logo
zamknij zamknij

a6w, bola plecy w dolnym odcinku, co robie zle?

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9886

0 5 0
napisał(a)
mrumru
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 115
czesc.
Dokladnie wyglada to tak: leze na ziemi,unosze nogi-luz, trzymam napiecie-luz, i w momencie kiedy wracam do pozycji wyjsciowej (klade nogi na ziemi) bola mnie plecy. co zle robie?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wiewi0r
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 329 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2739
witam
nie ćwiczyłeś dolnej części pleców prawda?
robiąc ćwiczenia na brzuch bardzo obciąża się plecy i je również trzeba ćwiczyć dość często aby uniknąć takich sytuacji
ja na Twoim miejscu odpuściłbym na razie a6w i zajął się plecami
pozdrawiam
napisał(a)
Authority
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 172 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1321
Możliwe też, że za bardzo odrywasz plecy od ziemi przy robieniu spięć brzucha, co niepotrzebnie obciąża.

I tak jak mówi Wuchta - pamiętaj o treningu przeciwstawnych partii mięśni. Ćwiczysz brzuch - o plecach nie zapominaj.
napisał(a)
qkamil
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1164 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7844
a dokladnie o prostownikach grzbietu
napisał(a)
koziol16
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 127 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1589
Jak ja robilem to nic mnie nie bolalo

Elo elo xD !

napisał(a)
mrumru
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 115
plecy mam silne bo ciwcze regulranie na silowni+ codzinnie hatha joga- na jodze robie takie rzeczy z plecami ze koenic. wiec to nie o wyrobienie miesni plecow chyba chodzi. Bede sie skupiala utrzymaniu wlasciwej pozycji ( mzoe to odrywanie plecow).
dzieki za odpowiedz
napisał(a)
kradam
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Spięcia z uniesionymi nogami z zasady przeciążą odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Może to objawiać się bólem jeśli ktoś miał w tym odcinku istotne dysfunkcje (mogą one być bardzo długo bezobjawowe). Problemy z odcinkiem lędźwiowym rzadko wynikają ze słabości prostowników grzbietu w tym odcinku. Choć ćwiczenia prostowników mogą nieco pomóc, to mechanizm tego działania nie musi polegać akurat na ich wzmocnieniu.
Przy takich problemach, to bym po prostu A6W sobie odpuścił.
napisał(a)
jogger
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 6135 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30354
Technika z pilates - 'dociskanie' odcinka lędźwiowego kręgosłupa mięśniami brzucha do materaca - i to również przy opuszczaniu nóg. Może to dać duży przypał i spowodować spowolnienie przechodzenia na kolejne etapy 6-ki, ale ze względu na kręgosłup warto.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

napisał(a)
mrumru
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 115
dziekuje.
warto czyli warto robic nawet jak boli?
napisał(a)
tomekk506
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3024
nie martw sie mrumru,ja przy a6w tez na początku miałem bóle w dolnej części pleców, ale po jakims czasie przeszło. nie chce Cie namawiać do próbowania ćwiczenia mimo bólu, bo to dość niebezpieczna strefa, ale moze to właśnie jest rozwiązanie, tymbardziej jeśli zależy Ci na kontynuowaniu a6w. pozdrawiam,życze powodzenia, kaloryferka i pleóców bez bólu

________________________________

"...but in the real fight.. you better train every part of your body"

napisał(a)
warezz
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 40416 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 168007
Nic nie rób jak cie boli. Dobrze sie porozciągaj przed a6w. Rozgrzej miejsce gdzie boli i wtedy zobacz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta redukcyjna do oceny

Następny temat

Głód doskwiera! Co robić?

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka