SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

"trening siłowy bez sprzętu" - dobra metoda

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 80399

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1039
http://www.kdc.pl/?page=content&content_id=31569&category_id=10252&main_category_id=10
Mam 16 lat, 183cm, 66kg.
Jedyny sport jakim się zajmuje to piłka nożna, gram jakieś 6-7 lat(amatorsko).
Ćwiczę z tą książką już prawie miesiąc(po miesiącu trenowania opisze postępy jakie zrobiłem). Jestem bardzo zadowolony bo efekty są bardzo duże.
Pozwole sobie zacytować fragment książki "Tym, którym zależy na wypracowaniu rozwiniętej muskulatury, osiągną dużo lepsze rezultaty ćwicząc podaną metodą trzy godziny tygodniowo niż trenując sześć do ośmiu godzin na tradycyjnej siłowni".

Zmieniony przez - AdamKosa w dniu 2007-05-06 09:06:59

Zmieniony przez - AdamKosa w dniu 2007-05-06 09:32:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95244
ok jednak pozniej ciezar samego ciala chyb nie wystarczy do stymulacji miesnia by dalej rosl/jednak nie kazdemu moze zalezec na ciaglych przyrostach.
Na poczatek zabawy z silka to moim zdaniem dobra pozycja.

ZAMBO (old school bodybuilding)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 413 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3756
Nie znam założeń książki, jednak trening bez sprzętu idealnie nadaje się na początek przygody pod tytułem "dbanie o własne ciało" szczególnie dla tak młodej osoby.
ryc może autor książki napisał zdanie:
Tym, którym zależy na wypracowaniu rozwiniętej muskulatury, osiągną dużo lepsze rezultaty ćwicząc podaną metodą trzy godziny tygodniowo niż trenując sześć do ośmiu godzin na tradycyjnej siłowni

Jednak nie napisał czym przejawiają się owe objawy, a wg poniższego opisu tym:

Trening jest rozpisany na 13 etapów uwzględniających pracę nad: gibkością ciała, siłą i wytrzymałością mięśni oraz kondycją


należy też to brać pod uwagę.

Jak dotknąłem Cie moim komentarzem, pomyśl się o tym że tylko moje zdanie...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1039
Ilustrator tej książki Herve Audouy Przetestował metodę treningu opisaną w tej książce. Przez rok praktyki rozbudował swoją muskulaturę. Zyskał 17kg masy mięśni(bez żadnych wspomagaczy).
Jego wymiary przed i po treningu:
Ramię(napięte) Przed - 32.5cm Po - 40cm
Klata (bez nabierania powietrza) Przed-104cm Po-120cm
Urósł o 2 cm dzięki ćwiczeniom rozciągającym.(Ma 191cm)
Przykładowe wyniki:
Pełne podciąganie i opuszczanie na drążkach równoległych 40 powtórzeń (waga 93.5kg) przed treningiem 4 powtórzenia przy wadze 76kg.
Pompki na jednej ręce 52 powtórzenia (93.5kg) Na początku
trenowania (76kg)w ogóle nie był w stanie wykonać tego ćwiczenia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1039
Napiszę jeszcze o autorze (niestety nie wiem ile mu zajęło to trenowanie, ale sąpodane jego wymiary w wieku 18 lat i aktualnie).
w wieku 18 lat --------------------Aktualnie
Ramię (napięte) 25.5cm---------------------43cm
Klata 84cm ----------------------120cm
Udo 57cm ----------------------65cm
Waga 60kg-----------------------88kg
W celu udowodnienia efektywności metody autor postanowił sprawdzić siłę swoich mięśni ćwicząc ze sztangą. Uzyskany wynik: 70 powtórzeń wyciskania sztangi o wadze 60kg w wąskim chwycie (dłonie rozstawione na szerokość 30 cm)

Zmieniony przez - AdamKosa w dniu 2007-05-06 15:35:23
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 227 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3762
nie no spoko .. ciekawe jak wyplata kosze wiklinowe ??? i jakim chwytem to robi ? pewnie wązkim

ale dotknął jednak sztangi - to hańba ... umrze przedwcześnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1039
Stosowanie tej metody ma na celu pogłębienie gibkości, zwiększenie wytrzymałości ale przede wszystkim chodzi o rozbudowanie muskulatury.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1431 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21309
ma ktos to w e booku?? bo na normalna ksiazke szkoda kasy i jest duze ryzyko ze jest niewartosciowa :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 591 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1377
hehe.. sceptycyzm..

już te książkę mam.
17kg w ciągu roku.. gość któy ćwiczył wcześniej!!

ażtakiego pozytywnego nastawienia to nie mam..

na wkacjach ćwiczę raczej bez ciężarów, dlateg zakupiłem tę książkę - ćwiczę głównie pod kątem sztuk walki (wytrzymałość i siła) i dla "zdrowego wyglądu" - nie zależy mi na ogromnej masie..

coś szerzej to dopiero po kilku tygodniach treningów napiszę..
póki co to książka leży bo szkoła ma priorytet.. :)

pisz Adamie pisz!!

pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1431 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21309
jak masz mozliwosc zapodaj nam skanem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1039
Niestety ja nie mam możliwości tej książki zeskanować
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Jaki kąt nachylenia??

Następny temat

Pomoc - HST

Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Rosyjski Popeye Rosyjski Popeye Żurawina - właściwości i zastosowanie Żurawina - właściwości i zastosowanie Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Jak szybko zwiększyć masę mięśniową?