1 x 40

Knee Tucks 1 x 40

Plank Ups 1 x 40

Cable Crunches 1 x 20

Środa: Arms/Abs

Dips 3 x 10

Dumbbell Curls 3 x 12

Dumbbell Kickbacks 3 x 12

Hammer Curls 3 x 15

One-Arm Overhead Extensions 3 x 12

Standing Barbell Curls 21s

Bicycle Crunch 1 x 40

Vertical Leg Crunch 1 x 40

Knee Tucks 1 x 40

Plank Ups 1 x 40

Cable Crunches 1 x 20

Czwartek: Legs/Abs

Thigh Abductor 4 x 20

Squats 4 x 12

Inner Thigh Abductor 3 x 30 Superset

Outer Thigh Abductor 3 x 30

Lunges 4 x 20

Romanian Deadlifts 4 x 20

Calf Raises 4 x 20

Bicycle Crunch 1 x 40

Vertical Leg Crunch 1 x 40

Knee Tucks 1 x 40

Plank Ups 1 x 40

Cable Crunches 1 x 20

Piątek: Cardio

Sobota/Niedziela: Odpoczynek

Co robi, aby jej pośladki były sprężyste i kształtne? Robi bardzo dużo przysiadów i martwych ciągów. To zresztą jej dwa ulubione ćwiczenia. A jak wygląda jej dieta? Ta zmienia się co pięć tygodni. Zleży też w dużej mierze od celów, jakie stawia sobie w siłowni i jak jej ciało reaguje na jedzenie, które w tym czasie spożywa. W ciągu dnia zwykle jada sześć razy, chociaż zależy to od długości i intensywności jej dnia. Na śniadanie zjada przeważnie płatki owsiane z chudym jogurtem. Następnie jeden lub dwa grejpfruty lub pomarańcze. Potem ok. 140 gramów kurczaka lub ryby z dużą sałatką. Czwarty posiłek to ponownie 140 gramów białej ryby lub łososia, duża sałatka i jedna łyżka oliwy. Na kolację zjada 40 gramów migdałów.

Wakacje lubi spędzać w egzotycznych miejscach taki jak Filipiny, wyspa Bali czy Meksyk. Planuje też podróż do Australii. A wam jak się podoba Yanita Yancheva?