SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

"ramka" wokół mięśni brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 609

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3589
witam. ostatnio zastanawialem sie czy jest to jakis miesien , czy jakies inne stworzenie . niektórzy bowiem,mimo niskiego bf nie mają tej"ramki" a niektórzy mają. domyślam się ,że jest to zalżne od genetyki? nie mniej jednak co to jest ?mięsień?
dla przykładu tutaj "ramki" nie ma
http://www.muscleinfo.pl/upload/articles/000462_770.jpg
a tutaj jest
http://dietyitrening.eu/wp-content/uploads/2012/03/ABS-Trening-ćwiczenia-na-mięśnie-brzucha-300x199.jpg
licze na odp ,pozdro :)

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2829 Napisanych postów 39713 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 304549
Hmmmmmm....jakiej "ramki"?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3589
nie mam pojecia jak inaczej to ujac :) chodzi o to ,ze wokol miesni prostych brzucha to jest :) wrzucilem ze swoim profesjonalnym rysunkiem o co mi chodzi :p http://w493.wrzuta.pl/obraz/0ERK8GvlnMj/sa 

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 178 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2385
Zauważyłeś że jak nie ma skośnych mieśni brzucha to jest ramka, a jak są skośne to nie ma ramki.

Zmieniony przez - running321 w dniu 2013-04-14 21:29:07
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1239
chyba chodzi Ci o ''granice'' miesni ziom to nie zadna ramka mysle ze to troche rola genetyki i tez poziomu bf bo jak ktos ma troche zatłuszczone boczki to nie bedzie tego efektu raczej ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 316 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3589
ale niektorzy kulturysci nawet na zawody jak juz sa przygotowani w 100% to tego nie mają :p mi się wydaje ze to wlasnie genetyka ,ale nie mam pojecia jak to cholerstwo sie nazywa :)
@runnig - nie zgodze sie -tutaj przyklad - http://www.muscleinfo.pl/upload/articles/001293_770.jpg  koles ma potezne skosne i rama jest jednoczesnie :)

Zmieniony przez - dvilla_07 w dniu 2013-04-14 21:51:37

(...) " Nie chwal się że kogoś znasz .. żyj tak aby chwalono się tobą "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak ćwiczyć (Plan)

Następny temat

pomoc przy treningach

Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Rich Gaspari skończył 55 lat! Rich Gaspari skończył 55 lat! Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION Orkiszowa tarta ze szparagami Orkiszowa tarta ze szparagami Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą