SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

apropo włosów

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2605

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5907
jakie metody usuwania nadmiaru włosów stosujecie bo mnie na widok depilatora skręca
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 214 Napisanych postów 19578 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 144836
Dobry temat przysłuch**e sie również

Zmieniony przez - MarcelQ w dniu 2005-08-11 16:47:57

Życie bez testosteronu jest jak seks bez orgazmu.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44379 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wyrywanie na zywca penseta albo paluchami
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1272 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20054
Polewam benzyna i podpalam!

-Yo,I don't even wanna fight with U man,I'll lay U right where U stand-
>Fotki kumpla(zapraszam)--> http://www.sfd.pl/temat287282-strona2/ 
Zdjecia znajomego(Dr.Arnigiusz) http://www.sfd.pl/Ziombelek_Dr.Arnigiusz_-t326978.html
Fotki znajomego Mr.Lukas--> http://www.sfd.pl/Mr.Lukas!:-_-t406966.html#post6

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5907
spróbuj tego numeru z włosami na jajach
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1272 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20054
Heheh!

-Yo,I don't even wanna fight with U man,I'll lay U right where U stand-
>Fotki kumpla(zapraszam)--> http://www.sfd.pl/temat287282-strona2/ 
Zdjecia znajomego(Dr.Arnigiusz) http://www.sfd.pl/Ziombelek_Dr.Arnigiusz_-t326978.html
Fotki znajomego Mr.Lukas--> http://www.sfd.pl/Mr.Lukas!:-_-t406966.html#post6

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5907
co sie cieszysz jesteś juz po zabiegu Jak było ???
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1272 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20054
Hehe! Wole raczej metody przystrzygania nozyczkami ale jak ktos lubi dymek to polecam!

-Yo,I don't even wanna fight with U man,I'll lay U right where U stand-
>Fotki kumpla(zapraszam)--> http://www.sfd.pl/temat287282-strona2/ 
Zdjecia znajomego(Dr.Arnigiusz) http://www.sfd.pl/Ziombelek_Dr.Arnigiusz_-t326978.html
Fotki znajomego Mr.Lukas--> http://www.sfd.pl/Mr.Lukas!:-_-t406966.html#post6

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5907
jednym słowem robisz sobie róznej maści fryzurki na jajach nożyczkami ponoć dziewczyny to uwielbiają
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1272 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20054
A skad wiesz??

-Yo,I don't even wanna fight with U man,I'll lay U right where U stand-
>Fotki kumpla(zapraszam)--> http://www.sfd.pl/temat287282-strona2/ 
Zdjecia znajomego(Dr.Arnigiusz) http://www.sfd.pl/Ziombelek_Dr.Arnigiusz_-t326978.html
Fotki znajomego Mr.Lukas--> http://www.sfd.pl/Mr.Lukas!:-_-t406966.html#post6

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1409 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5907
sam napisałeś pusć jakies foty .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testex?

Następny temat

Duraject a prychole